Strana 1 z 4

Ford Focus 1.6 Ti.VCT Duratec 2008 - trhanie za studena

Napísané: 19.02.2021 13:10
od používateľa Lofinko12
Dobrý deň, prosim o pomoc vyriešenia problému....za studena mi trha auto a aj ho dusí pri silnom zošlapnutí plynoveho pedalu....ak sa motor zohreje uz to ide ako má.....ale niekedy tak pozorujem ze to obcas trhne...hlavne pri znova zošlapnutom pedale...ale ked pridavam plynule tak to ide top :2f93: podotikam že su vymenene origoš sviečky benzin LPG na ford podla vin čisla z fordu auto je aj na plyn. A sú čisto nové a robí to aj tak :b: ...dakujem za pomoc a za skusene rady.

Napísané: 19.02.2021 13:16
od používateľa oco13
Išiel by som do PK kde ti naposledy robili ten plyn a reklamoval by som to tam.

Napísané: 19.02.2021 13:18
od používateľa Lofinko12
S plynom to nema nič spoločne...ten ide ako hodinky teraz :300f:

Napísané: 19.02.2021 13:46
od používateľa oco13
ak sa motor zohreje uz to ide ako má.....ale niekedy tak pozorujem ze to obcas trhne.
Fakt?
A plyn bez benzínu nemôže fungovať. Chodím do Štúrova a chlapci vždy riešia najskôr benzín a až potom plyn.

Napísané: 19.02.2021 16:14
od používateľa a566
vycisti klapku,a volnobezny ventil, (sprej)
hnusny bordel po tych rokoch...
a aditiva do paliva samozrejmost...

Napísané: 19.02.2021 16:24
od používateľa Lofinko12
(a566) ďakujem za super radu! .....a určite by to mohlo byt v tom? A variabilne časovanie? :2f93: :2f93: som sa dočital že aj to može byt..je na tom niečo pravdy? Vies mi o tom povedat a vysvetlit čo sa tam može opotrebovavat? Alebo to nema nič spoločne s tým .

Napísané: 19.02.2021 16:28
od používateľa Lofinko12
A aditiva som dal a nepomáha......nemoze to robit vaha vzduchu?? A vo vahe vzduchu je hned aj snimač tepleho pretečeneho vzduchu....ale zas pochybujem....nedava to logiku lebo by to iste robilo aj za tepla

Napísané: 19.02.2021 16:33
od používateľa christiane
Lofinko12 napísal:A variabilne časovanie?
Aj v tomto moze byt problem ked uz si sa o tom docital. :4012:

Napísané: 19.02.2021 16:37
od používateľa Lofinko12
Len ja sa pytam že čo tam može byt?? V tom variabilnom časovaní zle.

Napísané: 19.02.2021 16:49
od používateľa a566
Lofinko12 napísal:(a566) ďakujem za super radu! .....a určite by to mohlo byt v tom? A variabilne časovanie? :2f93: :2f93: som sa dočital že aj to može byt..je na tom niečo pravdy? Vies mi o tom povedat a vysvetlit čo sa tam može opotrebovavat? Alebo to nema nič spoločne s tým .
na uplne inom aute- 3r; bol maly problem za studena.
aj som zbytocne menil sviece...

vystriekat klapku a super :3906:
e-klapky nemaju obtok ventil -->citlivejsie na spinu ako stary motor.

Napísané: 19.02.2021 17:14
od používateľa Lofinko12
Takže preto to dusí a trha za studena? A netreba tu klapki potom nadstavit nanovo??.... a ten druhy ventil?... to je regulačny ventil volnobehu?

Napísané: 20.02.2021 16:32
od používateľa Lofinko12
A kde najdem ten voľnobežny ventil?

Napísané: 20.02.2021 18:32
od používateľa mjato
V dobrom ti radim objednaj sa do servisu,sam to len este viac pokazis.

Napísané: 20.02.2021 18:38
od používateľa Lofinko12
Uz som...to som chcel vetiet len pre zaujimavost...a ze ked by som vyčistil klapku škrtiacu...či sa nerozšteluje ked ju odpojim.

Napísané: 20.02.2021 19:50
od používateľa Loslamos
ona by sa sama nastavila kľúč do polohy ako pred štartom trochu by si počkal a počul bzucanie ako sa nastavuje ... tak to bolo aspoň na autách čo sme maly ako mladý :D