Ford Focus - skape pri zohriatom motore na voľnobehu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
ake mas volnobezne otacky na zohriatom motore pred tym ako skape? skapina len ohriaty a len na volnobeh, studeny ok a pod plynom studeny aj teply tak isto ok...podla mna na volnobehu nema dost paliva, studenemu prida rj, teplemu pridas plynom, palovovy filter si menil? tlak v palivovej sustave si meral?
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 24.02.2017 14:20 Zdieľať na Facebook
Pred tým ako skape lietajú 400 do 900.zaujimave je ze keď naštartujem po skapani sú ok /s malickym kolísanim/až pokiaľ sa nedotknem plynového pedálu. palivovy filter meneny pred pol rokom s ostatnými filtrami a olejom a ešte je pred vstrekovacmi regulátor tlaku paliva ten meneny nebol. Skúsil som aj zameniť vztrek.trysky aj tak ukazuje tu poruchu cievka b
-
- Príspevky: 130
- Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
- Bydlisko: NMnV Zdieľať na Facebook
Ja by som to tipoval na poskodenu RJ motora, aj ked 2 roky to bolo s nou o.k..
Mechanicky by mal byt motor ok..Nevidim tam podla popisu zle tesnenie pod hlavou, ani nic zle s ventilmi.
Pisal si, ze po odpojeni map senzoru, slape ako hodinky..To len ten volnobeh, alebo to ide pekne aj do otacok pri zatazi?
Zdiagnostikovat map senzor s osciloskopom nie je problem, ale pri rozhadzanom volnobehu by vystupny signal presne kopiroval zmeny podtlaku v sani a takyto signal by bol skor dosledkom ako pricinou.
ECV - ventil odvetravania palivovej nadrze by som tiez vylucil, lebo s nefunkcnym som najazdil 90 tis km bez problemov, len kontrolka emisii svietila..
Tu RJ tipujem preto, lebo velmi podobny problem som mal na svojom Stile 1.6, kde odchadza BGA technologia na procesore a plosaku. Ked som zohnal druhu RJ z vrakoviska, vsetko islo o.k. az kym sa motor nezohrial na prevadzkovu teplotu, riadiaca slucka lambda sa uzatvorila a RJ mala riadit chod motora podla dostupnych udajov zo vsetkych senzorov..V tej chvili to bolo nad jej sily, volnobeh rozhadzany, do otacok ako kedy...
Po vymene za inu, uz riadne funkcnu RJ vsetko v pohode...
Tie chyby co ti vypisuje RJ, mozu byt tiez dosledkom, nie pricinou..Treba s chladnou hlavou rozmyslat, co je pricina a co dosledok. Je to asi najtazsia vec pri diagnostikovani a citani live data...Odlisit tieto 2 skutocnosti od seba....
Mechanicky by mal byt motor ok..Nevidim tam podla popisu zle tesnenie pod hlavou, ani nic zle s ventilmi.
Pisal si, ze po odpojeni map senzoru, slape ako hodinky..To len ten volnobeh, alebo to ide pekne aj do otacok pri zatazi?
Zdiagnostikovat map senzor s osciloskopom nie je problem, ale pri rozhadzanom volnobehu by vystupny signal presne kopiroval zmeny podtlaku v sani a takyto signal by bol skor dosledkom ako pricinou.
ECV - ventil odvetravania palivovej nadrze by som tiez vylucil, lebo s nefunkcnym som najazdil 90 tis km bez problemov, len kontrolka emisii svietila..
Tu RJ tipujem preto, lebo velmi podobny problem som mal na svojom Stile 1.6, kde odchadza BGA technologia na procesore a plosaku. Ked som zohnal druhu RJ z vrakoviska, vsetko islo o.k. az kym sa motor nezohrial na prevadzkovu teplotu, riadiaca slucka lambda sa uzatvorila a RJ mala riadit chod motora podla dostupnych udajov zo vsetkych senzorov..V tej chvili to bolo nad jej sily, volnobeh rozhadzany, do otacok ako kedy...
Po vymene za inu, uz riadne funkcnu RJ vsetko v pohode...
Tie chyby co ti vypisuje RJ, mozu byt tiez dosledkom, nie pricinou..Treba s chladnou hlavou rozmyslat, co je pricina a co dosledok. Je to asi najtazsia vec pri diagnostikovani a citani live data...Odlisit tieto 2 skutocnosti od seba....
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
No pri tom odpore cievky ak to dáš na 12V by mal byť prúd cca 0,5A. ak je skrat tak si zle meral odpor alebo je chyba že cievka má nejaký skrat na kostru alebo medzizávitový skrat ktorý sa prejavuje až pri vyššom napatí . Multimeter tam púšťa len malé napätie pri meraní isto menej ako je 12V .betyx napísal:Odpor má 23 ohmov meral som. Nevieš náhodou na ktorú poistku je napojená elektrická časť ventilu?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 64 neregistrovaných