Ford Mondeo 2011 , 2.0 tdci 103kw UFBA - vstrekovač v dpf
Napísané: 13.07.2019 22:21
Zdravím páni
Potreboval by som radu od skúsenejších. Cca. pred polrokom som riešil na kolegovom Forde závadu p244C - príliš nízka teplota počas regenerácie dpf. Motor 2.0 tdci 103kw, euro V. Skončilo to pri demontáži vstrekovača nafty pred dpf filtrom. Vstrek bol komplet celý zarastený karbónom a žhaviaca sviečka na ohrev nafty bola po smrti. Po výmene a vynútenej regenerácií auto šlape ako hodinky. Teraz som sa s tým stretol aj ja na mojom aute Mondeo 2011 2.0 tdci UFBA, za jazdy vyskočil žltý trojuholník - engine malfunction ale auto ide normálne, žiaden núdzový režim. Diagnostika zasa ukázala na p244C takže sa chystám na demontáz vstreku, len by som sa chcel spýtať, či je ten vstrek možné vôbec potenciálne vyčistiť napr. v ultrazvuku alebo nejak ináč, alebo ho rovno vymeniť za nový. Auto má 196000km tak rátam,že môže byť po smrti. Poprosím reakcie od ludí, ktorý majú s týmto forďáckym systémom skúsenosti.
Vďaka za rady
Potreboval by som radu od skúsenejších. Cca. pred polrokom som riešil na kolegovom Forde závadu p244C - príliš nízka teplota počas regenerácie dpf. Motor 2.0 tdci 103kw, euro V. Skončilo to pri demontáži vstrekovača nafty pred dpf filtrom. Vstrek bol komplet celý zarastený karbónom a žhaviaca sviečka na ohrev nafty bola po smrti. Po výmene a vynútenej regenerácií auto šlape ako hodinky. Teraz som sa s tým stretol aj ja na mojom aute Mondeo 2011 2.0 tdci UFBA, za jazdy vyskočil žltý trojuholník - engine malfunction ale auto ide normálne, žiaden núdzový režim. Diagnostika zasa ukázala na p244C takže sa chystám na demontáz vstreku, len by som sa chcel spýtať, či je ten vstrek možné vôbec potenciálne vyčistiť napr. v ultrazvuku alebo nejak ináč, alebo ho rovno vymeniť za nový. Auto má 196000km tak rátam,že môže byť po smrti. Poprosím reakcie od ludí, ktorý majú s týmto forďáckym systémom skúsenosti.
Vďaka za rady