Strana 3 z 3

Napísané: 12.01.2019 10:57
od používateľa autolaik
Mp3 vidiet ze si trosku mladsieho data vyroby. Bajo to presne trafil,cca 5000 km a olej isiel von. Nepoznam nikoho co pozeral specifikacie...M6AD,M7AD, potom Madit Super,neskor Uniol.

Napísané: 12.01.2019 11:20
od používateľa bajo777
a kazda behala na nalepkach v zabehu a kastrol :40bd: , to uz ani nehovorim ze prvy servis/olej bol zadarmo po 1500km, stejne to bola mrdka :41c2:, neni pravda ze tam kazdy prdel na servis ! to bola modla naroda !!! nemas predstavu co to bolo kupit nove auto

Napísané: 12.01.2019 12:52
od používateľa xentry
Na aky moment boli utiahnute tie sviecky? Kto ma nech pozrie v ETISE pre konkretne auto kolko sa maju presne utiahnut na aky moment. Dost dolezita vec pri priamovstrekovych motoroch.

Napísané: 12.01.2019 13:06
od používateľa majo-kx
Momentovym kľúčom sa to neuťahovalo ale určite to nikto neťahal ako “bujak” . Normálne zlahučka . Ale tuším predpísaný moment je 13nm

Napísané: 12.01.2019 14:42
od používateľa gnagy
Mp3turbo súhlasím so všetkým, okrem tohto tvrdenia:
Vsimni si, ze ZIADNY motor na svete s automatickym syticom NEDA otacky vyssie nez nejakych 1000, 1200...
Corolla e10 s motorom 1.3 55kW. Keď sa naštartoval studený motor v zime, prvú asi minútu držal sytič 2000ot./min. Potom to postupne padalo až na finálnych 900ot.

Napísané: 12.01.2019 18:42
od používateľa martincichy
podľa vonkajšej teploty, to robila aj corolla E11, E12 a aj auris. S novou corollou som sa ešte nezviezol.

Napísané: 12.01.2019 18:47
od používateľa martincichy
Uťahovanie sviečok pre 1.0 ecoboost: 20 Nm, 15 stupňov

Napísané: 12.01.2019 19:53
od používateľa majo-kx
Od poslednej výmeny sviečok za originál Ford zatiaľ bez problémov. Zatiaľ porcelán neroztrhlo dúfam že to aj vydrží a nakoniec to bolo len vo sviečkach.

Napísané: 13.01.2019 10:50
od používateľa mp3turbo
drzime palec aby to bolo takto lacne na vyriesenie - uz si mal starosti a nakladov dost.

Z tvojich prispevkov som mal dojem ze si skusal viacero sad sviecok a ze to robilo opakovane. Uplynulo prilis malo casu a kilometrov odkedy si pouzil tieto posledne sviecky - mozno su len menej nachylne na destrukciu kvoli problemu ktory mas, mozno sa to prejavi o 5.000km...

K volnobeznym otackam a syticom : zase som sa nieco naucil o tej starej Corolle, 2000 rpm nedrzia motory ani v arktickej zime pri -40 : https://www.youtube.com/watch?v=E3dRgheHIWk a takych videi su tisice.

Napísané: 13.01.2019 11:11
od používateľa majo-kx
mp3Turbo
Ďakujem :) áno máš pravdu zatiaľ uplynulo veľmi malo času ale keď tam predtým boli nahodenie NGK tak stačilo jedno prevezenie sa pridať plny plyn a bolo po sviečke. Ja som to pripisoval vadnej zapaľovacej cievke. Nakoľko najprv praskla sviečka na 1 valci. Potom na 3. A nakoniec na 2. Vždy na tom valci kde bola ta jedna “spomínaná” indukčná cievka. (Cievky boli označené a skúšali sme ich prehadzovať medzi valcami )