Strana 1 z 2

FORD KUGA 2.0 TDCI DPF TREND 4WD POWERSHIFT - recenzia

Napísané: 09.10.2018 14:03
od používateľa sabikes
Ahojte,
chcel by som pre manželku kúpiť FORD KUGA 2.0 TDCI DPF TREND 4WD POWERSHIFT 103KW, 120 000 KM,ročník 2011, prosím viete mi povedať aké skúsenosti mate s týmto autom a s touto motorizáciou?
Kedy meniť rozvody? Nikdy som FORD nemal, nemám s tým žiadnu skúsenosť. Na vzhľad sa auto manželke veľmi páči :).
Ďakujem.

Kuga rozvody.

Napísané: 09.10.2018 15:59
od používateľa fiestast
Ahoj.

Rozvod u Fordov sa mení na 200 000 km. A máš vin číslo...overím Ti Kugu.

Ja mám tiež jednu automat a super spokojnosť.

Napísané: 09.10.2018 16:08
od používateľa mirpol
rozvody vymena 200000km alebo 10rokov co nastane skor.ford kuga v kombinacii ktoru si popisal ano ,ale s manualnou prevodovkou.Powershift je draha casovana bomba zvlast pri kupe starsieho jazdeneho auta.skus si dat do vyhladavaca powershift 6dct 450 a docitas sa o drahych opravach a vymenach celych prevodoviek.s tymto automatom nekupovat.

Napísané: 09.10.2018 18:14
od používateľa seven549
chod na fordclub.sk tema mondeo z roku 2013. je to tam teraz cerstve nestastnik to aktivne riesi uz mesiac vysledok nevyhne sa novej mechanike ktora radi prevoddy za 1700 euro.

Napísané: 09.10.2018 19:29
od používateľa Dep
Mám ten motor v Mondeu, veľká spokojnosť (210 000km), Powershift prečo nie, ale treba mať rezervu 1500-2500€ na výmenu/opravu a spoľahlivý servis, ktory to bude vedieť opraviť. Ale ja by som to v automate nechcel, to podtacanie a dunenie spod kapoty by som nezniesol.

Rozvody som menil preventívne pri 186 000km (240€ aj s prácou), pozor na regeneráciu filtra pevných častíc, nejazdit s tým na krátke vzdialenosti.

Napísané: 09.10.2018 20:27
od používateľa sabikes
Páni veľmi pekne vám ďakujem, po preštudovaní si FORDCLUBU a vašich odpovedí sa budem snaziť mojej manželke toto auto vyhovoriť a vysvetliť jej, že nech ho radšej obchádza aj na parkoviskách :)

Napísané: 09.10.2018 20:42
od používateľa audy
EXISTUJE aj s benzinovym motorom

Napísané: 09.10.2018 21:23
od používateľa jaster-83
sused vedla z vchodu to ma, jazdi prevazne mesto, vela na tom nebehane nema (tdci) ale koncovky vyfuku cierne a otecene ako by z nich aj nieco kvapkalo (filter ko), baterka mu vydrzala 4 roky - to sa mi postazoval ked raz videl ze aj ja menim, do mesta zbytocne velke, zene skus ukazat captura, cerveno-cierny je skutocne krasny

Napísané: 09.10.2018 21:47
od používateľa oco13
do mesta? Toyota Aygo lol

Napísané: 09.10.2018 22:24
od používateľa trucker694
jaster-83! Oturbené benzínové maloobjemové 900ccm trojvalce, na veľkosť clio, captur,fóbia... a pod nezmysly? To má životnosť ako kedysi embéčkový litrový hladký benzínový 4valve, max 60.000km a go motora! Ako píše oco, toyota aygo, ayris. Do 12000€ bomba výbava, a KVALITA! Ešte som pozeral pre moju žienku výbehový fiat punto, 4valve atmo benzín.
Turbo gasoline kosačky mmm,nee, turbo do cziesarovky, tractora k dieslu, nie do mestského mini auta. :4012:
A auto nekupujem podľa aktuálneho farebného francúzskeho módneho trendu, vonkoncom už nie podla j3bnut3ho fransoa krišota trendu renault T trucks 460-560 new magnum fuj grc :40bd:

Napísané: 10.10.2018 12:53
od používateľa jaster-83
captur je nahodou nadpriemerne spolahlive a kvalitne auto, no pozeram ze 4valec 120tce nejak vypadol z ponuky, tych oturbenych maloobjemov by som az tak nebal, robia sa uz roky tak snad nieco uz vychytali, ked moze dat ford do mondea combi 1.5ku alebo passat combi 1.4 tsi tak ten capture s 1.2 bude na tom urcite lepsie, ja tiez by som bral atmo 1.6 alebo 1.8 ale kde ich najst, inak teraz pokukujem po sx4 s-cross, to by este malo ako tak zmysel

Napísané: 10.10.2018 13:29
od používateľa trucker694
Vieš si predstaviť v kamióne motor štvorvalec, objem sedem litrov a výkon 500hp.ja nie, a ani si nechcem pripustiť, pretože OBJEM A POČET VALCOV NENAHRADÍŠ. Tá polemika, turbo benzín objem 900ccm, výkon 120 HP, ten kosackovy motorček v tej 1200kg prázdnej kasni sa neuveriteľne trápi, ešte tam sadne päť ľudí a nejaké batožiny, dovidopo. Vidím ako sa trápia vedľa mňa, v TIR objem 12 liter, výkon 500 HP, ja štyridsať ton, on vehikel kaptur, dobre vyzerajúci ale h8vno idúci, sa preukrutne trápi iba obyčajnými hore Zamarovcami do Žiliny. :4012:
S 1,2tsi ešte ako tak, ale deväť stovku radšej nie.
Atmosféru ešte japonci, nejaký Fiat a finito.

Napísané: 10.10.2018 14:51
od používateľa jaster-83
este raz: pisem o 1,2 tce - je to 4 valec, to ze nedavno vypadol z ponuky som netusil

Napísané: 10.10.2018 16:55
od používateľa Dep
Tak určite sú aj iné spoľahlivé benzíny vo SUV so spoľahlivým automatom, ale pomer ponuky jazdeniek voči dizlom je aj 1:100.

Napísané: 10.10.2018 18:01
od používateľa seven549
trucker694 napísal: Vidím ako sa trápia vedľa mňa, v TIR objem 12 liter, výkon 500 HP, ja štyridsať ton, on vehikel kaptur, dobre vyzerajúci ale h8vno idúci, sa preukrutne trápi iba obyčajnými hore Zamarovcami do Žiliny. :4012:
napis im kolko newton-metrov ma taky tahac co je to 12 liter v dizli lebo 500ps je nezaujimavych v dnesnej dobe.ak ludia zbadaju vacsie cislo ako bugati veyron tak pochopia.