Strana 1 z 2

Ford Focus mk2 2.0 TDCI - palivový filter

Napísané: 23.05.2018 12:54
od používateľa lilipo
čaute, chystám sa vymeniť palivový filter na Ford focus mk2 2.0TDCI
našiel som video https://www.youtube.com/watch?v=OxU3i3rUBBQ (je to ten motor ale nie vo forde )
a tak sa dopredu spýtam, že ked preruším hladinu (dostane sa tam vzduch) či to nebude vadiť resp. či si to dotlakuje a vzduch niekade naspat spatnou hadičkou "vrati" do nadrže
v balení mam aj tie zátky pojdem kúpiť aj naftu lebo vyčištím tu nádobku filtra tak tam nalejem čistú
tak že či to zvládne ten vzduch :)

Napísané: 23.05.2018 18:03
od používateľa seven549
jasne ze zvladne na to je to prisposobene.male moznostvo vzduchu nespravi nic.filter nezabudni dat poriadny.

Napísané: 23.05.2018 20:40
od používateľa lilipo
Filter som kupil BOSCH co v podstate ma v baleni aj MANN alebo naopak
Dobre, takze vycistim to, nalejem naftu a snad to pojde :D

Napísané: 23.05.2018 23:35
od používateľa seven549
Bosch do fordu?to môžeš dať tak do starej octavie tdi.filter u commonrailu má byť takej značky aký je aj vstrekovaci systém.to nemáš 30 euro na originál filter?

Napísané: 24.05.2018 09:36
od používateľa lilipo
@seven549 Bol som v tom ze bosch/mann su tie z kvalitnych resp. sa davaju do prvovyroby ved ford nema zavod na filtre.. riesi si to takto externe a napise si na to ford nie ?
Nejdem tam davat filtron/champion..
Ci ?

Napísané: 24.05.2018 10:07
od používateľa indi4n
kludne tam daj ten bosch a neries.

Napísané: 24.05.2018 18:27
od používateľa seven549
lilipo napísal:@seven549 Bol som v tom ze bosch/mann su tie z kvalitnych resp. sa davaju do prvovyroby ved ford nema zavod na filtre.. riesi si to takto externe a napise si na to ford nie ?
Nejdem tam davat filtron/champion..
Ci ?
to je jasne ze auta su skladacky z dielov z celej europy.ja ta nechcem vystrasit ani nutit do nicoho no podla spravnosti palivovy filter sa dava podla toho aky mas palivovy system akej znacky. das dole dekel z motora a na railovaj rampe pise co to je zac.ja nikdy nekupujem poda vin auta ale podla cisla dielu co tam bolo.inac sa nikde aspon ja nedopracujem.nedavno som bol riesit v autorizaku ford tlmice na auto doniesol som stary na pult a tiez pyta chlap vinko vlastne cely tp ktory strcil do citacky.nechal som ho nech sa poklika a kebyze ideme podla vin preda mi klasicky tlmic lebo ze podla vin mu to jeho program take ukazuje.podla cisla dielu sme sa dostali presne tam kde sme aj chceli.ale necakaj ze autorizak je len o origo dieloch.tiez predavaju to iste co aj bezne eshopy.aj od kelly starline diely budu ak treba.preto je v tom taky bordel.

Napísané: 24.05.2018 19:02
od používateľa alterego
Seven, poprosím nejaké odkazy na filtre Siemens VDO a Denso. Ďakujem.

Napísané: 25.05.2018 15:31
od používateľa miroslav114
No som sa niečo nové naučil , aj ja chcem link na Siemens filter pretože na tdci mám Siemens vytlačené ,
A ty nerieš daj tam aj ten Bosch , to je jedno , men po 30 tisíc a máš pokoj , ja mám natrepanych 460 tisíc na tdci a do motora a palivového systému nebolo siahnute

Napísané: 25.05.2018 17:03
od používateľa seven549
a google nic nenasiel? ziaden lacny eshop :d :D ja stale kupujem od niekoho kto vie co predava nie podla vinka na eshope.skuste napr tu kde robia vstreky cerpadla.v marci som tam bol uz aj osobne na test vstrekovacov koli zlemu volnobenu za studenan.nove kody vyriesili problem.siel som osobne pretoze v okoli nikto nema ani kluc na vysrobovanie vstrekov.a niesu vobec drahy.cena prace 15 euro hodina.
http://www.dieselserviskezmarok.sk/pali ... ommon-rail staci tam len zavolat a infomovat sa.

Napísané: 25.05.2018 17:45
od používateľa lilipo
tak dám tam ten BOSCH samozrejme ze ho budem menit
len ešte otázka ked to rozoberiem zaštuplujem hadičky, vytiahnem z nadobky staru naftu, vycistim dam novu naftu (aj ked teoreticky by tam mala byt cista za filtrom iba filter zvnutra by mal byt spinavy no uvidim) tak s tým zavzdušnením je to ako zvládne to samé teda?

Napísané: 25.05.2018 18:53
od používateľa seven549
Áno zvládne len nalej naftu doňho.

Napísané: 25.05.2018 19:58
od používateľa mjato
Mozno tresnem hovadinu,ale chcem poradit.Mne ked nechce nastartovat diesel po vymene filtra odvzdusnim to pocas startovania hore na holedroch ako su napojene trysky z rampy.

Napísané: 26.05.2018 01:21
od používateľa seven549
prave toto mi vraveli v tom tsa kezmarku takym sposobom sa najskor vstreky u commonrailu odpalia pretoze idu nasucho a to vnutro vstrekovaca ide fakt natesno.velakrat poslu repasnute vstreky spat do servisu ti ich nenatlacia naftou morduju to stratuju a skusaju kedy to chyti a ak to nepreziju potom im ich posielaju ze zle spravili repas.dalsia vec tie trubky su hlavne u japoncov take ze staci ich 2x 3x povolit a uz netesnia treba nove.

ja si menim sam palivak presne koli takym experimentom a nikdy sa nestalo zeby to neslo.treba cely filter az po vrch zaliat naftou.u fitrov co su ako celok nie papierova vlozka treba do nich naliat naftu az kym to nevyteka.

Napísané: 26.05.2018 05:11
od používateľa mjato
Mne sa este nestalo aby to na mieste povolenia holedra zacalo po odvzdusneni pretekat.Skor odide medena podlozka,alebo praskne trubka na ohybe,...Prave pri tomto odvzdusneni nejde vzduch s paliva cez trysky,ale odide este pred tym ako by sa dostal do trysiek.
Este co mam ja znalost tak pokial nieje dostatocny tlak vo vstrekovacej rampe tak trysky neotvara a tym padom by sa nemali zadret to znamena,ze pri povoleni holendru nevznikne dostatocny tlak.Ale systemov je asi vela a ja niesom automechanik.