Strana 1 z 1

Ford Mondeo 2.0TDCi 96kW - dymi, polovicny vykon

Napísané: 25.01.2018 09:11
od používateľa autokomplet
Zdravim
Mondeo 2.0TDCi 96kW r.v. 2004 (MK3) - dymi, ma polovicny vykon, spotreba +50%.
Startuje pekne aj pri nizkych teplotach, volnobeh drzi pekne, niekedy pri 2500 otackach zacuka - jemne zatrha akoby vynechal valec. Dymi velmi pri nizsich otackach do 2.500, nad 3.000 uz mam pocit ze ani nedymi. Emisnou preslo a nema to DPF-ko.
Diagnostika neukazuje nic, nie je to vahou vzduchu.
Niekto dobry na chiptuning KE - PO alebo niekde na Vychode ?
Dakujem

Napísané: 25.01.2018 11:04
od používateľa lorak777
tuning pri problemoch s motorom ?????? to sa nerobi... daj pozriet egr....sa zamyslam, ze preslo emisnou...

Napísané: 25.01.2018 11:36
od používateľa braga
to iste auto ten isty problem bola prasknuta hadica od turba -ta hruba

Napísané: 25.01.2018 11:42
od používateľa pacok
Kamarat ma presne to iste auto asi tiez natunovane...Pred tromi rokmi mu zacali problemy a tak sa postupne dialo toto: vycistilo sa turbo a egr potom islo auto ako tak rok a pol....potom zacalo na volnobehu strhavat a tak najskor zhavice a potom samozrejme vstreky s vysledkom jeden dobry dva repas jeden nanic. Potom auto aj tak dymilo...nasledovalo zaslepenie egr v servise...po dvoch rokoch odislo definitivne turbo a takze kupilo sa nove....A auto stale dymi sice menej ale dymi....Takze moj nazor je ze problem je bud v Chipe alebo ta jednotka na regulaciu turba....Vaha vzduchu to tiez neupravila....Auto ide fajn teraz ale podymkuje si a emisiamy nepreslo nikdy len za 20cku...Mam to auto rad lebo ak ide da sa nalozit styroch chlapov a 200 kg lepidla a uhanat 140 po dialnici za 7L....

Napísané: 25.01.2018 16:10
od používateľa autokomplet
lorak777 napísal:tuning pri problemoch s motorom ?????? to sa nerobi... daj pozriet egr....sa zamyslam, ze preslo emisnou...
najpr odstranit zavadu SAMOZREJME nie som ...
a nasledne CHIP
najlepsie u jedneho manika naraz a je pokoj

jeden hovoril ze elektronicky vypne EGR-ko

Napísané: 25.01.2018 16:20
od používateľa mjz
u diesel.serbloch sa hadicami a EGR zacina oprava,,niekedy aj konci.ved ho zaslep a uvidis ci pojde dobre,ak pojde a rozsvieti ti kontrolku zas,len ho vymaz z RJ na veky,ak ti to tak staci a nechces do neho vrazat-90% serblov ho ma zaslepene a vymazane ak svieti kontrolka a tdci je pruser sam o sebe,pal.system atd.tym nic na skusku nepokazis a vzdy sa to da vratit spat a nic ta to nestoji.uprava RJ u normálneho stoji 30-40e.ved to hod na diagnostiku a ta ti napovie o co kraci.

Napísané: 25.01.2018 16:43
od používateľa autokomplet
nechcem sa hadat, nemam rad diesle ale zo šerblov je toto este ten lepsi pripad si myslim a o Delphi pal.sys. viem svoje - nabeha to na normalnej nafte 250 a je po nom
No ukaz auto ktore nabeha vyrazne viac (nemyslim Medvede a klasicke TDi z 90-tych rokov).
motor ma retaz a pokial sa staras tak melko nabeha
moje ma neuveritelnych ale skutocnych 146.000 km (je to Jaguar).

vysledne na diagnostike nic nezistil a skusil som prehodit len vahu a to nepomohlo

Napísané: 25.01.2018 18:41
od používateľa mjz
to neries,pre mna su vsetky diesle traslave serble - skus zaslepit to EGRko a uvidis.

Napísané: 25.01.2018 18:56
od používateľa pacok
To ze nema vykon moze byt zapricinene roznymi chybami...Zaslepit egr je ciastocta oprava...Ked RJ vie ze ma mat vzduchu 450 ale potrubim ide len 250 zaslepenim egr dosiahnes ze sice bude mat viac vzduchu ale aj tak to nebude ako ma byt....tie fordy z 2004 su sroty....snazili sa tam natrepat vela a neide to spolahlivo...

Napísané: 26.01.2018 10:20
od používateľa autokomplet
Nesnazili sa natrepat vela ale boli donuteni Emisnymi normamy.
Ludia by nemali kupovat diesle a do malych aut by som ich ZAKAZAL nakolko tie smrady medzi ludi v meste nepatria.
Fasisti to presadili a dodnes tie smrady vyrabaju. Davno to mali zatrhnut.
Japonci nechapu ako si EUROPANIA pchaju diesle do osobakov.
Stara Avia ked zadymila tak to nebolo tak skodlive ako dnesne auta lebo sa ti to zachytilo na mandliach a nezapichlo do pluc ...

Napísané: 26.01.2018 18:59
od používateľa seven549
pozri tie hadice pri intercooleri.inac tie mk3 su celkom podarene no tvoj motor je blato.2.0 tdci 96kw z tvojho roku 2004 je euro 3.euro 4 boli az od 2006 mali elektricke turbo a egr uz ziadne hadicky.dpf mal len dovoz od 2006.nedavaj to cipovat zabijes ho na tych 96kw kruti ojnice aj bez cipu a ak jazdis nalozeny budes tomu stupat zly cip ho len dokonci.egr-ka na tom tiez odchadzaju dost casto.prve co ak preziju ojnice tak sa poberu vstreky.na take nakladky vahou a dialnicami si mal zobrat 2.2tdci ten vladze ist aj v kopci.

Napísané: 27.01.2018 21:22
od používateľa autokomplet
seven - peknych Xtypov si nenavyberas a bola to volba srdcom nie rozumom
Rozum hovori Toyota a Lexus - nic ine nikdy a za ziadnych okolnosti :-)
kto nemal Toyotu alebo Lexus neuveri ze o auto sa netreba starat a menit diely a hlavne u benzinov
moja volba je GS450h ale velke na moje potreby :-)

Napísané: 31.01.2018 18:09
od používateľa lorak777
v tom tvojom motory sa egr da normalne zaslepit, netreba to riesit v elektronike...

Napísané: 19.11.2019 21:32
od používateľa 1korzar
Dobrý deň. Mám Ford Mondeo MK3. Obsah 2000, výkon 96kw. Motor má malý výkon. Štartuje dobre. Dymí okolo 2300 ot/min. Ukazuje mi na diagnostike chybové kódy P0001, P0123 a P1693. Viete mi poradiť kde a v čom bude chyba? Alebo ako odstrániť závadu. Ďakujem.

Napísané: 19.11.2019 21:57
od používateľa autokomplet
Mne to robila hadica turba.
Tie chyby treba poguglit alebo skuseny mechanik vie o co ide.