Fiat Cinquecento 1.1 - dusenie pri akceleracii z volnobehu
Napísané: 20.06.2018 20:50
Zdravim.
Fiat Cinquecento 1.1 FIRE 40kW Sporting 1997
Riesim uz dlhodobo problem s kapanim auta pri rozbehu. problem sa prejavuje asi tak ze stojim, idem sa rozbehnut a pri pridani plynu motor akoby zacne vynechavat. Ked je auto studene tak prvych 5-8 rozbehiv je uplne v pohode zacne to robit ked sa trosku zohreje pri jemnom rozbehu ked sa pomaly rozbieham kludne aj do otacok vyssich ale pomaly to ide dobre cize problem sa tyka dajme tomu prudsej akceleracie. kedze jazdim iba mesto vo velkej doprave su tie prudsie rozbehy proste nevyhnutne. momentalne sa to zacalo este zhorsovat. auto ide do vykonu a ked je v otackach pridava tak ako ma ide to aj 150 aj sa s tym da obiehat problem je len to do tych otacok dostat. ked sa prehupne nad cca 2000 uz ide. samozrejme to ma suvis aj so spotrebou kedze sa mu stale viac slape aby to neskapalo uplne takze cisto iba mesto a kratke trasy do kilometra sme priemerne na 11 litroch.
vymenil som:
-original sviecky
-kable na sviecky
-obidve cievky
-palivovy filter /momentalne je po vymnene vsetkych filtrov/
-palivove cerpadlo
-druha skrtiaca klapka aj komplet so snimacmi
-vyfuk upchaty nieje /bol dole a to iste/
-kostry skontrolovane vsetko ok
postreh:
aj ked uz je v aute tretie palivove cerpadlo, stale ma to nejak mata okolo toho ze predsa to bude mat suvis s nim. totiz ked sa uz auto rozbehne a dochadzam napr do zatacky alebo na kruhovy objazd nasledne zacnem pridavat v zatacke alebo v tom kruhaci ked auto uz zataca tak je to dusenie este vyraznejsie zakucka sa asi na dve sekundy potom zacne akcelerovat kdezto ked sa pohybujem a plyn pustim a nasledne zacnem znova pridavat pomaly je to ok a ked razantnejsie /odhadom 25% a viac plynu/ tak zas sa zakucka ale iba tak na maximalne jednu sekundu. nezavisi to od objemu benzinu v nadrzi robi to tak isto ked je plna alebo je tam rezerva.
napada ma este a to je asi posledna vec co som neskusal ci to nemoze robit spatne vedenie paliva ak by bolo pripchate. diagnostika pisala iba zlu cievku tie sa dnes menili ale problem zotrval. ked otvorim nadrz pri tankovani ked je tam tak polovica rezervy nasaje dost vzduchu teda poriadne zafuci ako vcucne ak by to malo suvis.
auto sa pouziva denne a aj ked viem ze ma skoro nulovu hodnotu nam to ako druhe auto a presuvadlo do mesta staci a je v nom napchatych za poslednu dobu dost penazi preto by som rad vyriesil aj tento porblem. budem kazdemu vdacny za radu.
Fiat Cinquecento 1.1 FIRE 40kW Sporting 1997
Riesim uz dlhodobo problem s kapanim auta pri rozbehu. problem sa prejavuje asi tak ze stojim, idem sa rozbehnut a pri pridani plynu motor akoby zacne vynechavat. Ked je auto studene tak prvych 5-8 rozbehiv je uplne v pohode zacne to robit ked sa trosku zohreje pri jemnom rozbehu ked sa pomaly rozbieham kludne aj do otacok vyssich ale pomaly to ide dobre cize problem sa tyka dajme tomu prudsej akceleracie. kedze jazdim iba mesto vo velkej doprave su tie prudsie rozbehy proste nevyhnutne. momentalne sa to zacalo este zhorsovat. auto ide do vykonu a ked je v otackach pridava tak ako ma ide to aj 150 aj sa s tym da obiehat problem je len to do tych otacok dostat. ked sa prehupne nad cca 2000 uz ide. samozrejme to ma suvis aj so spotrebou kedze sa mu stale viac slape aby to neskapalo uplne takze cisto iba mesto a kratke trasy do kilometra sme priemerne na 11 litroch.
vymenil som:
-original sviecky
-kable na sviecky
-obidve cievky
-palivovy filter /momentalne je po vymnene vsetkych filtrov/
-palivove cerpadlo
-druha skrtiaca klapka aj komplet so snimacmi
-vyfuk upchaty nieje /bol dole a to iste/
-kostry skontrolovane vsetko ok
postreh:
aj ked uz je v aute tretie palivove cerpadlo, stale ma to nejak mata okolo toho ze predsa to bude mat suvis s nim. totiz ked sa uz auto rozbehne a dochadzam napr do zatacky alebo na kruhovy objazd nasledne zacnem pridavat v zatacke alebo v tom kruhaci ked auto uz zataca tak je to dusenie este vyraznejsie zakucka sa asi na dve sekundy potom zacne akcelerovat kdezto ked sa pohybujem a plyn pustim a nasledne zacnem znova pridavat pomaly je to ok a ked razantnejsie /odhadom 25% a viac plynu/ tak zas sa zakucka ale iba tak na maximalne jednu sekundu. nezavisi to od objemu benzinu v nadrzi robi to tak isto ked je plna alebo je tam rezerva.
napada ma este a to je asi posledna vec co som neskusal ci to nemoze robit spatne vedenie paliva ak by bolo pripchate. diagnostika pisala iba zlu cievku tie sa dnes menili ale problem zotrval. ked otvorim nadrz pri tankovani ked je tam tak polovica rezervy nasaje dost vzduchu teda poriadne zafuci ako vcucne ak by to malo suvis.
auto sa pouziva denne a aj ked viem ze ma skoro nulovu hodnotu nam to ako druhe auto a presuvadlo do mesta staci a je v nom napchatych za poslednu dobu dost penazi preto by som rad vyriesil aj tento porblem. budem kazdemu vdacny za radu.