Strana 1 z 1

Fiat Bravo 1.4 T-Jet - skúsenosti

Napísané: 05.01.2012 15:51
od používateľa marian.186
Zdravim mam vo vyhlade taketo auticko a velmi sa mi paci ci interier ako aj exterier,chcem sa spytat ak mate niekto s nim skusenosti velmi by ste mi pomohli pri rohodovani.Spolahlivost,spotreba ale ta realna nie papierova 7,1l.Sam mam teraz Fiat Brava a som spokojny,ale chem uz nieco novsie.Za odpovede dakujem.

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 110kw

Napísané: 05.01.2012 16:05
od používateľa ivko1
Nové Bravo je pekné , lacné a aj dobre vybavené a predsa tie rebríčky nejako netrhá...

Spotreba akéhokolvek turbo benzínu je silne závisla na nohe vodiča, tak ako môžeš dosiahnúť papierovú spotrebu , tak isto nie je problém ju navýšiť o dva litre...

V tej isstej cene ako Bravo by som volil Mazdu 3 1.6i

Napísané: 05.01.2012 16:31
od používateľa Lubos77
minuta na nete a 16 recenzii od uzivatelov:
http://moje.auto.cz/prehled/fiat/bravo-2/

Napísané: 05.01.2012 16:41
od používateľa duro8
...tieto T-Jet motory su špičkove....preto su jazdenky s týmto motorom ešte drachšie ako rovnaky ročník s dieslom.......ked si prečitaš testy tak motor chvalia aj 88 kw ako aj 110 kw obe su žive 110 je už dost športovy akurat ma vyššiu spotrebu......a čo sa tyka spolahlivosti ako každe ine bežne auto patri medzi lepši priemer..... :2f93:

Napísané: 05.01.2012 17:02
od používateľa ivko1
duro8 a na to si prišiel podla akej štatistiky, lebo podla mňa ak si niekto kúpi Bravo tak si ho kúpi bud zo slabým benzínom , alebo v diesly, a teda ked sú také dobré, prečo sa majitelia tých áut zbavujú , v ponuke je dokonca až 5ks z čoho iba jeden je 110kW a pri tom nábehu sa zbavovať zánovného auta je doť velká finančná strata..
Výsledok spotreby u 110kW verzie na 20 vozodlách s minimálnym nábehom 15000km , prvý z nich má priemer 7,3l ale podla profilu nejazdí takmer nič iné ako medzimesto, zvyšok je bližšie k 8l/100km, jednoducho objem - neobjem, tie kW niečím nakrmiť treba

V dnešnej dobe si také auto kúpi len málokto, bud bere obyčajnú najslabšiu atmosferu , alebo diesel, kto požaduje výkon a netrápi ho nejak spotreba výbera celkom iné auto a nie malé auto ako Bravo, respektíve vyberá niečo s objemom 2.0 a hore

O spolahlivosti maloobjemových turbobenzínov sa môžme baviť ked bude na budíku natočených 200tkm a nie necelých 100tkm, alebo ani nie 50tkm

Napísané: 05.01.2012 17:07
od používateľa autickar21
Ako kazdy maloobjemovy vykonny benzin bude casom a kilometrami pytat nemale peniaze za opravy a servis. Myslim ze 250tis. km sa dozije mozno polovica motorov. ked kupis auto so 100tis. km, je tvoj najazd xxx km do 250 tis. km mas kolko rokov? myslim ze 88kw bude z dlhodobeho hladiska spolahlivejsia s dlhsou vydrzou. Kazdopadne je ten motor lepsie rieseny ako TSI motory. ked tak by sa oplatilo pozret na peugeot 1.6 turba, motory robili s bmw, by mohli byt spolahlive.

Napísané: 05.01.2012 17:27
od používateľa marian.186
Ja najazdim 10000km rocne tak preto benzin 1.4t-jet 110kw.O tej vydrzi motora akoze max 250000km ked sa zacali robit fabie 1,2htp 3valce tiez im dlhu zivotnost nedavali a ludia by sa cudovali kolko maju niektore nabehane a jazdia,jamam teraz Bravu 1,2 16v ma 166580km neni snou ziadny problem spotreba dlhodoby priemer 6,3l vcera som sa viezol na predvadzacke Seat Leon 1,2 Tsi 77kw Copa lebo som ho chcel kupit nove ziadna slava interier otras a motor mozem kludne porovavat s mojov Bravou,radsej kupim starsie Bravo ktore aspon vyzera lebo nove stoji okolo 17000e ako nejaky Seat.

Napísané: 05.01.2012 17:29
od používateľa ivko1
Na TSI určite zabudni... Vždy by som ale uprednostnil atmosferu požadovaného výkonu, pred maloobjemovým turbom aj za cenu nižšieho výkonu či horšej dynamiky...
Prevádzkové náklady nepustia, vždy u komplikovaného motora môže oprava vyskočiť velmi vysoko...

Napísané: 05.01.2012 18:50
od používateľa Tinko222
Ja osobne by som do malej turbíny nešiel..radšej ked tak niečo okolo 2-2.5 atmo.Aj ked si pametam staré uno 1.4turbo,bolo v rodine...ale to už je za zenitom a ina etapa...

Napísané: 06.01.2012 11:48
od používateľa bajo777
1. mam bravo 2010, ale atmosferu 90PS
2. kolega ma 2008 tu spominanu/odporucanu mazdu 3, ale 82 PS 1.4ku...

ohladom auta sa podla mna vyjadrovat mozem, ohladom Tjetu iba k 120 PS verzii co som sa viezol v susedovom Brave a Delte s tymto motorom

co sa tyka porovnania aut, ja bych si kupil zase bravo aj po dlhsej skusenosti bezprostrednej, mazda je slusna co ma fakt dobre je podvozok, riadenie, motor ma retaz, je tichy, interier pre 4 dospele osoby pohodlnejsi ako bravo - miesto pre nohy vzadu je lepsie v mazde, ale na sirku je bravo o 15 cm najmenej vzadu sirsie, na mazde sa mi oproti bravu vyrazne nepaci interier/exterier - ciste subjektivne taliansky dizajn proti takej obycajnej sivej priemernosti, je to vec vkusu uznavam, mazda 1.4 82 PS je na to auto slaba tam neni pochyb, 1.6 som nemal moznost skusit, tu suhlasim mohla by byt uz fajn, ma 105 koni coz je rozdiel, zase na druhej strane porovnavat 105 a 150 PS auto nemyslis vazne ze...

dam kokretny zazitok na parkovisku stoja vedla seba auta: mazda 3, oktavia 1, fabia 1 a punto 1, prisiel ladovec a hadaj ktore auto islo na kompletnu opravu karoserie ? bingo, mazda 3 je spravne ! ostatne auta nie ze by nemali nic, ale si sa musel velmi sustredene pozerat aby si nasiel vobec stopy po krupoch...by ma zaujimalo z coho tie auta vyrabaju sikmooky ??? /detto suseda co ma hondu CRV, ta dopadla este horsie, ale kedze je to uz v stave crepvagen, tak to zostalo bez opravy/

co sa tyka spotreby, ja som spravil 980 km do chorvatska na jednu nadrz na brave, spotreba podla tankovania mi vysla 5.8, realne jazdim za 6.5 dlhodobo, palubny pocitac je kupodivu dost presny, tam mavam odchylku do 0.2 l, trebars ta spominana kolegova mazda 3 ani palubny pocitac nema...moj odhad je ze aj pri tom Tjete sa medzi 7-8 dostanes pri normalnej jazde, ked sa tomu dupe, tam spravis v nadrzi vir a o spotrebe sa nebavme, ale sak chces 150 konovy benzin tak co :3035:

este k tym motorom, na tom Tjete sa mi pacilo ze to taha podstatne skor v porovnani s mojou atmosferou 16V, to vidim ako hlavne + turba, k zivotnosti si myslim ze nenajdes nic, ani na fore som nevidel motoricke problemy u Tjetov je mozne ze su take spolahlive, alebo iba maju malo km, vyber si...suhlasim ze musia byt nejake kusy s 200 000 km a potom sa da nieco povedat na tuto temu

priznavam mam stvrty fiat, 2 jazdenky a 2 od novoti, ale motoricky som na tom neriesil nikdy nic, na troch som stratil hrdzavy vyfuk ano, neni to top vykvet techniky, ale cenovka vs. uzitok u mna vyhrava v porovnani s konkurenciou v taliansku stale...

ako drobny bonus u toho Tjetu by som videl, ze absolutnej vacsine zavodnikov v strednej europe co sedlaju zazracne TDi s chipom ukazes koncovku vyfuku znutra aj bez kompancov do sedacky


:3c90:

Napísané: 11.12.2016 21:13
od používateľa huffyba
Mam kamarata ktoremu som priniesol Bravo 1,4 TJET 2007 110KW. Po dovoze malo original 165 000 km serviska vsetko tip top. Po 5-tich rokoch pouzivania ma natocene cca 240 000 km s tym ze uz musel menit turbo - repas to vyriesil a auto jazdi dalej. Inak menil sviecky oleje filtre klasika spotrebak. Kazdy nech si urobi nazor sam