Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 03.10.2008 18:32 Zdieľať na Facebook
Re:
mp3turbo napísal: ↑24.04.2020 23:40 >> Az chce opravovat kladivom a desinou klucom, tak to musi lovit este pred rokom 2000. Sanca najst taky voz na sk je nulova.
nie je pravda a nie je pravda. Aj diagnostika sa na americke masiny robi uuuuuzasne, neporovnatelne s europskymi srandami kde je kazda ina.
.
.
>> Neveril by som tomu, ze to su nejake extra odolne motory.
preco si myslis ? Pretoze si nemal a nepoznas ? Na starej poctivej V8 amerike kde vacsinou ani nemas DOHC... tam tazko nieco pokazit. Konkretne Hemi motory sa vyrabaju bez nejakej vaznejsej [!] designovej zmeny uz 25 rokov.
.
.
>> Ano, maju na to predpoklady, ale su to ruzove okuliare.
iste, su take co sa dokazili, ale su aj taki majitelia co dokazia aj rovnu kolajnicu. Mne ta technika pride ako "dostatocne vyskusana v praxi". Nie raz, nie dvakrat, nie stokrat, ale v mnohych DESIATKACH MILIONOV KUSOV napriec celou Amerikou od Montany s -35 mrazmi hocikedy az na Floridu / Hawaii. Pozrime ake auta sa predavaju v Amerike v akych poctoch [!!] za poslednych 20 rokov, ktory je tam najrozsirenejsi pickup (Ford F150 V8)...
.
.
>> Navyse eskalada nikdy nebude veteran, je to obycajny voz.
samozrejme. Eskalada, F150 a podobne hracky nikdy nebudu historicky cenne, nemaju byt preco.
.
.
>> Diely z ameriky zozenies, ale lacne to nebude.
mnohe diely na taketo uzitkove vozy su lacnejsie nez suciastky na Szkodu Ocktavia, to by si sa cudoval. A castokrat nemaju konstrukcne naschvaly, napriklad predne capy kupis zvlast, nemusis cele ramena ako na Pasatt / Superb, urcite ti nebude treba vyhrievany chladeny EGR ventil ako na 2.0tdi dvojturbo za 2.200 eur kompletka aj s "nahubkom" a robotou 12 hodin [!!] autorizak pretoze taka je norma...
.
.
>> Sustred sa na motor. Amerika montuje v danych rokoch typicky jeden motor
>> do roznych modelov, ktore su viac menej prezlecene to iste, rovnaka platforma.
toto plati. A preco to maju tak ? Lebo tie motory maju uzasne problemy a nefunguju a boli s nimi furt problemy ?
.
.
>> Bohužiaľ v EÚ klasickú atmosféru nekúpiš, sú to len hrnčeky dopovane turbami a pri tých cenách áut životnosť otázna.
chyba. Escalade, Tundra, Navigator (pred poslednou generaciou ktora je 3.5i dvojturbo Ekobuust), Dodge Ram, Ford F-150, GMC Yukon, Chryslery doradu (nemaju turbo ani jeden, i ked toto nie su osemvalce ale len hlupe sestvalce), neviem co ma este rychlo napadne z vozov znamych aj na nasej strane oceanu, tam turba proste nehladaj lebo nenajdes.
.
.
Chlapi, americke motory tu nikto z nas nepozna, ale predsudky mame vsetci, co ?
Prosím ťa, ty robíš servis Amerik, alebo len okrajovo o tom vieš?
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
To je tusim len jeho nesplnený sen , kúpiť si takú obludu a jazdiť na tom prázdny po meste ako panička z Oregonu
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
Mateusz - nielen jeho - ja si listujem v Denker automobily na FB a len nasucho prehltam.
hneď prvé čo na mňa vyskočilo - skoro som sa urobil
hneď prvé čo na mňa vyskočilo - skoro som sa urobil
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
.
tak.
.
Nerobim servis.
tak.
.
Nerobim servis.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 03.10.2008 18:32 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
Ok, tak nič. Ďakujem
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 17.08.2009 19:50 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
Lepsie ako mp3urbo by som to nenapisal.
Mam Escalade 2008 a servis to v podstate nepyta - pyta to len vymenu naplni.
Samozrejme, so svojou vahou a objemom si pyta aj svoj pridel benzinu. V meste si vypyta kludne aj 20-22, ak budes jazdit systemom na kazdom semafore plny kotol, tak sa na spotrebu ani nepytaj. Naopak, pri kludnej jazde, naozaj kludnej, sa dostanes na 12-13.
Mna naucila V8 jazdit pokojne - neponahlat sa. Jazdis, sedis vysoko, vela miesta vo vnutri, ale nie je to samozrejme trhac asfaltu. Teda aj by bol, ale kto by to potom stihal tankovat.
Mam toto auto kvoli tahaniu privesov - lod, karavan - a nez som ho kupil, bol favoritom Mercedes GL s 320 CDI, potom GL 450 V8 benzin. Lenze: to su auta vonavky, pekne, prijemne na jazdenie - ale nic to neyvdrzi, samonosna karoseria a kopa chulostivych a drahych suciastok. Vzduchove pruzenie napriklad. A vlastne je to iba natiahnuta ML.
Prvy V8 som mal Ford Explorer r. 2000, dobré auto ale už som ho kúpil v zlom stave, vozenie ok, ale pýtalo už opravy. Potom som mal pred 10 rokmi ML 500 V8, skalar je oproti nemu gigant, zaujimave, ze spotrebu mam nizsiu ako vtedy s ML, co je pritom podstatne mensie auto. Na ML mi vtedy odislo servo, plus nejake diely na prednej naprave, cena opravy sa rovnala prakticky cene toho ojazdeneho auta.
Moje auto je 2008 rok, ked ho dojazdim, kupim si zase Escalade, novsiu generaciu od 2014 hore - motor a podvozok je ten isty.
Mam Escalade 2008 a servis to v podstate nepyta - pyta to len vymenu naplni.
Samozrejme, so svojou vahou a objemom si pyta aj svoj pridel benzinu. V meste si vypyta kludne aj 20-22, ak budes jazdit systemom na kazdom semafore plny kotol, tak sa na spotrebu ani nepytaj. Naopak, pri kludnej jazde, naozaj kludnej, sa dostanes na 12-13.
Mna naucila V8 jazdit pokojne - neponahlat sa. Jazdis, sedis vysoko, vela miesta vo vnutri, ale nie je to samozrejme trhac asfaltu. Teda aj by bol, ale kto by to potom stihal tankovat.
Mam toto auto kvoli tahaniu privesov - lod, karavan - a nez som ho kupil, bol favoritom Mercedes GL s 320 CDI, potom GL 450 V8 benzin. Lenze: to su auta vonavky, pekne, prijemne na jazdenie - ale nic to neyvdrzi, samonosna karoseria a kopa chulostivych a drahych suciastok. Vzduchove pruzenie napriklad. A vlastne je to iba natiahnuta ML.
Prvy V8 som mal Ford Explorer r. 2000, dobré auto ale už som ho kúpil v zlom stave, vozenie ok, ale pýtalo už opravy. Potom som mal pred 10 rokmi ML 500 V8, skalar je oproti nemu gigant, zaujimave, ze spotrebu mam nizsiu ako vtedy s ML, co je pritom podstatne mensie auto. Na ML mi vtedy odislo servo, plus nejake diely na prednej naprave, cena opravy sa rovnala prakticky cene toho ojazdeneho auta.
Moje auto je 2008 rok, ked ho dojazdim, kupim si zase Escalade, novsiu generaciu od 2014 hore - motor a podvozok je ten isty.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
2014+ su nadherne, keby som nemal X aut tak by som do toho isiel - v sucasnom ponimani je to pre mna iba hracka, neskutocne zbytocna hracka. A draha, taka draha ze ju nechcem dovolit len tak, MfP hračka na hranie.
Takze este chvilu cakam. Nech padnu ceny na hranicu kedy poviem ze MfP.
Alternativa : rozmyslam ze doveziem spoza mlaky lahko havarovanu...
Takze este chvilu cakam. Nech padnu ceny na hranicu kedy poviem ze MfP.
Alternativa : rozmyslam ze doveziem spoza mlaky lahko havarovanu...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 17.08.2009 19:50 Zdieľať na Facebook
Re: Kúpa Dodge durango, rám, cadillac escalade
ak chces, moj exkolega ti taku dovezie, chalani vozia z Kanady, lacnejsie nez z USAmp3turbo napísal: ↑23.02.2023 19:27 2014+ su nadherne, keby som nemal X aut tak by som do toho isiel - v sucasnom ponimani je to pre mna iba hracka, neskutocne zbytocna hracka. A draha, taka draha ze ju nechcem dovolit len tak, MfP hračka na hranie.
Takze este chvilu cakam. Nech padnu ceny na hranicu kedy poviem ze MfP.
Alternativa : rozmyslam ze doveziem spoza mlaky lahko havarovanu...
tucar.cz
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných