Dacia Logan 1,5 dci - lahko točí a nenaskočí
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
najskor ti odisiel vstrekovac alebo vstrekovace
u tychto starych Delphi trysiek ide vela nafty do prepadu a tym strati cerpadlo tlak na nastartovanie - nepretlaci tie vstreky ale unikne tlak do prepadov. Su na to take male nadobky a hadickami sa napoja na prepad nafty a sleduje sa kolko z ktorej ide. Jedna - dve budu asi slabe a tam bude tiect vela nafty do nadobky. Da sa to aj doma vyrobit - staci 4 hadicky a 4 male nadobky najlepsie spojit k sebe a nastartovat.
samozrejme to moze byt aj zhavenie - treba pozriet ale myslim ze aj bez funkcneho zhavenia ten motor natoci bez problemov pokial nie su velke mrazy.
Inak zla sprava je, ze treba vymenit najlepsie vsetky 4 trysky za nove alebo repasovane, inak onedlho odide dalsia tryska a bude opat problem. Zabilo ich mozno aj dlhe odstavenie auta a potom ta stara nafta...
Treba tiez pozriet cerpadlo ci robi spravny tlak a ci nerobi piliny ktore odstavia vstreky...
Najlacnejsia oprava je za 850 EUR - zrepasovane cerpadlo a zrepasovane 4 ks trysky + praca cize 1.000 EUR.
Pokial sa toto neurobi, z auta velka radost nebude.
Na motore 1.5DCi jazdit so starym olejom je odvaha - ojnicne loziska sa pretacaju aj so serioznou udrzbou a nieto zanedbanou. Cize preventivne doporucujem vymenit klzne loziska na kluke a neviem kedy boli robene rozvody ale asi aj tie...
Mal si si kupit nieco ine - toto su problemove motory - hlavne tie vstreky, cerpadlo a klzne loziska. Ak zanedbas klzne loziska, odide klukovka a jedna ojnica - potom rozobrat cely motor ...
u tychto starych Delphi trysiek ide vela nafty do prepadu a tym strati cerpadlo tlak na nastartovanie - nepretlaci tie vstreky ale unikne tlak do prepadov. Su na to take male nadobky a hadickami sa napoja na prepad nafty a sleduje sa kolko z ktorej ide. Jedna - dve budu asi slabe a tam bude tiect vela nafty do nadobky. Da sa to aj doma vyrobit - staci 4 hadicky a 4 male nadobky najlepsie spojit k sebe a nastartovat.
samozrejme to moze byt aj zhavenie - treba pozriet ale myslim ze aj bez funkcneho zhavenia ten motor natoci bez problemov pokial nie su velke mrazy.
Inak zla sprava je, ze treba vymenit najlepsie vsetky 4 trysky za nove alebo repasovane, inak onedlho odide dalsia tryska a bude opat problem. Zabilo ich mozno aj dlhe odstavenie auta a potom ta stara nafta...
Treba tiez pozriet cerpadlo ci robi spravny tlak a ci nerobi piliny ktore odstavia vstreky...
Najlacnejsia oprava je za 850 EUR - zrepasovane cerpadlo a zrepasovane 4 ks trysky + praca cize 1.000 EUR.
Pokial sa toto neurobi, z auta velka radost nebude.
Na motore 1.5DCi jazdit so starym olejom je odvaha - ojnicne loziska sa pretacaju aj so serioznou udrzbou a nieto zanedbanou. Cize preventivne doporucujem vymenit klzne loziska na kluke a neviem kedy boli robene rozvody ale asi aj tie...
Mal si si kupit nieco ine - toto su problemove motory - hlavne tie vstreky, cerpadlo a klzne loziska. Ak zanedbas klzne loziska, odide klukovka a jedna ojnica - potom rozobrat cely motor ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 716
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: 20.05.2009 22:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22.01.2011 12:00 Zdieľať na Facebook
Dnes ráno som točil skoro do vybitia baterky keď bolo chladnejšie, už keď naskočil hned všetko ok ale pochyboval som že už chytí. Aj som 2x žhavil bolo +3stupne. Dieselov sim uz mal ale takýto problém ešte nie. Musím kuknuť palivový filter lebo je upchatý niekde za kolesom a sú 2 typy nejaký so senzorom vody a bez....náhodou neviete aký by tam mal byť že? Bývam v paneláku a bez demontáže kolesa a podblatníku sa k nemu asi nedostanem. Baterka je bola nabitá na 13.0v točila pekne a v motore počas štartovania ako keby niečo cvakalo. A ešte som si všimol že motor sa mi nikdy nenahreje na viac ako 2 čiarky nemôže to mať niečo s teplotami? Keby to boli vstreky neprejavilo by sa to aj inak keďže iné príznaky okrem toho štartu nemám. Nie je niketo v Ke kraji kto by sa mi na to kukol?
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 10.05.2014 21:14 Zdieľať na Facebook
Tie ciarky su OK, to meranie je orientacne, mne vyskoci na 4 az po dlhej ceste. Pokial nastartujes a auto ide aj na nizke a vysoke otacky, tak filtrom to asi nebude. Ja mam filter so snimacom, ma zahnute vyvody na naftu, ale su aj filtre s rovnymi vyvodmi. To zistis, az to rozmontujes. To zhavenie si skontroloval? Mne to auto zatial vzdy spojazdnil jeden opravar v Secovciach. Naposledy som ho po prvykrat musel odtiahnut, tiez tocilo ale uz nenastartovalo. Nejaky studeny spoj na "rajl" alebo ako sa to vola. Nepoznam to. Precistil, skontroloval kable a auto slape dalej. Ma 13 rokov, tak uz sem tam na nom nieco vyskoci.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných