SANDERO 1,6 MPi, 2008 - Kompletná výmena predných brźd

Diskusia ohľadne vozidiel značky Dacia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

vlado659
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 22.04.2013 07:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlado659 »

No tak toto by som nikdy nerobil ze nevymenim kvapalinu 1x za dva roky.V brzdovom system okrem toho ze to je nebezpecne ,nasiaknuta vlhkost v kvapaline kondenzuje vytvara kvapky vody ,pod ktorymi to koroduje,a tym si vytvaras do buducna velke problemy so skorodovanym brzdovym systemom znutra.A dalsia vec ak nerozpojim brzdovy okruh,tak sa nema preco zavzdusnit.Takze pri vymene brzd.kvapaliny nie dovod na zavzdusnenie,samozrejme ak to nerobi nejaky mantak.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

u laca platia ine fyzikalno-chemicke zakony a k tomu sa este NEBOJI, co moze byt viac :-) ?
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

bajo, im sa nečudujem...

ale Ty si KONŠTRUKTER a tak by si mal trochu viac o tychto veciach vedieť... :..:

Kedy zahreješ TAK brzdy aby v nich zovrela kvapalina a prestali byť funkčné ??

jazdou po meste , od semaforu po semafor ???

Alebo pri jazde medzimesto, alebo pri jazde po dialnici ?

Alebo KDE ???

ked uvažime ,že brzdy su NUTENYM sposobom CHLADENÉ prudom vzduchu
Ked ma v nich zovret kvapalina okolo 200°C aka teplota sa musí na brzdach dosiahnuť ??
To by si musel brzdiť z 300 km/h na 40 km/h min.10x po sebe a furt by si nedosiahol tu teplotu
A propos ktoré auto ma taký výkon ? A KDE by si sa mohol takto rozbehnuť ?? Asi ta Dacia neda taký výkon a neuvarí brzdy ani len TEORETICKY .. NEMYSLITEĽNÉ .. V ŽIADNOM PRÍPADE

Ja poznám len jedno miesto v Europe kde sa dá nebezpečne prehriať brzdy :
je to zjazd z Grossglockner-u smerom na Helligenblut
tam ANO,tam to je možne
KTO z Vas tam bol ???
Kto sa tam dostane ???
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

vykon nehra rolu, rozbehni tvoju 2 tonovu krabicu na dialnicnu rychlost a daj plne brzdy, vyprodukujes tolko stratoveho tepla, co by si uvaril 3 litre vody, tebe to je nic, mne to je moc, ja to viem spocitat, ty to vies odhadnut, mne uz raz praskla brzdova trubka pri plnych brdzach, ale ty sa nebojis, ja sa bojim, o to viac sa bojim, o kolko viac odvaznych nebojacnych s takymto pristupom tu beha...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Samozrejme,že všetko su tu len dohady...

Bolo by treba exaktne a ČISELNE dokázať ,teda ZMERAŤ
bod varu brzd. kvapaliny
-po pol roku použivania
-po roku
-po 2 rokoch
-po 3 rokoch
-po 4 rokoch
-po 5 rokoch
a na zaklade meraní stanoviť rychlosť procesu degradacie brzd.kvapaliny

Nikto ma nepresvedčí o tom,že ak do nového auta plnia vo vyrobe brzd.kvapalinu ktorá plne vyhovuje a ma vtedy bod varu čojaviem 220°C , že po 2 rokoch je tak zvlhnutá a zhumpľovaná,že nemá ani 150°C ....bo to nemože byť taká rychla degradacia, ani keby tam umyselne dolial vodu,nie že samovoĺne si natiahla vlhkosť ... :::

:3c90:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Kineticku energiu za dohady povazujes lol ? Nuz tak tu mi dosli argumenty...

Pre mna vymena brzdovky je tolko roboty jak prezut letne/zimne a popri tom to spravim v nakladoch za kvapalinu, garantovane odvzdusnovat netreba, nepotrebujem k 5 korunovej zalezitosti studiu s logaritmickym vyvojom straty bodu varu v case od drzitela nobelovky proste to spravim, tu som mal potrebu zareagovat, nakolko tvoj nazor o nepotrebe vymeny v rukach nevybureneho soplaka nemusi dobre skoncit, iste pan v klobuku co si jazdi okolo komina nebude bodom varu zasadne ohrozeny lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "Dacia fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní