Strana 2 z 2

Napísané: 09.07.2014 20:16
od používateľa autickar21
Vec kompromisov... Mame v robote koktavice. Prva O2, teraz uz vydojena sumka so 190tis. km kde nic nefunguje, je na dozitie a nova, cochvila rocna koktavica. Trosku meksie sedacky, ale aj tak bez podritnika zo zahradnej stolicky sa neda cestovat. To som si uz zvykol na predchadzajucej skodovici. Prva jazda prijemny prkvapenim, tvrdsi podvozok, da sa aj ostrejsie pracovat s volantom, brzdy s lepsou odozvou na tlak nohy, ok. Hladam tempomat a oni ho tam zabudli dat, svine. Pricom je to stredna vybava, voci strasej generacii, kde bola len zakladna manualna klima a tempomat bol!!! Ok, nadavam este na crep na slovensku. na dialnici v rakusku sa menim s kolegom, sadam na sedadlo spolujazdca, vytahujem obcerstvenie - banan. Skotim, zabali do sacku hladam popolnik... Pretieram oci, kolegovi nic nehovorim, hladam, hladam a furt nic... Oslovim kolegu, hladame spolu a nic sme nensali... Ti chuji nedali ani popolnik do toho crepa. Takze vybral som si penazenku a telefon z dveri auta, nasupoval som tam supu z banana, siaham automaticky po schranke v prostriedku palubovky na vrchu, magam, nic sa neotvaea, kuknem a nic tam nieje... Nervy, vyhadzujem bananovu supu pod nohy, dverny priestor vraciam do povodneho stavu... Takze takyto je asi trend. O 10 rokov budu kolesa k autu za priplatok, bo plechace nebudu v zaklade, tak isto aj volant a sedacky.

Napísané: 09.07.2014 20:19
od používateľa mastik29
U Renaultov mi prislo hodne blbe aj prepinanie tlmene/dialkove svetla. Chapem, ze je to o zvyku, ale preco take riesenie, ked to ide urobit "standardne" a podla mojho nazoru aj lepsie.
A k tym ovladacom okien. Kebyze sa daju aspon nejako intuitivne najst, lenze to by museli byt umiestnene vyssie, alebo niekde vedla sedacky a nie tak, ze clovek musi zalomit ruku a este tu sekundu odputat oci z cesty a uistit sa, ze je rukou na spravnom mieste.... Pride mi to, ako mat gombik na ovladanie palubaku na pristrojovke, alebo tlacitko vystraznych svetiel niekde za volantom ktore v podstate pocas jazdy je takmer nebezpecne zapnut.

Napísané: 09.07.2014 22:35
od používateľa ondrejgti
mastik29 napísal:...A taktiez bez kabinoveho filtra, takze vsetok bordel, kusky listia, prach vam bude casom behat von cez ventilacne mriezky vnutri auta...
Ale uz si sa zasnival prilis :d :D
http://www.faro.sk/catalog/filtre/dacia ... =24&make=6

Napísané: 10.07.2014 12:20
od používateľa cicmanec
Nie je táto téma náhodou o inom aute? :41c2:

Napísané: 10.07.2014 15:19
od používateľa carlosMT
FUTURA 29 napísal:A pozeral si daciu docker?Pre firmy ba priam stvoteny.
Ak nutne nepotrebuje posuvné dvere tak Lodgy je lepšia voľba. Dokker je zameraný viac úžitkovo a je to cítiť na komforte a odhlučnení.

Napísané: 10.07.2014 20:49
od používateľa srsen19
akože skúsenosť nemám, ale viem, že idú všetky typy ako teplé rožky, takže ono niečo na tom bude:)

Napísané: 11.07.2014 00:33
od používateľa cicmanec
Ktorá Primera to tak mala?

Napísané: 11.07.2014 10:35
od používateľa carlosMT

Napísané: 20.07.2014 23:04
od používateľa hipisko
ja som tiez rozmyslal o lodgy 1,5dci, u mna by ale jedina ako tak schodna vybava bola ta najvyssia + par priplatkov a 1,6dci 79kw , hlavne koli 6 prevodom. Aj 1,2 tce ma len 5 prevodov.
Napriek tomu ,ze je toto auto uzke, tak dava podla mojho nazoru vacsi uzitok ako jeho malicko vacsi konkurenti, v druhej rade je miesta rovnako ako v grand scenicu s tym rozdielom, ze lodgy ma lavicu delenu na 1/2 a 2/3 a ine mpv maju 3 nezavisle sedadla. Avsak ti 3 nezavisle sedadla su vo vela veciach horsie, su prilis uzke a nepohodlne sa v nich sedi, v lavici sa mi sedelo lepsie. Tretia rada je u lodgy bezkonkurencna, ja so svojimi 196cm som si tam sadol a zmestil sa ako na vysku, tak na dlzku (spojil som si kolena!), aj ked sa nehadam, ze som bol uz v limite. Ale stredne dlhu cestu si tam viem predstavit ist (napr 400km).

Ale ak uz chces kupovat lodgy a neponahla ti to, tak pockaj nejaky rok, kym nepride facelift. U novych dacii (duster po FL, sandero, logan) sa uz objavil tempomat, ukazovatel vonkajsiej teploty, teraz je nejaka limitovana edicia loganu, alebo sandera, co ma dokonca automaticku klimu. Takze je vysoka sanca, ze tieto prvky bude mat lodgy po FL a ty budes nahnevany.
1,5dci 79kw bohate postacuje na toto auto, kedze ma 1337kg(7miestna verzia v najvyssiej vybave).....80kw motor sa montuje aj do aut, ktore maju 1700kg ako napr pezot 5008.
Pred kupou si pozri cennik v CZ, tam su dacie lacnejsie, hlavne tie vo vyssich vybavach.

Napísané: 01.11.2014 18:36
od používateľa maceno
sprosta otazka chlapi, a mozno ma zotrete z internetu do kanala, ale 1,5 dci je vhodna na velky najazd kilometrov?
chcem kupit nove, a planujem tak 100 000km rocne...

Napísané: 01.11.2014 21:24
od používateľa hipisko
co je to velky najazd?
podla mna rovnako ako ine dizlove motory, tj medzi 150-200000 mozu prist prve poruchy typu dvojhmota, egr, a okolo 250000 dalsie ako vstreky, turbo...ale tak je to u vsetkych.
Nemyslim si ze ten motor je poddimenzovany na to auto, kedze ma 1300kil...
Ale rovnako neviem, ci je komfort lodgy vhodny na 100000km rocne, co na to povie tvoja chrbtica, klby atd...

Napísané: 01.11.2014 21:43
od používateľa cicmanec
1,5 dci je vhodna na velky najazd kilometrov?
chcem kupit nove, a planujem tak 100 000km rocne...
Ak si masochista prečo nie...

Inak všeobecne čím menší motor tým vhodnejší na dlhé nájazdy...

Napísané: 02.11.2014 12:38
od používateľa myotis
Cico, pobavil :2f93: :40bd: