Strana 1 z 2

Dacia Lodgy 1,5 dci

Napísané: 08.07.2014 22:00
od používateľa TIBORZ
Dacia Lodgy 1,5Dci.Ahojte.Chcel by som kupiť toto auto.Nové.Viem,že tieto motory sú dávané i do Renaultov.Má prosím vás niekto skúsenosti s týmito motormi?Myslím ohľadne spoľahlivosti,prevádzky atď...Ďakujem za každý ohlas aj príspevok v tejto diskusii a na danú tému.Prajem všetkým hodne šťastných km.

Napísané: 08.07.2014 22:11
od používateľa ivko1
Na nové je síce záruka, ale aj tak by som šiel asi do klasickej 1.6i vrátane LPG

Napísané: 08.07.2014 23:02
od používateľa VLADY
Len či je vôbec ešte v ponuke...0,9 litrové stokoňové turbozázraky už začali pchať aj sem.

Napísané: 08.07.2014 23:21
od používateľa mondeoh2o
dacia odisla na vrakac a vyberaju stare motory z renooootov a tie krasne koniky pooblizuju a namontuju ich do new aut

Napísané: 09.07.2014 01:42
od používateľa hnr
Ja by som sa bal 1,5 D renaultackej. Novu ešte možno, jazdenu v žiadnom pripade a už duplom pre to, že to je oblubene auto pre taxi.A ked viem od začiatku čo robim tak 35000 km za dva roky budu aj na tach aj v servisnej aj na taxiku so 150000 km. Co je v podstate strop bezporuchovosti toho motora.

Aky motor kto montuje velmi s jeho kvalitou nesuvisi.

Najnižšia strata hodnoty ? To akože vtipkuješ dufam ?

Jazdim scenik 3 mesiac, bud ma sused zle nastaveny palubny alebo by som chcel vidiet jeho jazdny štyl. 3,7 ani vo sne, kratke trasy normálnych 6,5 Pozriem na palubny zajtra a upravim presne.

Niečo sa deje v brazilii ?

Napísané: 09.07.2014 09:02
od používateľa audy
Jazdil som na nej v praci,dostali sme ju novu 7 miestnu na prevoz zamestnancov mesto a okolie. Nechcel som veriť plne naložený prídam plyn a hned bolo 110km -mimo mesta. V NEMECKU u drobných podnikatelov vraj ide na dračku.Ako novu vrele doporučujem.

Napísané: 09.07.2014 09:15
od používateľa carlosMT
Kľudne to kúp. Nová má 5 rokov záruku tak nie je o čom. 1,5 diesel je jeden z tých lepších na trhu.

Napísané: 09.07.2014 11:31
od používateľa TIBORZ
Áno,páni!Ďakujem všetkým za príspevky.Privítam aj ďaľšie.Inak jeden z príspevkov udal,že pri nových vozidlách
dáva predajca záruku 5rokov/100.000km.U jedného z predajcov však figurovala záruka iba 3roky.Tak neviem,čo si mám o tom myslieť?Že by sa pomýlil predajca,alebo si mám pri takejto veci pri kúpe auta dať pozor?!Ďakujem.

standartna zaruka

Napísané: 09.07.2014 12:22
od používateľa sarusian
u dacie je 3 roky/100 tis. km, ale vies si ju za minimalny priplatok okolo 165 euro rozsirit na 5 rokov/100 tis.,

ked tak mrkni na daciaforum, su tam ludia, co maju logdy,

http://autoklubdacia.cz/forum/[/url]

Napísané: 09.07.2014 12:41
od používateľa TIBORZ
Vďaka sarusian.Ešte si chcem zistiť,čo všetko potom tá záruka obsahuje.V rámci záruky treba potom auto servisovať
len u autorizovaného.Tam potom čo je zohľadnené vrámci prác sa neplatí,materiál sa platí.Alebo ako.Jak to funguje-neviem.Nemal som nové auto ešte takto so všetkým.

pozri si

Napísané: 09.07.2014 12:49
od používateľa sarusian
zarucne podmienky na dacia.sk

http://www.dacia.sk/sluzby-zaruky/zaruky/

Napísané: 09.07.2014 17:18
od používateľa autickar21
Dacia sa v sucasnej dobe oplati. kvazi premiovejsie znacky su viac kazove ako dacia. 1,5dci je slusny motor, sice necakaj ziadne zazraky,ale tak pre beznu dynamiku to staci. Kolega ma v scenicu 100konovu verziu, sice na taku krabicu je to poslabsie a motor musi tocit aj do 4tis. ot, ale spotreba krasnych do 6L, aj podla palkubaku aj podla dotankovania.

Napísané: 09.07.2014 17:51
od používateľa petro9999
1.5 dci by som sa nebál... v Renault Kangoo 2009 - najazdených 330 000 km, olej menený po 15 000 km , motoricky žiadny problém, spojka memená po 320 000 prvýkrat. Spotreba v TP písaná 5,4 , reálne 6,20

Napísané: 09.07.2014 19:46
od používateľa mastik29
Zrovna nedavno nam pribudli na firme Dacie Logan MCV 1.5 dCi.
Ano, skuska. Cena je lakava, k tomu kufor so slusnym objemom.
K spotrebe sa vyjadrovat nechcem.
Kedze som to auto nejaku dobu viedol, tak nejake poznatky mam. Prvy dojem s interieru bol skvely. Za tu cenu proste bez vyhrad. No problem nastal pri plateni myta, cez okno. Len d3bil mohol dat ovladace okien tak blbo. Fajciari v tom aute budu nejaku dobu hodne nadavat... Dalsia vec bolo riadenie, volant. Ked som isiel po uzkej ceste a oproti nejake auto, tak som musel hooodne brzdit, lebo reakcie, spatna vazba je hodne zla, proste posilovac je tam na ...... Na dialnici tiez ziadna slava. Auto docela plave a je hodne citlive na bocny vietor. Uz aj ten aerodynamicky hluk od stieracov, co som dokonca mal dojem, ze auto zpomaluje, zrychluje v zavislosti od polohy stieraca. Taky detail... Preco ten pravy stierac ide iba do kolmej polohy a nie o kusok dalej tak ako to je ako u kazdeho ineho auta? Mi to pripada ako na aute s 80-tych rokov. A co ten klakson??? Kde by ste mysleli ze sa zapina? Volant??? Omyl. A taktiez bez kabinoveho filtra, takze vsetok bordel, kusky listia, prach vam bude casom behat von cez ventilacne mriezky vnutri auta.
Su to proste auta kompromisov, len nechapem, preco tak nelogickych, neergonomickych.
Ozaj, este k motoru... Celkom sa da, aj slusne odhlucneny je, ale nad 3000 ot/min vobec netaha. Vlastne, auto ma slusny zatah v rozmedzi otacok 2000-3000.
Avsak na druhej strane. Ma to 4 kolesa, celkom nizku spotrebu, celkom slusny interier a nizka obstaravacia cena, takze verim, ze urcite si najde hooodne spokojnych majitelov.

Napísané: 09.07.2014 19:59
od používateľa cicmanec
Neergonomické umiestnenie ovládačov el. okien sa dá celkom jednoducho vysvetliť šetrením (príp. ešte snahou o blbuvzdornosť) - menej spínačov a hlavne káblovačiek do dverí (viď napr. aj Celizé/P301). De.bilné umiestnenie ovládania klaksónu je štandardné riešenie všetkých Renaultov...