Strana 1 z 1

Napísané: 18.10.2016 18:47
od používateľa mhlavaty
Myslím že sú to rovnaké motory tak možno pohlad na údaje z Lexie niečo napovedia
[img]https://s9.postimg.org/60k6jbc2z/28_6_2014_003.jpg[/img]

V tomto prípade sa jednalo o utrhnuté tuebo,všetok olej vytiekol dole do FAP-u takže ten sa otvoril a vyčistil.Urobila sa nútená regenerácia a auto behalo ďalej bez závad.

Napísané: 18.10.2016 20:21
od používateľa mhlavaty
Veď práve.Tento mal nabehané viac než tvoj,prešiel hotovou pohromou.Po otvorení DPF som sa pržehnal že amen,toto už nerozchodí.Ale...vyčistenie dopadlo velmi dobre,cat predradený pred filtrom bol funkčný,ešte vo vymontovanom stave sa odskúšal na funkčnosť.Systém ešte raz mal drobný problém,vadu rozdielového čidla tlaku,zrejme olej ho pochoval.*Ale po výmene už OK
V tvojom prípade by možno tiež nezaškodilo overiť schopnosť catalizátoru zvyšovať teplotu,pretože k tým km je zaplnenie filtra tak nejako príliš.

Napísané: 19.10.2016 19:18
od používateľa TycoonX
FAP pri PSA sa vačšinou nezaplní sadzami samotnými, ale aditívom.. vyčistiť a ideš dalej.

Čistiť sa to dá bud na profi stroji, ktorý to popreplachuje chémiou, alebo horúcou wapkou.

Velký pozor na vytekajuci bordel, obsahuje cerín a rhodium čo sú rádioaktívne a vysoko karcinogénne látky. Nemali by putovať do prírody.

Zameral by som sa ale aj na to prečo pri 165tkm je fap plný.. vačšinou to sposobí jazdenie výhradne v meste..dlhodobo alebo olej vo výfuku, alebo ked zadymujú vstreky.

Napísané: 30.10.2016 17:52
od používateľa TycoonX
Nutena regeneracia je v 99% na prd.. Ta sa vykonava pri preventivnych prehliadkach v autorizaku pokial je vidiet ze interval regeneracii je prilis kratky a auto jazdi len mesto.

Je to najvyssi stupen regeneracie..a najhorsi, lebo auto stojí na mieste a točí 3-4 000. To 1.6tkové turbo sa tomu určite poteší )

Vela ludí si myslí že filter treba vypáliť tak že na dialnici daju plny plyn.. no nie.. pri poziadavke plneho vykonu sa regeneracia prerusi. Takze kecy ako vypaloval som pri 200km/h v nemecku..su onicom.

Napísané: 30.10.2016 18:10
od používateľa mhlavaty
Rúzne značky majú rôzne "maniere" ktoré musia byť urobené aby sa regenerácia spustila,či je to miera paliva v nádrži alebo hoci aj olejový servis od určitej hranice do vyčerpania sa jednoducho musí urobiť základné nastavenie inak to nejde.Ale tak zase,nútenú regeneráciu nevymysleli ako víkendový útek od nudy ale ako jednu z posledných možností ako von z problému.Takže sa predpokladá že dotyčný mechanik si celý menžment dopodrobna preštuduje,skontroluje aktuálnosť údajov z jednotlivých čidiel,pozrie históriu činnosti,a logicky že najprv hladá možnú príčinu prečo k nejakému kolapsu prišlo.Lebo takmer vždy je problém v motore samotnom a problém samotnej regenerácie a neschopnosti motora si ju zabezpečiť prirodzene má svoj dôvod.
Akým finesom si mechanik pomôže a ako si komponenty "preťuká" je už vyžší dívčí škola.

Napísané: 16.11.2016 09:48
od používateľa bajo777
laki co olej ? isiel tam spravny ? nemal motor spotrebu ? :41c2:

Napísané: 16.11.2016 10:07
od používateľa bajo777
Hej ked vsetko slape spravne, sadze sa spalia a zostane popolcek a ten plni filter uz neodvratne...ze aj aditiv do nafty ho tvori som netusil :(

Napísané: 16.11.2016 13:55
od používateľa autolaik
lakinooo napísal:
Regenerácie už prebiehali pod 200 km, zdvihlo to spotrebu o 1,5L, stále sa dochladzoval po odstavení.
takto sa mi spraval skoro novy korejcan 1,6crdi... islo ma od jedu porazit