Citroen XM 2.1TD

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Citroen XM 2.1TD

Príspevok od používateľa TycoonX »

Zdravim, tak trochu pokukujem po XMku , nikde nemozem najst spotrebu napr mesto/90/120 ..., potom ma zaujima kde by sa dal zohnat neaky do 1000eur s palubnym pc a pojazdny :D
t.dzuricky
Príspevky: 125
Dátum registrácie: 17.06.2007 12:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa t.dzuricky »

Nežerie veľa ,tak 6-8litrou....ten agregat je nezmar,vydrži strašne veľa km...no ale ta hydraulika sa velmi často kazi,maš tam kilometer trubiek a tie trubky maju už viac ako 15 rokou(no a za tisic eur novši ročnik nekupiš)Tie trubky maju už svoju životnosť viac menej za sebou a ked sme ju mali vždy sme chodili do mechanika lebo vždy sa tratil hydraulicky olej. Ale inak to je najpohodlnejšie auto v akom som sa vozil,a ked ti možem poradiť tak došpor a kup ročnik 96 a vyššie ked sa ti to auto pači...;)
LexIcon
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 11.02.2009 08:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa LexIcon »

takze mesto je bezne okolo tych 7-8l mimo mesta je to podstatne menej s lahkou nohou sa da dostat aj k hranici 5,5l. jazdit s tym autom ale po meste nie je nic prijemne je vidno ze bolo skonstruovane na mimomestsku prevadzku a hlavne dlhe cesty.
myslim ze za tu cenu ktoru si si stanovil len takzko zozenies auto v slusnom stave pocitaj s tym ze ak ho kupis za 1000 eur tak do roka do neho dalsich 2000 investujes.
anglictina
Príspevky: 533
Dátum registrácie: 30.03.2008 12:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa anglictina »

tiez by som sa sustredil na rocnik po facelifte.Inak, super pohodlne auticko, mali sme ho (benzin 2,0) osem rokov, od nova v r.1990 do 1998 a aj ked v tom case boli servisy ake boli, nevedeli to opravovat a auto bolo casto pokazene, komfort bol bezkonkurencny a ked si si ho dvihol a presiel nim napr. mensiu rieku a pod:-)
inak, je tam aj diesel 2,5 l, znamy ho mal a dost ho chvalil...
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

o trubky sa nebojim , mame doma BX a C5ku takze o hydrauliku sa absolutne nebojim.. chcel by som to na taxi ..tak preto sa pytam..
sepleta
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 01.02.2007 14:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sepleta »

TycoonX napísal:o trubky sa nebojim , mame doma BX a C5ku takze o hydrauliku sa absolutne nebojim.. chcel by som to na taxi ..tak preto sa pytam..
tycoon XM na taxi???

velmi rýchlo si to rozymsli lebo aj rýchlo zareveš...
to sú autá ktoré všetky majú nalietané po 500.000km, viem o čom hovorím, sám vieš kolko som XM mal. už ked tak tak dáku r.v.2000 a 2,1td nie 2,5!!
sepleta
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 01.02.2007 14:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sepleta »

Anglictina napísal:tiez by som sa sustredil na rocnik po facelifte.Inak, super pohodlne auticko, mali sme ho (benzin 2,0) osem rokov, od nova v r.1990 do 1998 a aj ked v tom case boli servisy ake boli, nevedeli to opravovat a auto bolo casto pokazene, komfort bol bezkonkurencny a ked si si ho dvihol a presiel nim napr. mensiu rieku a pod:-)
inak, je tam aj diesel 2,5 l, znamy ho mal a dost ho chvalil...
2,5TD-výhody:dobrý ťah aj spotreba
nevýhody- výrobná chyba:slabo chladené hlavy(praskajú, nová holá hlava 25000sk!!!), dva termostaty, všade mizerný prístup,
oproti 2,1 dosť drahšie náhr diely (napr spojka 2,1- 5000sk, 2,5 -15000sk.), horšie zohnatelné nahr.diely
to tak v skratke čo ma napadlo
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 72 neregistrovaných