Strana 1 z 2

C25, J5 - rozdiely 2.5D vs.TD U25/661 vs.674

Napísané: 24.09.2011 19:41
od používateľa Pilotek
Prosím o radu. Nájde sa tu nejaký macher na staré diesely Citroen v dodávkach Peugeot J5 a Citroen C25, konkrétne:
- 2.5D 54kW U25/661 (CRD93L),
- 2.5TD 70kW U25/674 (CRD93LS)?

Potrebujem vedieť, v čom všetkom sa tieto motory odlišujú (nie domnienky), t.j.
- vstrekovacie čerpadlo (to viem)
- hliníkové sacie potrubie (viem)
- gumové/plastové hadice sania a tenšie hadice odvetrania a výdychu vaku-pumpy (viem)
- výfukové potrubie (liatina)?
- prvá časť (koleno) výfuku?
- vstrekovacie jednotky (resp. iba samotné trysky)?
- piesty (resp. čapy, ojnice...)?
- kľukovka?
- blok motora?
- iné?

A ešte ťažšia podotázka:
Vie niekto, čo všetko treba dať iné, aby sa motor 2.5D/TD z osobného Citroena CX dal dať do dodávky J5/C25? Ide mi aj o tretiu variantu motora 2.5TD 88kW Intercooler, ktorá sa montovala iba do CX (do dodávok nie).

Vopred ďakujem skúseným Citroeňákom za kvalifikované odpovede.

Viete o niekom, kto má vrakovisko s viacerými takýmito motormi resp. celými autami J5/C25/CX?

_

Napísané: 24.09.2011 20:05
od používateľa cicmanec
Zbytočné starosti, kopec roboty a prachov, neistý výsledok, problémy s STK, policajtami, poisťovňami kvôli legalite. To všetko kvôli starej hrči bez hodnoty...

Napísané: 24.09.2011 20:28
od používateľa patko1
ked som chodil cez Kremnicu do Ziliny tak tusim niekde za Martinom pri pumpe po lavej strane bol maly bazar a tam mal tych CXiek asi zo 6ks

Napísané: 24.09.2011 20:50
od používateľa mhlavaty
Kedysi mal priatel odťahovku J5 a do tej dával motor z CX pohrebáka,neboli s tým zrejme spojené žiadne problémy lebo ráno začali a večer sme už spolu štartovali do F
Aj ja jednu držím pri živote lebo je to nezničitelný robotník čo okrem nafty nikdy nič nechce.Držím aj ďalší na diely ale asi naň nikdy nepríde.

Re: _

Napísané: 24.09.2011 21:03
od používateľa Pilotek
No veď, práve potrebujem vedieť, čo všetko musel použiť z odťahovky (t.j. zodpovedajúce časti demontovať z CX-kového motora), aby CXkový motor fukol do dodávky.

Napísané: 24.09.2011 21:06
od používateľa Pilotek
cicmanec napísal:Zbytočné starosti, kopec roboty a prachov, neistý výsledok, problémy s STK, policajtami, poisťovňami kvôli legalite. To všetko kvôli starej hrči bez hodnoty...
Niekedy niečo nie je také, ako to na prvý pohľad vyzerá. Keď nemám kompletné informácie, nevyjadrujem sa zbytočne radikálne. Kompletné informácie by bol zbytočný román...

Napísané: 24.09.2011 21:08
od používateľa Pilotek
patko1 napísal:ked som chodil cez Kremnicu do Ziliny tak tusim niekde za Martinom pri pumpe po lavej strane bol maly bazar a tam mal tych CXiek asi zo 6ks
Áno, ďakujem, tam sa chystám, aj ja som si tam všimol zas tieto staré dodávky.

Re: _

Napísané: 24.09.2011 21:11
od používateľa cicmanec
Pilotek napísal:Keď nemám kompletné informácie, nevyjadrujem sa...
Keď nemám kompletné informácie vyjadrujem sa k tomu čo mám = čo mi autor témy dal. Ak mi toho dal málo, resp. nič tak sa nemôže čudovať. Možno ani nebolo treba celý román a stačila by jedna veta...

Napísané: 24.09.2011 21:17
od používateľa Pilotek
Keď nemám kompletné informácie, nevyjadrujem sa ZBYTOČNE RADIKÁLNE, netvrdím, že sa nemôžem vyjadriť k poskytnutým informáciám - vecne a slušne - ak môžem pomôcť niečím užitočným. Ak pomôcť neviem, radšej pomlčím a neznehodnocujem tému zbytočnými príspevkami.
Úroveň tohto fóra je aj obrazom jeho členov (teda nás).

_

Napísané: 24.09.2011 21:20
od používateľa cicmanec
Čo na mojom príspevku nebolo slušné? A vecné tiež - ty si tu dosť často, ale je kopec ľudí čo o takýchto veciach majú dosť romantické predstavy...

Napísané: 24.09.2011 21:24
od používateľa Pilotek
OK beriem to v rámci sarkazmu, vlastne iba to o starej hrči bez hodnoty - mohlo by sa uraziť - to auto :-)

_

Napísané: 24.09.2011 21:29
od používateľa cicmanec
Tak sorry, ale priliehavejšie pomenovanie pre 20-ročné úžitkové auto s miliónom ta počítadle mi nenapadlo. Keďže iné informácie som nemal (a stále nemám)...

Re: _

Napísané: 24.09.2011 21:57
od používateľa ivanw124
pomenovanie pre 20-ročné úžitkové auto s miliónom ta počítadle mi nenapadlo.

Vymení motor a urobí ďalších min. 500 000 km, bude liať len tu spomínanú naftu a keď by sa náhodou niečo pokazilo opraví to každý garážový kutil. Ak je karoséria zdravá nemá čo riešiť. To auto povedzme v hodnote 2000 eur urobí presne takú istú robotu ako dodávka za 20 000 eur.

Napísané: 24.09.2011 22:05
od používateľa cacina
nie, z hladkého turbo nespravíš to musí byť originál blok tam je iná náročnosť na olej, dával sa z CX-ka a aj z prevodovkou a ide to ako šíp to by som riešil ale už len na súkromné použitie. Robia sa iné tuningové zverstvá a nikto si nad tým hlavu neláme, CX turbo2 dá 220 na dialnici ako nič.

Napísané: 25.09.2011 09:53
od používateľa Toretto
čau mam cxko 2,5 td z ic. kupiš? :P