Strana 1 z 1

Citroen C5 1.6hdi r.v2005 - spojka

Napísané: 12.05.2011 20:46
od používateľa ivansan
chalani pomoc.ked nastartujem citronik tak niekedy zascne vydavat cvrlikavy zvuk,ako kedy.ked sa zohreje motor pridem napr. na krizovatku stojim tak mi to zacne CVRLIKAT ako svrcek.alebo ked hodim spiatocku a pomali pustam spojku a pridavam plyn tak to vydava cvrlikavy zvuk{pri spiatocke stale},ked ju zas zoslapnem tak sa to niekedy strati.ked jemne zoslapnem spojku a zacnem pridavat jemne plyn tak asi ked je tak v slabej stvtke zhora tak niekedy citim jemne vybrovanie.ked som dnes auto pomali rozbiehal do kopca tak mi to vyludilo zvuk ako ked sa vam pridieraju dvere o podlahu.SERVISAK SI MYSLI,ZE TO JE DVOJ.ZOTRVACNIK.MODLIM SA ABY TO NEBOL.PORADTE.DIKjavascript:emoticon(':3c90:')

Napísané: 12.05.2011 22:09
od používateľa ivko1
No pravdepodobne asi bude...
I ked cvrlikanie môže sposobovať aj remen, ale "škrípanie" už asi nie. To čo na modernom diesly ušetríš "akože" na spotrebe, velmi rýchlo nasypeš do "bežnej" údržby, dnešné diesle zvlášť menšieho objemu si priam pýtajú otáčky, skrátka hladieť len na aktuálnu spotrebu sa neoplatí.

Napísané: 13.05.2011 09:18
od používateľa mp3turbo
1.6ky maju extremne slaby dvojhmotak - je to ich typicka zavada HLAVNE PRI PODTACANI.

nehovorim ze v tomto pripade to je zotrvak, ale prejavy by pasovali. Treba to proste rozobrat a pozriet. Cenovku noveho neviem, tipujem niekde okolo 500eur, proste taka standartna cena.

Re: Citroen C5 1.6hdi r.v2005 - spojka

Napísané: 13.05.2011 10:03
od používateľa bopcox
Kolko ma tvoj citron najazdenych km ?

Napísané: 13.05.2011 10:15
od používateľa jakubko4x4
Zdravim

Je vobec mozne tazku C5 s 1,6 HDI podtacat? Sak tie male objemy maju aky - taky krutak od cca 2200 otacok. Dole proste nepotiahnu 2tony, objem neoklames.

Zeby tie zotrvaky odchadzali aj z ineho dovodu? Neviem, volnobeh im neskodi?

Napísané: 13.05.2011 10:46
od používateľa ivko1
Odchádzajú len z toho dôvodu že majitel stále pozerá na palubný PC a snaží sa dosiahnúť čo najnižšiu spotrebu ... Každý je strašne unesený z najmenšej spotreby

_

Napísané: 13.05.2011 11:15
od používateľa cicmanec
ivko, ty ako starý mazák by si nemusel citovať...

Re: Citroen C5 1.6hdi r.v2005 - spojka BOPCOX

Napísané: 13.05.2011 12:31
od používateľa ivansan
BOPCOX: mam na nom 160000km poctivych servisovana v citroene.asi tak 14dni vzad som bol na servise v citrone a auto v pohode.takto mi to robi asi tak 3den.

Napísané: 13.05.2011 14:53
od používateľa mp3turbo
> Odchádzajú len z toho dôvodu že majitel stále pozerá na palubný PC a snaží sa
> dosiahnúť čo najnižšiu spotrebu ... Každý je strašne unesený z najmenšej spotreby


samozrejme... nasi sprosti slovenski obcania-majitelia si absolutne ale absolutne neuvedomuju ze ked usetria JEDEN LITER PALIVA na 100km, co je pri podtacani motoru NEMOZNE v porovnani s normalnou jazdou, tak na 100.000km usetria 1400eur na peniaze:

100.000km deleno 100 (lebo spotreba sa rata na sto km) = 1000 x usetreny liter = 1000 litrov.

tym hrozitanskym podtacanim dojdes o dvojhmotu (v autorizaku neviem kolko stoji, hadam tak tesne pod 1000eur, na moj vehykel stoji 600eur a to je JEDNOHMOTA!), plus robota (prevodovka von, dnu sa rovna aspon osem hodin nauctovanych) plus cela spojka k tomu rovno aj s loziskom ked uz je to rozobrate = uspora ziadna, auto tri dni nepojazdne aha ano odtah niekde z riti Marie som neratal do ceny takze dalsich 300eur navrch ked sa "dobre pokazis" na ceste...

fakt super. Neriesim pridrete turba, uplne zanesene egrka a sanie (teraz tu mame taku temu ze laguna dymi)... to su dalsie prachy navrch...

to je fakt sposob ako setrit. Okrem toho uz vobec neriesim ze ti najvacsi truhlici teda podtacaci najazdia 100.000km zvycajne tak za 5 az 9 rokov, cize keby hned aj dvesto eur usetrili za tych 5 rokov... no co mam dodat.

Ja namiesto sprosteho podtacania 1300rpm jazdim veselo nad 1900rpm a to je cele. Diesle su na spotrebu extremne necitlive, tazna sila na kolesach potrebna k udrzaniu auta v rovnomernej rychlosti je rovnaka ci na takych alebo hentakych otackach a proste fajront.

no ale to ajtak hadzeme hrach na stenu a sucasni vodici KTORI ANI TROCHU NEMAJU SAJNU O TECHNICKOM / TECHNOLOGICKOM RIESENI ICH VEHYKLOV BUDU NADALEJ PODTACAT A TRAPIT TIE MOTORY. A vyrobcom to vobec nevadi, este im budu nahravat do kariet - a radit displejickami aby sa zaradila sedmicka pri 55km/h na 1032 otackach.

No ved iste, lebo ked si tie svoje vehykle dodrbete, tak zrovna vyrobca je ten kto ma najvacsiu sancu na vyborny business v podobe predaja nahradnej suciastky. Takze je to win-win situacia:

1) obcan-truhlik vyhra lebo vidi malu spotrebu (o pollitra mensiu ako pri uplne zdravom jazdeni)

2) automobilka vyhra lebo obcas si v dlhodobom horizonte zlikviduje autiak takze mu predaju suciastky



... vsetci su spokojni, len tie diesle sa FURT KAZIA :)


ludia si neuvedomuju ani trochu ze kupit si novy vehykel a po troch alebo nedajboze viacerych rokoch ho predavat znamena taku sialenu stratu na peniazoch ze by daleko menej minuli keby si kupili ten citroen trojrocny a eventualne nieco zainvestovali do servisu a cely cas jazdili na dvojke 5000rpm... toto plati hlavne pre drahsie auta, cojaviem Passat 2.0tdi, mojho milacika. Kupis za 30000eur posraty dieslik, potom 2007cku mas dnes problem predat za 11000eur.

financna strata? NESKUTOCNA.


hlavne ze to jazdi nie za 5.1 litra, ale hrubym podtacanim sa da dosiahnut 4.6litra... to je fakt velmi dolezite. Korun 600.000 vydrbanych voz z okna LEN NA STRATE HODNOTY AUTA OD NOVOTY, ZANEDBAVAJUC TERAZ DALSICH 100.000 NA POISTKACH ZA TRI ROKY !!!!, ale hlavne ze to jazdi o pollitra lacnejsie - ze su na to extremne drahe poistky lebo sa extremne kradnu (co ma drahsiu poistku, citroen c5 v rovnakej hodnote alebo passat?) a semtam aj kazia tie 2.0tdi... TO UZ ALE VOBEC NEVADI. Ze do passatu musis namontovat sedem zederov, styri satelitne a podmorske vyhladavania a platit mesacne gaze to nevadi a idealne aj cernocha s brokovnicou k tomu aby stal furt pri aute. Ani trochu nevadi. Ze tie prachy za zabezpecenie prejazdis zdravym stylom v porovnani s chorym za styri roky si uz nikto ani trochu neuvedomuje.

ach jo... no hovorim, hrasok na stenu...

Napísané: 13.05.2011 21:51
od používateľa martincichy
origo set zotrvačník, plus lamela, tanier a ložisko sa dá zohnať za 400 eúr. samozrejme, nie zo slovenska, tu musíme najprv nakrmiť marže predajcov...

Napísané: 13.10.2011 15:06
od používateľa Sliedic
MP3Turbo tak toto je sila, maximálne súhlasím s celým príspevkom !!!