Strana 2 z 2

Napísané: 26.03.2015 09:41
od používateľa autolaik
Mp3...hned prvy zadavatelov prispevok ktory neupravoval bol v zneni ze olej "nezhltlo"

Napísané: 26.03.2015 11:44
od používateľa sbf
a co je vlastne s tym? nestartuje ani po roztiahnuti? rypal sa tam niekto v elektrike?

Re: Chrysler Voyager 2,5 TD 1997

Napísané: 26.03.2015 12:38
od používateľa CAMLS
ludo555 napísal:Zdravím všetkých,

potrebujem poradiť ohľadne môjho Voyagera, čo mi vydýchol včera a mám pocit, že asi naposledy.
Auto išlo normálne po ceste a z ničoho nič bez akéhokoľvek rachotu vyleteli otáčky na maximum pričom sa z auta strašne dymilo a nevedel som ho ani vypnúť kľúčom. Po zastavení mi nešli vypnúť ani svetlá hoci vypínač bol vypnutý. Štartér síce točí ale tvári sa to ako keby končila batéria a už nejde naštartovať, únik oleja bol na úrovni pár kvapiek. Nemá niekto nejakú radu, alebo skúsenosť s takouto vadou?

Ďakujem
daj to pozriet mechanikovy aby si zistil ake skody nastali, ci treba novy motor alebo nie, co vsetko sa poskodilo...lebo nie vzdy nutne motor odide...

mne sa to stalo tiez ale turbo sa pred tym uz zacalo ozivat(cudujem sa ze ty si uz predtym nic nepocul) ale bohuzial mi mechanik poradil, ze stym este dojdem domov bez problemov cca 150km... a ani som nezaradil rychlost, proste samo to zduslo za chvilu, odtiahol domov a predal...prisli po to auto nastartovali ho a odisli :) ale cestou to zacalo zase dymit(nechapem naco to riskovali ist stym) , tak to radsej vypli a uz tahali....potom opravili a predali...

Napísané: 27.03.2015 00:29
od používateľa seven549
Ja by som take auto uz neopravoval.nema to ziadnu hodnotu.kedysi davno mal sused ford scorpio 2.5td a to bol taky isty zmatok 4 hlavy a malo to len jedno tesnenie.cize ak sa nieco stalo tak ci tak vsetky hlavy valcov dole.a motor to bol taky ze stacilo tomu raz nalozit a vydychol ako koleso na bicykli.to auto viac stalo v servise ako pred panelakom.

Napísané: 27.03.2015 11:08
od používateľa lorak777
Podla tvojich vyjadreni to nemusi byt uplne kaput. Je to stary typ motora, diagnostika v servise nebude katastrofalna, aj hlavy sa daju zrovnat, tesnenie a skrutky nie su drahe, turbo sa da repasovat a pod. Ako uz niekto spomenul, stoji za uvahu vymena celeho motora - v zapadnej Europe bolo tychto vozov dost a dost sa aj zodralo a zhrdzavelo - ale to je kupa macky vo vreci.Ak sa to rychlo vyplo a vela oleja to nezhltlo, tak hlava nemusela prasknut. Mozno budes mat stastie. :300f:

Mechanik

Napísané: 19.04.2015 14:39
od používateľa ludo555
Zdravím všetkých,

potreboval by som poradiť nejakého dobrého automechanika na ten môj Voyager a to v Bratislave a do 50-70 km od.

Ďakujem