Strana 1 z 1

Napísané: 10.01.2014 10:01
od používateľa laco1871
Treba sa vyvarovať predovšetkým silného šliapania na plynový pedál... lol

inak perfektné auto, zo starou konštrukciou ,
nie podľa vymyslov konštrukterov sučasnych automobilov

Napísané: 10.01.2014 19:24
od používateľa nani33
Poznam dvoch ludi co to maju uz par rokov a nevedia si to vynachvalit.V triede velkych pohodlnych mpv najlepsia volba. Nie je to totiz tvrda dodavka ani akoze mpv z podvozkom z osobneho auta ako robia v eu. Motor je klasicky atmosfericky benzin s rozvodmi retaz, k tomu klasicky podvozok ocelove ramena a pruziny, na tom aute sa budu vozit este tvoje vnucata. Jednoducho co viac si mozes priat v dobe tychto vychytralo vyrobenych euro haraburd s dpf, start stop a minimotormi 2x turbo.
V testoch sa casto ohrna nos nad amerikami, ze nepouzivaju hi tech riesenia, ale to uz redaktorik nepovie a ani nevie, ze ta amerika bude rovnako vyzerat a chodit aj za 20 rokov bez potreby 3x vymenit skoro vsetko v aute.

Napísané: 10.01.2014 20:58
od používateľa nani33
Mali ste 3 benzinove grand caravany ktore ste kupili v dobrom stave a aj ste sa o ne riadne starali a boli s nimi aj tak stale problemy? tomu neverim.
Cely svet sa vozi desatrocia na voyageroch, grand caravanoch a okrem tych dieslovych verzii na ktore niekto nadava, som na tie auta nepocul zle slovo.
V usa je podla hodnotenia jd power chrysler town country na 1 mieste napr. pred znackou honda o ktorej je zname ze robi maxi spolahlive auta. A to je hodnotenie spokojnosti zakaznikov, nie tie pseudo reporty z tuv.

Napísané: 10.01.2014 21:54
od používateľa nani33
S Journey osobne nemam skusenost a ten zmetok 2.0 tdi od vw nema zmysel komentovat, ale zaujimave je ze journey vyrabaju v mexiku a grand caravan v kanade. A je iste ze tento faktor bude mat nezanedbatelny vplyv na kvalitu.
Ja som chcel skor poukazat na to ze klasicke americke benziny su fakt blbuvzdorne, v eu uz spolahlivy benzin okrem par japoncov nik neponuka

Napísané: 10.01.2014 23:31
od používateľa mastik29
Hahaha, spolahlivy benzin od japonca, spolahlivy diesel od baworaka. Haha, take recicky...
To vsetko mozno bolo, mozno dakedy, no ako sa lamalo tisicrocie, nastali vsade velke zmeny a uz nic z toho neplati.
Takze teraz skusit ze jedina istota je amerika??? Hmm?
Kazdy ma rad ine, o inom sniva a rad by nieco...

Co sa tyka maximalnej spolahlivosti, zivotnosti ma napada tak jedine stara 100-vka (od 1982). Este aj dnes ich je dost vidno na cestach, no napriek svojmu veku su bez korozie, na povodnych capoch-ramenach, ba este aj vyfuk bude pravdepodobne kompletne original a to za splnenia podmienky - bez nehody a naslednych oprav...
A ze je, ci bolo z coho si vyberat, od jednoduchej, blbovzdornej 1.8-micky, cez zlaty stred 2-liter, az po 4.2jku. Nemozem nespomenut 2.2 turbo, tento motor bol/je neskutocny co sa tyka jeho schopnosti a taktiez nemozem pozabudnut na fenomenalny pohon 4x4 co mohol byt v tomto aute.... Aaaa samozrejma musim, musim spomenut este ten svetovy diesel, radovy 5-valec plneny turbom. A toto vsetko v jednom aute. Kto na svete este nieco take ponukol, ponuka v jednom modele? Navyse, (dnes) kvality preverene takmer 3mi desatrociami???

Napísané: 11.01.2014 00:38
od používateľa ivko1
... a tým si chcel povedať akože čo ? Sa pozri čo za odpad tá značka ktorú si nespomenul a patrí do koncernu produkuje dnes, respektíve celý koncern...

Napísané: 11.01.2014 21:47
od používateľa nani33
Ano ak automat nema hill asist tak moze cuvnut v kopci.
Servisny interval svieti lebo ho neresetli.. spravis to teda ty ked vymenis olej.
Dvere vracia spat, lebo to niekde drhne.
A je to predokolka s asr a esp, takze v zime sa da pekne jazdit pokial mas normalne zimne pneu a nezabudnes ze to je kus tazkeho auta, ktore by sa tazko tlacilo zo zaveja.

Napísané: 12.01.2014 01:21
od používateľa matiisek
To je ten z CCC, co je tu v ponuke?

Napísané: 12.01.2014 23:07
od používateľa Sliedic
Cena je OHROMNE nízka, t.j. podozrivá. Predtým, ako to pôjdeš kúpiť, prever si servis, kde to bolo servisované. Ak vôbec bolo.

O rok mladší rovnaký model v ponuke stojí o vyše 7 tisíc eur viac. Nie je to divné?
Aj v Nemecku bežne stoja 15-18 tisíc. Prečo tento stojí 9600?

Ja by som si v hAhAhA nekúpil ani minerálku.

Napísané: 13.01.2014 02:34
od používateľa nani33
sedacky sa daju posuvat iba pozdlzne, nie priecne. 7 ludi odvezies, ale v poslednej 3 sedacke traja vacsi chlapi budu natlaceni. je to sice velke mpv, ale nie mikrobus..
Ta cena je riadne nizka, ale prave preto ho nekupit..? Treba si ho riadne pozriet, ale to plati pre kazde. Samozrejme keby ti ho predaval pocerny obcan o polnoci na benzinke a sluboval ze posle odhlaseny technicak hned v pondelok tak asi nie, ale napriek zlej povesti ccc, auto asi nebude v leasingu, ukradnute, zalozene atd. Riskujes teda len technicky stav ako u kazdeho auta a ten sa da dost pozret a preverit aj vlastnymi ocami a zdravym rozumom. Do toho benzinoveho V6 by si musel naliat vodu s pieskom aby prestal ist a ak prevodovka nie je bez oleja tak bude ok tiez.
Auto kludne mohli vykupit lacno a tak ho lacno aj chcu rychlo predat...

Napísané: 13.01.2014 08:43
od používateľa mhlavaty
K poslednej vete.Neutešuj sa nereálnymi myšlienkami.Za málo vykúpené auto vonkoncom nezadáva dôvod robiť nízku predajnú cenu,to tu určite neplatí.Cena je možné maximum.Všetko má svoj dôvod,len je odhalený neskoro.Tu sa nekoná žiadna charita. 200 e.- na opravy ak stačia,treba sa dojednať nech to za ne dajú opraviť.To sú také detské triky..tomu nič nie je len si vymeníte xy za 15 e.- a to je všetko.
Nie,a trikrát nie...vymente to vy za 15 e.- (keby to bola pravda už to dávno urobia) a potom mám záujem.

Napísané: 13.01.2014 20:11
od používateľa mato.soky
No myslím si že cena by mohla byť spôsobená značkou pretože osobne by som do toho auta asi neišiel pretože pre teba u neho bude výhoda atraktivita mňa by taká vec nezaujímala a išiel by som asi k európe alebo japoncovi

Napísané: 30.01.2014 09:09
od používateľa autodani
Dobrý deň,
my sa vozíme 3 roky na RG-čku ( o jednu generáciu späť) 3,3L/V6. Kupili sme ho s 138t km, teraz ma 210t. LPG polske s dvomi nádržami v podlahe (StownGo). S autom nebol žiaden problém, v lete v zime štartuje na prvy ťuk, V6 je muzika pre uši, na plyn spotreba stabilne 14-15l/100km tj ekvivalent 7-7,5l benzinu čo je výborné. Tankujeme 67-70 litrov plynu, dojazd cca 470km.
Inzerovaný Dodge má tak isto možnosť 2x LPG nádrží do podlahy, neviem či má také. Videl som ho v CCC-čku, zdal sa mi trochu "ošarpaný". Pozor, auto nemá 85tkm ale míl= 136000km. Ak nemá servisku, tak nie je ani najmenšia pravdepodobnosť nestočenia tachometra. Môže to byť pravda, ale kludne môže mať o 100t km viac, čo už je dosť.
Tie motory sú inak fakt držáky, reťazový rozvod, prevodovka tiež držák, ale napriek povedomiu tzv "doživotnej olejovej náplne" sa doporučuje meniť olej v prevodovke po cca 50t km aj s filtrom! a liať ATF +4 nie dextron3.
Na šmyklavej ceste sa auto chová nadpriemerne dobre, predok je lahký=benzínový motor. A nie je to zadokolka, má predný náhon a sú aj 4x4. Išiel som s našim B.Štiavnica-Levice, 10km klesanie na serpentínach (kto pozná vie) zladovatelá+zasnežená cesta, mal som strach ako to dopadne, ale auto sa ani raz nepohlo, a to mám na ňom najlacnejšie čínske zimné gumy! Dlhý rázvor+lahký predok robí svoje. Diesle 2,5/2,8 CRD sa chovajú podstatne horšie-ťažký predok=náchylnosť k nedotáčavému šmyku.
Zhrnuté, nemusí to byť zničený kus, ale riziká by som videl v ?spotrebe mot oleja? a v otáznom stave prevodovky?.
Inak tá cena nie je zlá, v poslednej dobe klesla bola o 2 tis vyššie.
Zdraví Dániel.