Voyager 2,5 CRDi - kody na samodiagnostike
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 20.06.2010 20:53 Zdieľať na Facebook
Voyager 2,5 CRDi - kody na samodiagnostike
Zdravím, ak by mi niekto vedel poradiť, zdalo sa mi že mi pri cca.2000 otáčkach ide trochu nepravidelne motor, tak som skúsil na aute samodiagnostiku,
a ukázalo mi kody: 100,1 - 100,5 - 100,6 - 200,6 - 400,1,
dˇakujem
a ukázalo mi kody: 100,1 - 100,5 - 100,6 - 200,6 - 400,1,
dˇakujem
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 20.06.2010 20:53 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
tato "samodiagnostika" nie je vseliek, chapes to je posledne hovienko v moc dlhom rade - na jej vysledky sa ani trochu nemozes spoliehat.
preco nezbehnes do Chrysleru nech ti napichnu autiak na zive hodnoty a povedia tie posrate vyrovnavacie davky ako som ti pisal uz pred... skoro rokom? Ja viem ze to stoji peniaze, lenze moderny commonrail motor nespravis doma so srobovakom ani ty, ani ja
pripadne zbehni do nejakeho diesel servisu v mieste tvojho bydliska, ale takemu co je vybaveny na commonrail motory a vstrekovace. Tieto cerpadla a technologie co mame - bosch cp3 - dokaze spravit skoro kazdy co ma v riti dieru. Su predpotopne, zmaknute a elementarne jednoduche v porovnani s motorom 1.6tdi co sa dnes produciruje v Oktaviach...
preco nezbehnes do Chrysleru nech ti napichnu autiak na zive hodnoty a povedia tie posrate vyrovnavacie davky ako som ti pisal uz pred... skoro rokom? Ja viem ze to stoji peniaze, lenze moderny commonrail motor nespravis doma so srobovakom ani ty, ani ja
pripadne zbehni do nejakeho diesel servisu v mieste tvojho bydliska, ale takemu co je vybaveny na commonrail motory a vstrekovace. Tieto cerpadla a technologie co mame - bosch cp3 - dokaze spravit skoro kazdy co ma v riti dieru. Su predpotopne, zmaknute a elementarne jednoduche v porovnani s motorom 1.6tdi co sa dnes produciruje v Oktaviach...
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 20.06.2010 20:53 Zdieľať na Facebook
určite s tým pôjdem do servisu na diagnostiku, nebudem to opravovať doma ('') len som chcel teraz cez vikend vedieť, či mi niekto neporadí, že čo ma asi čaká...(':4012:').
Naposledy upravil/-a voyager1000 v 22.05.2011 22:55, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 22.04.2010 15:17 Zdieľať na Facebook
tie kody su mi povedomé, ale takéto čísla nevyhadzuje pri vyvolaní kódov, ale pri kontrole prístrojovky - na 10-15 sekúnd stlačné tlačítko nulovania tachometra - najprv to hodí verziu softu, potom E codes potom číselká a porom urobí Las Vegas - všetko svieti, bliká, ručičky sa "bláznia", no ale ani mne nik neporsdil, pozri tu:
http://www.chrysler-club.net/forum-tema ... kody-42731
chybové kódy vyvoláš tak, že točíš kľúčom v zapaľovaní z polohy II do polohy III (nenaštartuješ !!!) potom Ti vyhodí P codes,
a tu máš vysvetlenie ( od strany 18):
http://www.chrysler-club.net/graphics/m ... manual.pdf
a aj tu je nieco:
http://www.chrysler-club.net/graphics/m ... cf0288.jpg
ale turbo ma pravdu, treba to skontrolovat na diagnostike, lebo mne tie kody tiež ukazuje všelijako, raz 1, raz 3, potom len druhý...
tak nech to nie je nič vážne.
http://www.chrysler-club.net/forum-tema ... kody-42731
chybové kódy vyvoláš tak, že točíš kľúčom v zapaľovaní z polohy II do polohy III (nenaštartuješ !!!) potom Ti vyhodí P codes,
a tu máš vysvetlenie ( od strany 18):
http://www.chrysler-club.net/graphics/m ... manual.pdf
a aj tu je nieco:
http://www.chrysler-club.net/graphics/m ... cf0288.jpg
ale turbo ma pravdu, treba to skontrolovat na diagnostike, lebo mne tie kody tiež ukazuje všelijako, raz 1, raz 3, potom len druhý...
tak nech to nie je nič vážne.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní