Strana 1 z 1

Skúter motorro Raptor 125 - nestartuje

Napísané: 18.10.2018 21:56
od používateľa jaris
Čaute majstri. Môj skúter nestartuje, dlhšiu dobu nedržal otáčky na voľnobehu, včera vyčistený karburátor, sviečka iskru hádže... štartér točí,ale neodpali...čo by to mohlo byť? Dík

Napísané: 19.10.2018 16:44
od používateľa flyte
Ma to nakopavacku? Nechyti ani na nej?
Pripadne ked to pustis dolu kopcom, chyti, ci nie?

Napísané: 19.10.2018 17:14
od používateľa fecis
Skúter s variatorom určite dole kopcom chytí..
Na mojom skútri minule odišla baterka, musel som ho nechať v práci a vrátiť sa s náradím a druhou baterkou..
Pozrieť karburátor a prívod benzínu, či otvára podtlakovy ventil v nádrži.
Možno elektrický sytič, ale vtedy by mal chytiť, len neudrží voľnobeh bez pridania plynu.

Napísané: 19.10.2018 17:44
od používateľa jaris
Dnes po veľkej námahe chytil, keď je motor teplý naštartuje hneď, akonáhle pár hodín stojí štartuje veľmi dlho a ťažko... otáčky ani po vyčistení karburátora nedržia,zastanem na semafore okamžite zdochne. ventil otvára, prívod benzínu je ok

Napísané: 19.10.2018 19:36
od používateľa fecis
Potom to vidím na automatický sytič..
Na jednom skútri som ho už nenil, ostal vysunutý.
Mal by byť zasunuty a po naštartovaní sa pomaličky vysúvať a obmedziť prívod benzínu.


https://www.scootland.cz/scooter-tuning ... tartovani/

Napísané: 19.10.2018 20:53
od používateľa benky71
ahoj,tie sytice pracuju ze ked je studeny motor je zasunuty,ako nastartujes zacne sa zohrievat nieco v nom a zacina sa stahovat dnu,teda otvarat tu dierku,Ak by bol aj zly tak motor vzdy nastartuje,len pojdes na bohatu zmes,teda na sytic.Chytit by mal tak ci tak.Skor pozri hadice nasavania vzduchu,pripadne pozri ci odniekal neslzi benzin na karburatore pri nastartovanom motore.Mal som nieco podobne a mal som zlu membranu v karburatore.Nedrzalo volnobeh,zle starty.Membran je tam viac(u mna tri)zistil som to ze slzil benzin.Po vymene nebe a dudy lol

Napísané: 20.10.2018 12:28
od používateľa VLADY
TEN SYTIč funguje presne naopak. Po naštartovaní sa začne elektricky ohrievať vnútorný termočlen a ten vysúva ihlu ktorá priviera kanálik ktrý obohacuje zmes . Funguje to presne jak termostat v chladiacom okruhu je tam podobné teliesko .Len ohrev je elektrický. Možno taha dakade falošný vzduch .Inak tie čínske napodobneniny karburátorov čo sa tam montujú to je kapitola sama o sebe.

Napísané: 20.10.2018 17:04
od používateľa autolaik
ja som to onoho davneho casu na rieju (ci ako sa to pise) riesil injekcnou striekackou s benzinom ...ten isty problem so studenym startom