Chevrolet Cruze - vaše skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1149
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
No nie až do 1500 ale začne už okolo 1300 ale od 1500 to auto už vystrelí a ťahá až do 4000. Ale povec me si zase do jazdí nad 4000 ,šak to auto na štvorke pri takých otáčkach už ide 170 a na päťke je tam už 220 a takéto rýchlosti na naších cestach nevyužijeme. Ale zišlo by sa tam ine odstupňovanie prevodovky lebo pri 100kmh na 5 to toci ľahko nad 1500 otáčok.
A neviete niekto čo je to za motor ten diesel aké má vstrekovače čerpadlo trisky turbo rozvody či je tam reťaz remeň??? A ešte aký typ DPF používa?
A neviete niekto čo je to za motor ten diesel aké má vstrekovače čerpadlo trisky turbo rozvody či je tam reťaz remeň??? A ešte aký typ DPF používa?
-
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 23.06.2008 16:26 Zdieľať na Facebook
Mam pocit ze je tam remen. Nema retaz.
To s tou vynimocnou turbodierov je pravda. Proste ludia co to nevyskusaju tak nech zbytocne netrepu. Treba skusit 2.0 tdi a 2.0 vcdi a to je v nizkych otackach rozdiel ako svina. Proste ta moja 92kw v 1350 otacok sa skoro ani nerozbehne. Chvala bohu tak nechodim, ale aspon to nauci kazdeho jazdit nad 1500.
Ta prevodovka je dost cudna, proste na 5ke tocit pri 100km/h len nieco cez 1500rpm... Ale ok, aj stvorka existuje no.
Inac auto super, mne staci bohate. A k tomu za aku cenu som ho kupil NOVE tak to by mi tu na forum neveril nikto.
To s tou vynimocnou turbodierov je pravda. Proste ludia co to nevyskusaju tak nech zbytocne netrepu. Treba skusit 2.0 tdi a 2.0 vcdi a to je v nizkych otackach rozdiel ako svina. Proste ta moja 92kw v 1350 otacok sa skoro ani nerozbehne. Chvala bohu tak nechodim, ale aspon to nauci kazdeho jazdit nad 1500.
Ta prevodovka je dost cudna, proste na 5ke tocit pri 100km/h len nieco cez 1500rpm... Ale ok, aj stvorka existuje no.
Inac auto super, mne staci bohate. A k tomu za aku cenu som ho kupil NOVE tak to by mi tu na forum neveril nikto.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 28.11.2014 18:42 Zdieľať na Facebook
Chevy
Zdravíčko, tak ja som kupoval mojho Chevyho uz ojazdeneho z talianska, mal vtedy nabehanych 118tis. jedna sa o 2.0 VCDi a momentalne ma 125tis
co sa tyka plechariny konkretne laku, mam ciernu perlet akurat mi celkom vadi hrubka laku ktora je velmi tenka, staci maly skrabanec a krici to..
interier:
sedadla- mam klasiku, nie koza, tvar sedadiel je vinikajuci pohodlne sa sedi a i v ostro rezanych zakrutach krasne fixuju.. vzadu je dostatok miesta pre troch, pohodlne cestovanie
palubovka: budiky su krasne riesene s prijemnym modrym podsvietenim, stredovy panel s dotykovym displejom je pekne elegantne rieseny, som celkom drobny (170cm) clovek tak mi nerobi problem ani regulator teploty ako pisu v recenziach,
co sa tyka plastov su prijemne na dotyk s kombinovanim textilie je to oku velmi prijemna kompozicia vyladena k cistokrvnej elegancii
no po kysuckych cestach mi zacali trosku vrzgat dvere u spolujazdcu
motoricky co sa tyka vykonu je to ciperny dravec, uz tu bolo pisane o turbodiere.. turbo zabera pri 1700ot. pre dlhe prevody je potrebne motor o nieco viac vytacat okolo 2500ot. dalsi kvalt potom zacina s aktivnym turbom, a vobec mi to nevadi, pocuvat spev turba je nieco nadherne tah ma perfektny na 4. stupni idem 90km/h na 2000 ot. spotreba je vtedy 4,5l/100km
na ceste drzi ako kliest, v recenziach pisu ze je pocut z naprav hluk/rázy .. ano trosku tam cosi zaklopka prejazdom po erovnostiach no za to moze podvozok ktory je tuhsi.. ale zato auto,, neskace,, ako na vlnobyti, siel som 170km/h motor som ani nepocul vo vysokych otackach je velmi tichy no v otackach 1500-1800 si tak normalne klepka ako dieslik zakruty aj vo vyssich rychlostiach zvlada super.
neodporucam jazdu v nizkych otackach 1500-1800 .. ten kto ma TD urcite vie preco, no aj koli filtru pevnych castic pren je optimalne 2000 a viac otacok aby sa nezaplnil bordelom..
kufor je nizsi a nacpem tam akurat dvoje sedemnastky pneu.. ale inak mi vyhovuje, neprevazam nic rozmerne tak mi je to u ritky
mne sa Cruze pacil hned ako som ho zazrel v TV, je celkom odlisny od masovo okukanych octavii alebo passatov renault ani spominat nejdem.. :-D je jednoducho vinimocny vzhladom aj jazdnymi vlastnostami a to nehovorim o vybave od zakladu, ja mam LT a je to bomba, k tomu bezpecnost na nezaplatenie v ktorej obstal na vybornu.
ak to tu niekto cital a ma 2.0. VCDi prosim napiste mi na mail pavolsuty@cen trum.sk vase osobne skusenosti budem velmi rad
kupu nelutujem je to v skutku jedinecne auto s charyzmou
co sa tyka plechariny konkretne laku, mam ciernu perlet akurat mi celkom vadi hrubka laku ktora je velmi tenka, staci maly skrabanec a krici to..
interier:
sedadla- mam klasiku, nie koza, tvar sedadiel je vinikajuci pohodlne sa sedi a i v ostro rezanych zakrutach krasne fixuju.. vzadu je dostatok miesta pre troch, pohodlne cestovanie
palubovka: budiky su krasne riesene s prijemnym modrym podsvietenim, stredovy panel s dotykovym displejom je pekne elegantne rieseny, som celkom drobny (170cm) clovek tak mi nerobi problem ani regulator teploty ako pisu v recenziach,
co sa tyka plastov su prijemne na dotyk s kombinovanim textilie je to oku velmi prijemna kompozicia vyladena k cistokrvnej elegancii
no po kysuckych cestach mi zacali trosku vrzgat dvere u spolujazdcu
motoricky co sa tyka vykonu je to ciperny dravec, uz tu bolo pisane o turbodiere.. turbo zabera pri 1700ot. pre dlhe prevody je potrebne motor o nieco viac vytacat okolo 2500ot. dalsi kvalt potom zacina s aktivnym turbom, a vobec mi to nevadi, pocuvat spev turba je nieco nadherne tah ma perfektny na 4. stupni idem 90km/h na 2000 ot. spotreba je vtedy 4,5l/100km
na ceste drzi ako kliest, v recenziach pisu ze je pocut z naprav hluk/rázy .. ano trosku tam cosi zaklopka prejazdom po erovnostiach no za to moze podvozok ktory je tuhsi.. ale zato auto,, neskace,, ako na vlnobyti, siel som 170km/h motor som ani nepocul vo vysokych otackach je velmi tichy no v otackach 1500-1800 si tak normalne klepka ako dieslik zakruty aj vo vyssich rychlostiach zvlada super.
neodporucam jazdu v nizkych otackach 1500-1800 .. ten kto ma TD urcite vie preco, no aj koli filtru pevnych castic pren je optimalne 2000 a viac otacok aby sa nezaplnil bordelom..
kufor je nizsi a nacpem tam akurat dvoje sedemnastky pneu.. ale inak mi vyhovuje, neprevazam nic rozmerne tak mi je to u ritky
mne sa Cruze pacil hned ako som ho zazrel v TV, je celkom odlisny od masovo okukanych octavii alebo passatov renault ani spominat nejdem.. :-D je jednoducho vinimocny vzhladom aj jazdnymi vlastnostami a to nehovorim o vybave od zakladu, ja mam LT a je to bomba, k tomu bezpecnost na nezaplatenie v ktorej obstal na vybornu.
ak to tu niekto cital a ma 2.0. VCDi prosim napiste mi na mail pavolsuty@cen trum.sk vase osobne skusenosti budem velmi rad
kupu nelutujem je to v skutku jedinecne auto s charyzmou
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1149
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 27.01.2015 11:20 Zdieľať na Facebook
zdravím vás všetkých.
Môjho Cruza som kupoval pred tromi rokmi ako nové auto model 2012.2,0 VCDI ,120 kw ,manuál.Do teraz som najazdil 160 000 km bez akejkoľvek motorickej alebo elektrickej poruchy.Toto Auto bolo mojím snom od prvej chvíle keď som ho uvidel a nad mieru splnilo moje očakávania.Menšie problémy s brzdami a tlmičmi ktoré vznikly v servise po odfláknutých servisných prehliadkach.
Auto má stále 100 percentný ťah a 220 km/h nemá problém vytiahnúť po rovine asi za 25 sekúnd.najnižšiu priemernú spotrebu som dosiahol 5,7 l ale bežne jazdím na 7-8 litrov.
Sedí na ceste ako pribité aj vo vyššej rýchlosti v prudkých zákrutách a elektronické stabilizačné systémy ma zopárkrát vyťiahly z problémov.
Zatial som sa vždy mohol spoľahnúť na toto auto a je v ňom radosť jazdiť.
Škoda že chevrolet opustil Európsky trh.Určite by som do kúpy chevroletu išiel znovu.
Môjho Cruza som kupoval pred tromi rokmi ako nové auto model 2012.2,0 VCDI ,120 kw ,manuál.Do teraz som najazdil 160 000 km bez akejkoľvek motorickej alebo elektrickej poruchy.Toto Auto bolo mojím snom od prvej chvíle keď som ho uvidel a nad mieru splnilo moje očakávania.Menšie problémy s brzdami a tlmičmi ktoré vznikly v servise po odfláknutých servisných prehliadkach.
Auto má stále 100 percentný ťah a 220 km/h nemá problém vytiahnúť po rovine asi za 25 sekúnd.najnižšiu priemernú spotrebu som dosiahol 5,7 l ale bežne jazdím na 7-8 litrov.
Sedí na ceste ako pribité aj vo vyššej rýchlosti v prudkých zákrutách a elektronické stabilizačné systémy ma zopárkrát vyťiahly z problémov.
Zatial som sa vždy mohol spoľahnúť na toto auto a je v ňom radosť jazdiť.
Škoda že chevrolet opustil Európsky trh.Určite by som do kúpy chevroletu išiel znovu.
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 06.07.2010 12:55 Zdieľať na Facebook
Zdravim vsetkych.
Tiez by som chcel pridat par postrehov o Cruze. Kupil som slovensku jazdenku benzin 1.8 LT+ sedan pred 2mi rokmi. Vtedy mala najazdene 170 000km. Teraz ma 201 000km.
Cruze sa mi od pociatku pacil a teraz, ked v nom aj jazdim musim povedat, ze moj pocit bol spravny a s autom som spokojny. Zatial ziadne problemy s motorom ani s napravami, ci karoseriou. Jedina vec, ktoru som menil boli ziarovky do stretavacich svetiel.
Auto sedi na ceste naozaj dobre.
Spotreba je okolo 8,5 l/100km, vacsinou (90%) jazdene po meste.
Jedine co by som mohol vycitat je kufor s tymi jeho nepodarenymi pantami, ako tu uz boli spominane (aj ta vymena pneu sedi .
Co by som na tomto aute privital je 6. prevodovy stupen, ktory, tak sa mi zda, uz je v novsich verziach. Ten si toto auto doslova pyta pri jazde po dialniciach.
Takze z mojho pohladu, ak by to bolo mozne, opat by som isiel do Cruza a tuto moju volbu vobec nelutujem.
Tiez by som chcel pridat par postrehov o Cruze. Kupil som slovensku jazdenku benzin 1.8 LT+ sedan pred 2mi rokmi. Vtedy mala najazdene 170 000km. Teraz ma 201 000km.
Cruze sa mi od pociatku pacil a teraz, ked v nom aj jazdim musim povedat, ze moj pocit bol spravny a s autom som spokojny. Zatial ziadne problemy s motorom ani s napravami, ci karoseriou. Jedina vec, ktoru som menil boli ziarovky do stretavacich svetiel.
Auto sedi na ceste naozaj dobre.
Spotreba je okolo 8,5 l/100km, vacsinou (90%) jazdene po meste.
Jedine co by som mohol vycitat je kufor s tymi jeho nepodarenymi pantami, ako tu uz boli spominane (aj ta vymena pneu sedi .
Co by som na tomto aute privital je 6. prevodovy stupen, ktory, tak sa mi zda, uz je v novsich verziach. Ten si toto auto doslova pyta pri jazde po dialniciach.
Takze z mojho pohladu, ak by to bolo mozne, opat by som isiel do Cruza a tuto moju volbu vobec nelutujem.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 02.04.2017 09:54 Zdieľať na Facebook
Chevrolet Cruze 1.6 16V LS 83kw 2010
Zdravim autickari
Mam vazny zaujem o Chevrolet Cruze 1.6 16V LS 83kw 2010
Konkretne o toto:
https://www.autobazar.eu/chevrolet-cruz ... 74454.html
Ma niekto skusenosti presne s tymto modelom. Dakujem.
Mam vazny zaujem o Chevrolet Cruze 1.6 16V LS 83kw 2010
Konkretne o toto:
https://www.autobazar.eu/chevrolet-cruz ... 74454.html
Ma niekto skusenosti presne s tymto modelom. Dakujem.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Cruze s 1.6 je velmi slaby na jazdenie, hlavne kvoli utlmenému potencialu motora, riadeného cez DCVCP /variabilné časovanie vačiek/
pre dosiahnutie emisných limitov Euro V.
Chcem povedať asi tolko, že ked som mal Espero 1.5 16 V , tak jazdilo subjektívne oveĺa lepšie ...
Teda ak benzinový Cruze , tak len s motorom 1.8
pre dosiahnutie emisných limitov Euro V.
Chcem povedať asi tolko, že ked som mal Espero 1.5 16 V , tak jazdilo subjektívne oveĺa lepšie ...
Teda ak benzinový Cruze , tak len s motorom 1.8
-
- Príspevky: 4915
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 26.09.2019 12:59 Zdieľať na Facebook
Odkaz nefunguje, aktuální je https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=89&t=16149royal555 napísal:skus pozriet tu:
http://forum.cars.cz/chevrolet/viewtopi ... 89&t=16149
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných