Strana 6 z 6

Napísané: 25.06.2020 13:48
od používateľa lubos zimovcak
Za 15-17 litrov chodím s 12-tonkou, plný- prázdny... :40bd:

Takže, nejakých cca 20 eúr na každých 100 km iba na PHM x 300-500-800 km DENNE...

Nech zoberieme priemer obyčajného obchoďaka 500 km...

To je 100 eur DENNE iba na BENZÍN...

do toho náklady na servis, pneu, poistky....

Tých ďalších 20-40 /deň...

Čiže, cca 2200-2.500 MESAČNE na prevoz jedného zadku.. lol

A to je JAZDENÉ..., Čiže, strata hodnoty menšia..., Keby nové, aj 5.000 mesačne.

Samozrejme, BMW bude zrat menej, ale náklady nebudú oveľa nižšie...

Radiť niekomu, kto má hlboko do vrecka " premofku"...,je jednoducho .... nefér a skororadost.

Napísané: 25.06.2020 17:37
od používateľa PENZES
lubo2008 napísal:A podotýkam, že nemám záujem vedieť čo máš,mal a budeš mať. Je mi to jedno a vonkoncom nemám potrebu ukazovať a dokazovať čo mám ja.
A k téme len toľko ak to bmw chcem tak si vyberiem najzachovalejsi kus a keď sa vypýta servis tak ho proste opravim a ide sa ďalej. I keď su to už auta pre určitú komunitu vzhľadom na vek vozidla.
OK, rozumiem. Poprosím admina o vymazanie mojich príspevkov, keďže sú mimo témy a ešte raz sorry zadávateľovi. Nemám s tým autom skúsenosť iba v nafte som skúšal. Ale rozhodne bude väčšia radosť z jazdy ako s MB w211

Napísané: 25.06.2020 19:54
od používateľa trucker694
oco13 napísal:Ale pred časom ti , a nám všetkým zakázali prekračovať hranice štátov - to je prvá lastovička, možno o 10 rokov tu bude situácia , že nebude dovolené prekročiť ani hranice okresu. :40bd:
A kto má grošov viac sa to bude báť ukázať ,aby ho lúza nezlynčovala.
Oco veď pred dvomi mesiacmi si nemohol ísť z dediny do dediny v druhom okrese

Napísané: 25.06.2020 20:15
od používateľa oco13
Verím, že sa to vráti. :d :D

Napísané: 25.06.2020 21:23
od používateľa leonNL
PENZES napísal:A rád vyskúšam
To akoze sa stretneme a nech sa paci tu mas kluce? Neviem, co mas ty, zatial si nam to neprezradil, ale spravil by si ty to iste? Dal by si svoju masinu do ruky cloveku ktoreho vidis prvykrat v zivote, nech to vyskusa co to da? Nemyslim... Samozrejme nemam problem sa s tebou stretnut a porovnat si “pipiky”, ale sorry, auto ti do ruk nedam... Btw odkial si?

Napísané: 25.06.2020 21:25
od používateľa trucker694
Nahrádzate cicmanca? Smelo do toho

Napísané: 26.06.2020 07:23
od používateľa pidizvi
e55 amg je super voz. Pokial uz tam nie je co "zavidiet", tak ja uz neviem. Asi kto chce, dovod ofrflat si najde, lebo proste fabia gombi ma vacsi kufor a menej zerie, takze je to lepsie auto. :4012:

Napísané: 26.06.2020 09:26
od používateľa mp3turbo
jezisko vy toho narobite... BMW 760iL sa predalo 5x za rok, Fabii trojhrncek 1.2i sa predalo 800.000 kusov, takze je to jasne :

Fabia je 160.000x lepsie auto nez 760iL.

Napísané: 26.06.2020 10:45
od používateľa bajo777
je, lebo menej casto z neho spravi posledny majitel nehnutelnost :zga28:

Napísané: 26.06.2020 10:45
od používateľa dotynka
530i - mal som dokonca ešte aj E39 aj E60 z každého zopár kusov. Osobná skúsenosť mi dovolí podporiť zadávateľa v nákupe dobrého kúska :3035:
Prakticky som nemal žiadne neriešiteľné, alebo neprimerane drahé poruchy - len bežný servis. To môže byť ešte auto, ktoré bude mať svoju hodnotu (nemyslím len finančnú)
Smelo do toho. :coffe:

Napísané: 26.06.2020 11:32
od používateľa mp3turbo
lahky problem je, ze ked si mal tvoje kusy 5-7 rokov dozadu, vtedy boli presne o 5 az 7 rokov menej vydojene rozlicnymi majitelmi, mali kludne o 100.000 aj 180.000km menej ako maju dnes.

Cize ta spolahlivost A NAKLADOVOST DNES bude UPLNE INA ako bola tvoja pred X rokmi. Aj ja osobne som podporil autora temy v nakupe, masinky maju obrovske rezervy v technike, nejake kotrmelce semtam (to proste patri k tomu), stovky eur si to pytat bude bezpochyby a vlastne sa statisticky riesi len to, aby masina nepytala tisice eur na servise.

V neposlednej rade, sposob nazerania na problematiku je aj takyto :

- bud si kupim nabuchanu novu Szkoda Ocktaviu s prednym pohonom 2.0tdi za 28.000 eur a trpim stratu hodnoty
- alebo si kupim radost z jazdy, zadny pohon, driftovaci stroj krasny zvuk BMW E60 za 8.000 eur a dalsich 4000 az 6000 MOZNO nasypem do servisu.


Pre niekoho je lepsie auto E60 v tomto vybere. Bezny typicky sudruh obcan ktory nie je ani zamak zapaleny pre jazdenie a potrebuje len presuvat svoju riťku z roboty do kostola do Lidlu a domov samozrejme musi zahlasit "nove je nove" a pojde do Ocktavie.

A potom je tu skupina ludi ktora da prednost starsiemu voziku s inym prejavom, inym charakterom. Na tom nie je nic zle.

Napísané: 26.06.2020 11:53
od používateľa dotynka
Dá sa súhlasiť... Aj teraz mám E61 525i LPG 141kw - s vyše 370000km a auto okrem bežných úkonov nič nepýta - zatiaľ, ale je poctivo servisované. Mám aj F11 a to je trošku iná káva - čo sa týka potencionálnych nástrah :41c2:

Napísané: 26.06.2020 11:56
od používateľa mp3turbo
hlavne ak je dieslova (radsej preventivna vymena cerpadla pri 140.000km ako komplet znicena vstrekovacia sustava a total cistenie pri 200.000) alebo priamovstrek dvojturbo benzin.

alebo este inak, teraz som s chlapciskom pozeral najlepsie auto na svete, aaaano Pasatt. Koniec roka 2016 a sa predava za 11.000 eur bez prihlasenia ; nove stalo 29.000 eur zakladna cenovka bez full-LED svetiel a nejakych drobnosti, takze polahky 32.000 eur.

Ked to zoberem kolem-a-kolem, tak sudruh majitel na tomto Pasatte PREROBIL 20.000 eur za TRI ROKY vlastnictva len na strate hodnoty, dalsie tisice zaplatil za havarijne poistky lebo nove auto co sa kradne nedas bez havarijky.

Ked to zoberieme len v kontexte penazi ta E60 3.0i vobec nie je totalna prehra v porovnani s novučkým autickom. Jasne, da sa kupit ojazdeny Pasatt... ale niekto proste nechce Pasatt, Fóbiu, Okctáviu atd.

Napísané: 26.06.2020 11:59
od používateľa dotynka
Presne - pre toto nikdy nekúpim nové auto, skrátka to nepotrebujem! Radšej mám starší stroj, zatiaľ ma vždy vyšiel menej ako nové :3035: