Strana 1 z 4

Cistenie DPF - BMW 520d 200 000km

Napísané: 09.07.2019 09:18
od používateľa blavacik33
Ahoj. Prosim Vas mam dat vycistit DPF filter na BMW F10 2,0 diesel automat, 4x4? Auto jazdi 90% dialnice a s DPF zatial nebol problem a bol by som rad ak by to tak aj zostalo :D Cena toho je cca 200euro co mi pride v pohode v porovnani s pripadnou kupou noveho DPF. Dakujem za odpovede

Napísané: 09.07.2019 09:38
od používateľa karo69
ak ti robí problémy, tak daj vyčistiť, ak nie tak on sa čistí sám :)

Napísané: 09.07.2019 12:19
od používateľa avelmak
Cistenie s cim?S chemikaliou?Chemikalia tam nepatri!!!!My vypalujeme so spokojnostou za 130€.A to je uz rozdiel.Ak je to komplet aj s katalizatorom,tak okolo 170-200€.

Napísané: 09.07.2019 14:07
od používateľa jaster-83
co hovori diagnostika? snad by sa malo dat pozriet na kolko % je zaplneny nevypalitelnym bordelom..........

Re: Cistenie DPF - BMW 520d 200 000km

Napísané: 09.07.2019 14:14
od používateľa vsevetko
blavacik33 napísal:ak by to tak aj zostalo :D
Donekonečna ten filter aj tak nebude fungovať. Nepíšeš, či si tých 200 000 km nabehal ty alebo si ten voz práve kúpil. Čistiť jedine Advanpure https://www.autokelly.cz/Product/GV-ADP ... 2018-09-17

Napísané: 09.07.2019 15:09
od používateľa YxoYpsilono
avelmak napísal:Cistenie s cim?S chemikaliou?Chemikalia tam nepatri!!!!My vypalujeme so spokojnostou za 130€.A to je uz rozdiel.Ak je to komplet aj s katalizatorom,tak okolo 170-200€.

a co robite s popolcekom, ktory pri vypalovani vznika?
Vies odstranit aj ten?

Myslim, ze taz uz vacsina aut nema problem so zanesenim sadzami (nedokonale vypalovanie), ale po vyssom najazde skor s mnozstvom popolceka..

Napísané: 09.07.2019 18:25
od používateľa mp3turbo
popolcek dychame alebo vyhadzujeme za šopou do jarku :)

Napísané: 09.07.2019 20:06
od používateľa mhlavaty
YxoYpsilono napísal:
avelmak napísal:Cistenie s cim?S chemikaliou?Chemikalia tam nepatri!!!!My vypalujeme so spokojnostou za 130€.A to je uz rozdiel.Ak je to komplet aj s katalizatorom,tak okolo 170-200€.

a co robite s popolcekom, ktory pri vypalovani vznika?
Vies odstranit aj ten?

Myslim, ze taz uz vacsina aut nema problem so zanesenim sadzami (nedokonale vypalovanie), ale po vyssom najazde skor s mnozstvom popolceka..


Popolček ide von,mýli ťa slovo vypalovanie ktoré sa používa kedže v procese je prítomná teplota. v prevádzke sú problém sadze,hlavne ak prestúpia hranicu zanesenia,pretože aj na spálenie je potrebný istý prietok vzduchu (aj kyslíka) aby vôbec mohlo horieť priateľným spôsobom.Niektoré menežmenty nad určité % ani nepovolia servisnú regeneráciu pre nebezpečie požiaru.
Popolček iba obsadí časť z činnej dĺžky chodbičiek a tým kapacitu zníži až skráti medzičas zanesenia na príliš krátky.

Napísané: 10.07.2019 08:57
od používateľa YxoYpsilono
ok, a ako teda sa ten popolcek dostane z filtra von?

Netusim, ako to vyzera zvnutra, ale predpokladam, ze ho treba dostat von mechanicky.
Kedze je to popol = neda sa uz spalit.

(ja mam napr v aute cca 20g popola a kapacita je okolo 80g = cca 300 000 km by to mohlo dat, ale potom uz bude skratka popola privela)

Napísané: 10.07.2019 09:13
od používateľa an-dy88
ja by som to vymenil, raz to aj tak budeš musieť urobiť

Napísané: 10.07.2019 12:24
od používateľa mhlavaty
Preboha a prečo by to robil ? V podstate ideálny stav vyčistiť vtedy keď je ešte všetko dobré.Má ďalších 200 tis km pokoj a to môže byť pokojne 10 rokv,to by musel mať somára čo kadí peniaze aby išiel na vec inak.On práveže uvažuje veľmi rozumne,a celý jeho problém je jedine v nájdení poctivej dielne čo tieto veci bežne rieši a má dostatok skúseností

Napísané: 10.07.2019 12:46
od používateľa avelmak
Ypsilonko-ako vies ze mas vo vnutri 20gr popolu?Som zvedavy co mi pises.

Napísané: 10.07.2019 14:01
od používateľa YxoYpsilono
Povezali v IMPA ZIlina :-)

Ja viem, viem.. uz tam nikdy nepojdem :-)
ale snad to z displeja precitali poriadne

Napísané: 10.07.2019 14:16
od používateľa hjundai
V škole nás učili že najprv treba pochopiť princíp ako to funguje a potom je hračka zistiť kde je chyba a ako na ňu. Tu sme sa zamotali hneď pri definíciách - čo je popol, čo sadze, čo je vypaľovanie, aký je jeho výsledok, ako pracuje dpf, čo ovplyvňuje jeho životnosť.... takže páni by to chcelo niečo z teorie horenia a až potom čistenie dpf.

Napísané: 10.07.2019 14:42
od používateľa avelmak
hjundai-plny suhlas s tebou.
Ypsilono-citali z obrazovky.Z akej?Vazili cely filter na nejakej digitalnej vahe ak povedali ze mas 20gr popolu?
Co v dnesnej dobe "mechanici" vypluju,najma v autorizakoch,je mi do placu.