Strana 1 z 2

BMW 525 xd , 530 xd

Napísané: 02.02.2019 19:07
od používateľa bzinko21
Zdravim co by ste mi odporucili od Bmw 525d xdrive ci 530d xdrive ako viem uz iba 530 a vysie maju 3 litrovy motor 525 uz nie chcem kupit auto kombi okolo 160 000km rocnik 2011-2012.
momentalne mame VW Sharan 2.0 tdi 2011 103 kw 121 000km predtym vzdy Bmw ako som uz vela krat povedal ,, prvy a posledny krat nieco od VW´´ Sharana sme kupovali hlavne kvoli priestoru mame dve deti.

Napísané: 03.02.2019 10:08
od používateľa braga
do roku 2011 je aj 525D 3 liter

Napísané: 03.02.2019 10:49
od používateľa punisher
11/2009–09/2011 the 525d was a 6 cylinder

Napísané: 03.02.2019 12:13
od používateľa xentry
525D 2012 koniec 4 valec bi-turbo.

Napísané: 03.02.2019 13:19
od používateľa wikyxxx
Ja som obisiel xdrive ...draha rozvodovka trhaju sa predne kardany ... musia tam byt iba original kolesa aj pneumatiky inak trha autom ... ak nepotrebujes xdrive tak ho nekupuj..

A motor by som kupoval po roku 2014 tam boli uz ine cerpadla lepsie rozvody celkovo vysie spolahlivost ... ak chces starssie tak urcite hned po kupe riesit rozvody a dekarbonizaciu sacieho potrubia a jazdit olej max 10 000 km ...

Napísané: 03.02.2019 20:43
od používateľa bzinko21
No len jedna sa o to že o rok chcem už ísť naspäť domov zit na stalo a bez 4 kolky na Orave nemám šancu ani zaparkovať pred garazou v zime bo predtým som mal 320 idrive v zime bez šance.

Napísané: 03.02.2019 20:46
od používateľa wikyxxx
Tak potom stastnu ruku pri vybere ... ja mam teraz e60 530d ...a chcem to vymenit za f10 535d/535i

Napísané: 04.02.2019 08:09
od používateľa volkl
Ak sa mozem spytat, aky mas problem s tym Sharanom?

Napísané: 04.02.2019 10:22
od používateľa cibo226
menit olej po max 10000km :190: rovno ho vypusti po kazdej ceste do kauflandu :d :D

Napísané: 04.02.2019 12:14
od používateľa braga
vobec sa stoho nesmej kratsia vymena sa ti odvdaci spolahlivostou motora ak nejazdis vyslovene dlhe trate ta vymena po 10 tis. je doslova odporucana mechanikmi , tie longlife vymeny su nanic a motor po takychto vymenach po 200 tis. treba komplet precistit co sa tyka sania ,egr , zanesenych trubiek k turbu a pod.... . tu setrenie nieje vobec namieste

Napísané: 04.02.2019 13:27
od používateľa leonNL
Neviem co je na tom na smiech, vzdy som menil olej po 10tis km a vzdy som mal auto motoricky tiptop. Mne je skor smiesna tupa ovca hlupo veriaca, ze olej staci vymenit po 50tis a ze olej v automate menit vobec netreba. Kedy si uvedomia tupci, ze zatial nam mimozemstania nepriniesli na Zem ziadnu zazracnu kvapalinu, ktora by casom, vysokou teplotou a namahavou pracou nedegradovala. Ze kazdy olej straca svoje vlastnosti, cim viac km tym horsie vlastnosti, a je jedno aky olej... Vrcholom de6ility su idi0ti ktori veria v nekonecnu zivotnost prevodoveho oleja...

Napísané: 04.02.2019 19:12
od používateľa bzinko21
volkl napísal:Ak sa mozem spytat, aky mas problem s tym Sharanom?
No je to tak že žijem v DE 1x mi prišlo upozornenie aby som si dal urobiť nový softvér ohľadom diesel škandálu tak list som zahodil o 2 nes prišiel ďalší tak isto som ho zahodil ale v 3 liste bolo že ak si nedám urobiť softvér do cca 14.augusta tak mi auto odhlasia z komunikácií tak som si to musel dať urobiť a od tých časov bolo 2x sonda pri výfuku meranie teploty spali pokazena mat okolo 120 euro plus robota potom ad blue mi písalo že po prejdeny 1000km auto už nenastattujem 180 euro oprava a teraz jazdím trasu SK DE a naopak cca tam 1000km naspäť tiež prejdem 200-300km a objaví sa že za 1000km nenastattujem potom po 100 km že za 900km nenastattujem potom prejdem 500km a znova že za 1000km nenastattujem drbe mu totalne

Napísané: 04.02.2019 20:13
od používateľa xentry
U bmw ked bude vybavene adblue a bude dochadzat tiez sa bude objavovat hlaska, ze o pocet ostavajucich km pre adblue auto nenastartuje.

Napísané: 06.02.2019 06:50
od používateľa braga
vies lubos niekomu bohate staci aj 40 ci 50 tis. ako mali predpis niektore motory opel a aj peugeot a aj tak skoncili

Napísané: 06.02.2019 11:33
od používateľa vsevetko
Ľuboš, veď si skúsený šofér tak vieš dobre, že príčinou zaneseného sania je EGR + nízke otáčky( tvojich preletov na SR sa to netýka) a príčinou karbonovania motora je dlhý interval výmeny oleja. Všetko to začalo po príchode LL olejov, dovtedy žiadna dekarbonizácia "neexistovala".

Je rozdiel či tvoj P 508 2.0 hdi na 103kw má olejovú náplň 5 litrov alebo konkurenčné VW Passat 2.0 TDi 176kw má olejovú naplň 4,9 litra + pre oba platí 30 000km servisný interval.

PS: nože sa pochváľ ako si nakoniec skončil s tými rozvodmi na 508 ?