Strana 1 z 1

BMW e91 - na volnobeh motor vypne

Napísané: 02.02.2019 07:34
od používateľa GasBang1
Zdravím!
Mám BMW E91 320d M47, s problémom ze na volnobeh sa motor zhasne. Otácky sa nekolísajú, len v prípade ked si pústam spojku tak má nerovnomerny chod a to robí len niekedy. Aj pocas jazdy ked zaradím neutrál tak zhasne motor. Auto má dobry vykon a dobre sa startuje.

Napísané: 02.02.2019 10:59
od používateľa braga
najazdene ma kolko, zacalo to robit bez predosleho zasahu ? tieto motory mali problem z rozvodami mozno to nieco signalizuje ,mozno vstrekovace ,diagnostika co ?

Napísané: 02.02.2019 13:39
od používateľa GasBang
Má najazdené origo 220 tisíc. Od tejto tyzdni to zacolo, raz vsetko v ok a z nicoho sa zhasne motor. Alebo moze to sposobit aj zaneseny naftovy filter?

Napísané: 02.02.2019 14:55
od používateľa braga
filter moze aj nemusi kazdopadne ak si ho nemenil vymenit len je blby pristup k nemu je pod autom v zadnej casti, uz som takyto problem vydel ale uz auto nenastartovalo a bol upchaty filter

Napísané: 02.02.2019 17:19
od používateľa avelmak
Ked je filter upchaty,tak niede na vyssich otackch,kedy potrebuje viac paliva,a nie naopak na volnobechu.Tie motory poznam celkom dobre,ale ver mi ze bez diagnosatiky nezistime nic.Tie motory mali problem so vstrekovacmi a hlavne s cerpadlom.S rozvodmi nie.

Napísané: 02.02.2019 17:32
od používateľa koumi
sice iny motor, ale citroen jumper mi tiez zhasinal na neutrali... bol to palivovy filter... do otacok to islo v pohode praveze

Napísané: 02.02.2019 17:58
od používateľa braga
avelmak napísal:Ked je filter upchaty,tak niede na vyssich otackch,kedy potrebuje viac paliva,a nie naopak na volnobechu.Tie motory poznam celkom dobre,ale ver mi ze bez diagnosatiky nezistime nic.Tie motory mali problem so vstrekovacmi a hlavne s cerpadlom.S rozvodmi nie.
ja mam poznatok motor tahal dobre az raz nestartoval a bol to palivovy filer , a co sa tyka rozvodov tieto motory nemaju rataz ale retiazku takze by som pozrelaj to naopak co satyka vstrekov tie funguju dobre

Napísané: 02.02.2019 19:22
od používateľa dreeevo
braga napísal:najazdene ma kolko, zacalo to robit bez predosleho zasahu ? tieto motory mali problem z rozvodami mozno to nieco signalizuje ,mozno vstrekovace ,diagnostika co ?
Nehovoríš pravdu....M47 je spoľahlivý motor odvodený od 110kw verzie používanej v rade e46 (spoľahlivý, úsporný, výkonný)....liatinový blok a 120kw výkon....to o čom hovoríš ty je nepodarok N47 s hliníkovým blokom montovaný od roku 2007 kde sa sypalo viacero vecí - rozvody, praskajúce steny valcov, karbonizácia motora, pridreté palivové čerpadlá atď...

Napísané: 02.02.2019 20:17
od používateľa braga
Áno N47 je úplný nepodarok , M47 sa vyrábal do 2007 a spoľahlivý až tak nie a svoje problémy ma

Napísané: 02.02.2019 20:39
od používateľa avelmak
braga-M47 je spolahlivy,ale ma svoje muchy.Rozvod je v poriadku a nie ako u N47.Ako moze byt rozvod "preskoceny" ak zadavatel temy pise,obcas robi obcas nie?Ani u jedneho M47 som este nevidel preskoceny ,roztrany,inak poskodeny rozvod voci N47.

Napísané: 03.02.2019 10:06
od používateľa braga
ano vymenil by som filter ale aj tak by bola najlepsie ak to bude robit orig. diagnostika