Strana 1 z 2

BMW 750 Li r.v. 2009

Napísané: 30.05.2018 16:52
od používateľa Petzi
Zdravim vas. Prosim vas mam taky problem auto spominane vyssie malo vymeneny pri 135tis km uplne novy motor su o tom papiere z Bmw. Na aute sa najazdilo od vtedy presne 170tis km. Auto momentalne nejde vobec do vykonu a podymkava ako keby stratilo polovicu vykonu na diagnostyke bolo ale este nemam vysledky. Prosim vas myslim si ze ten motor pojde do lovist mam pravdu a bude treba podla vas zase druhy motor do neho? Olej bol meneny kazdych 15tis. km takysto aj filtre menene vzdy vsetky.

Napísané: 30.05.2018 17:50
od používateľa mhlavaty
2 x Vanos ?

Napísané: 30.05.2018 18:01
od používateľa Petzi
Ano

Napísané: 30.05.2018 18:07
od používateľa LaaPaa
Nechcem maľovať čerta na stenu ale ak je 750li F01..domnienka, že motor je po smrti je oprávnená. Ak sa teda bavím o twinturbo V8 (kód N63) je prekvapivé, že prežila tak dlho - len vďaka výmenám oleja po 15k km. Na motoroch vo veľkej miere radi praskajú bloky a karbónujú olejové kanály vďaka turbám umiestneným v strede V, ktoré olej pripekajú a radi sa pridierajú.

Napísané: 30.05.2018 18:13
od používateľa bajo777
a co ked ? je voz pre prezidenta, predsedu parlamentu, sefa narodnej banky, vsetko "firmy" co nepozeraju na drobaky za motor, za benzin+ maju nato aby im to kocis keroval 365/24 ;-)

Napísané: 30.05.2018 18:43
od používateľa autokomplet
ten motor sa nepodaril a v BMW sa neunuvali odstranit prapricinu problemov a nechaju menit zly za zly cize logicky sa problem opakuje.
najazdy 100 - 150.000km boli suce na vymenu z coho vyplyva ze po vymene druhy vydrzal az vela.
ak teda dymi, predpokladam ze to nebude nic jednoduche a lacne, cize pravdepodobne ta nepotesia - ved uvidis.
Ten motor chcel kvalitny olej a menit ho po 5 - 10.000km, dochladzovat turba a velmi ho nenahanat - no na co si potom kupovat ten objem a vykon ...
nie pre srandu kralikov v Lexuse a celkovo aj v Toyote sa vyhybaju turbam a presadzuju Hybridy ...

Napísané: 30.05.2018 18:44
od používateľa Ridick030
Veľký nepodarok tento motor,šoférsky však skvelý pokiaľ ide.
Skontroľuj ešte palivový filter či neni od pilín lebo toto je tiež častá závada.

Napísané: 30.05.2018 18:50
od používateľa autokomplet
Ridick030 - motor dymi ked su piliny vo filtri ???

Napísané: 30.05.2018 20:12
od používateľa pidizvi
Daj potom vediet, ako to dopadlo, pripadne hodnota auta a cena opravy

Napísané: 30.05.2018 21:06
od používateľa Ridick030
autokomplet napísal:Ridick030 - motor dymi ked su piliny vo filtri ???
Nikde nepíšem že piliny sú pôvodcom dymenia,ale že sa to pri tychto motoroch stáva :zg282:

Napísané: 30.05.2018 21:25
od používateľa avelmak
Preco by nemohol dymit ak su piliny vo filtri?????
Sice to nie je ten pripad.Motor netreba novy,da sa opravit.

Napísané: 30.05.2018 22:58
od používateľa tomket11
Nepoteším ťa... X5ka 2011 N63 4.4 50i
Po 70.000 menený motor origo v BMW na záruku so slovami toto je bežné. Prasknutý blok, zapečený olej na turbách...
Začalo sa to prejavovať hláškou na palubáku Reduced Power neskôr modrastým dymom, a po pár stovkách km bolo počuť aj nepravidelný chod valcov. Samozrejme bolo sa s autom v servise odstránili hlášku cez diagnostiku a predpokladám, že vedeli, čo bude nasledovať. So slovami tak do skorého videnia sa opúšťal servis.

Napísané: 31.05.2018 05:43
od používateľa kirke25
A to kde si bol na diagnostike že čakáš na výsledky? Aspoň nekecaj... Nikde si nebol a si myslíš že tu sa to vyrieši...
Veď už aj rontgen máš obratom...
Ale gramatiku máš super ????...

Napísané: 31.05.2018 11:32
od používateľa Petzi
Uz to bol obhliadnut chalan co sa vyzna v tychto motoroch. Obe turba treba vymenit povedal a tesnenie. Dam to spravit ale to uz je posledna vec co na nom idem menit potom ked nieco bude zase tak pojde prec.

Napísané: 31.05.2018 12:51
od používateľa mhlavaty
Možno vyzná možno nie.Pre výmenu oboch turbín musí byť niečo,čomu sa hovorí dôkaz.Blbo to znie ale log zo správania,z vyhodnotenia hodnôt počas záťaže,vzhladom k prietokom vzduchu,k požiadavke,k dávke paliva atd atd je to,čo hovorí a dá sa prstom na vytlačenom protokole ukázať (dokázať) že si neplní svoje povinnosti.Nech je motor akýkoľvek nepodarok,a to asi celkom pravda nie je,na závažné poruchy potrebuje bod zlomu,je jedno čo mu zlomí krk,teplota alebo olej alebo xy,niečo sa vždy udeje čo stanoví čas smrti.Neviem a nie je zmienka,či a ako,a či vôbec bol nasledovný postup niečím podložený,ale ak nie,nejdem do podobnej veci,hladám lepšieho znalca