Strana 1 z 2

BMW X6 - vymena oleja v automatickej prevodovke

Napísané: 27.12.2015 16:42
od používateľa ala
zdravim menim olej v automatickeje prevodovke bmw x 6 3.0 D vie my niekto poradit postup vymeny ,Treba to aj vyplachovat ? olej filter už mam

Napísané: 27.12.2015 17:41
od používateľa braga
Nic teda v zlom ale nevies to urobit tak sa do toho nekafri , kupis auto min. za melon a potom ti je luto zaplatit za servis a to je ten najzakladnejsi a co ostatne zachvilu sa spytas mam hladke pneumatiky neviete ako nalepit doma protektor ?

Napísané: 27.12.2015 18:30
od používateľa jvm12
nic nepreplachovat ani chemicky necistit

Napísané: 27.12.2015 19:01
od používateľa jvm12
Nenapisal si,ci mas E71 alebo E71LCI (6 st. alebo 8st. automat), ale postup je podobny:
www.zf.com/usa_canada/en_us/zf_parts/pr ... _us_1.html

Napísané: 27.12.2015 19:21
od používateľa hjundai
Zdravím... olej filter už máš čo je síce pekné ale to je skoronič čo máš... a ak treba "výplach" tak to urobíš ako a čím?
radšej napíš odkiaľ si a niekto ti tu doporučí niekoho kto ti to urobí správne v tvojom okolí....
Ja poznám mechanika z Košíc...

Napísané: 27.12.2015 19:26
od používateľa norino1
Výmena oleja v prevodovke čaká aj mňa, síce nie v bmw x6, ale mám tiež ZF automat a výmenu oleja prenechám na odborníkov. Idem do ZF Jihlava, majú najlepšie referencie.

Napísané: 27.12.2015 21:55
od používateľa Hondar
Pakra ZF Jihlava je jediny autorizovany servis ZF v SR a CR.
...urcite lepsia volba, ako doma v jame spekulovat a potom bedákat :3020:

Napísané: 28.12.2015 07:46
od používateľa laco1871
Takto laicky:

viem pochopiť prečo niekto nechce ist do autorizáku
ani ja nechodím, a to nemam BMW ,len "korejsky odpad"

necítim sa dobre ked sa na mňa pozerajú ako na Alf-a z Melmaku,len preto ,že ONI su školení mechanici

hlavná je OCHOTA spraviť všetko ako treba aj za cenu zvýšenej námahy, čo servisákom nielen v autorizákoch často chýba

Laicky by som si položil tieto otázky

-Aký je prístup k prevodovke ?Dostanem sa všade tam kam treba ?
-Mám potrebné náradie? Vrátane zvláštnych koncoviek, nadstavcov, či inych potrebných vecí a prípravkov,napr.aj všetky tesnenia ?
ak mením olej v malom priestore akou je prevodovka
PUMPA na olej je nevyhnutnosťou,na natlačenie nového oleja dovnutra
montažna jama je nyvyhnutnosťou,lepší by bol zdvihák
Vzhĺadom na to ako často treba tu vymenu oleja robiť tak by som to prekusol a nejak rozchodil a išiel na vymenu oleja to toho autorizáku ZF Jihlava, do BMW by som nešiel.

Napísané: 28.12.2015 10:33
od používateľa janov5
v jihlave to zas spravia oproti nasim "zivnostnikom"za facku a vymenia ho komplet,nie len co vytecie... tiez keby mam x6 sa nestrapnujem doma na dvore s vedrom pod prevodovkou ked tomu nerozumiem ako zakladatel temy....

Napísané: 28.12.2015 13:41
od používateľa miso.eu
Ake strapnovanie?? Aj keby mam Nissan GT-R, tak si olej radsej vymenim sam ako ist do ktorehokolvek servisu. Ak mam poriadny zdvihak, stojany, naradie, tak nevidim problem. Robim to sice 3x dlhsie, ale viem, ze je to spravene poriadne (napr. ruku na srdce, ktory mechanik a na druhej strane ktory zakaznik zaplati 8h vymenu brzd? Ziadny a preto sa "vlnia kotuce" par 100km od vymeny a podobne).

Jedine ze by to naozaj spravil lepsie ucnovkar pol roka po "skole", v ktorej primarne riesi ako sa v piatok dobre nadrb*li.. Pripadne autorizak, kde je ukon vidiet iba na fakture a v reali ziadny olej vymeneny nie je. Tolkokrat som sa o tom presvedcil na vlastnej kozi, az som si za usetrene peniaze pokupil naradie a jednoduchy servis si robim sam. Problem je jedine, ze nemam tie cenne peciatky, takze buduci zaujemca pri kupe bude krutit hlavou a kupi radsej auto s jasnou servisnou historiou a pravidelnymi vymenami kazdych 35 000km, lebo vsak LongLife nieco musi vydrzat a moj 8000km interval vysmeje ako kolegovia v praci :-)

Napísané: 28.12.2015 13:44
od používateľa cicmanec
Výmena oleja v motore a v prevodovke sú troška odlišné. A robiť si to sám ako majiteľ X6?! :41c2:

Napísané: 28.12.2015 14:10
od používateľa miso.eu
Viem ze su odlisne, menil som si aj olej v automate na Priuse a tiez som si musel kupit pistol. Stala ma tusim tolko co cena prace v autorizaku, teda usetril som 0.0eur a minul 2 hodiny mojho vikendu + benzin cestou na technicke sluzby, kde beru pouzity olej. Pocit, ze je naozaj vymenena je ale k nezaplateniu. :-)
Neviem ci ma BMW nieco take ako Toyota (https://techinfo.toyota.com) kde za 15 dolarov dostanes pristup na 48 hodin k vsetkym servisnym manualom a vies si tak stiahnut co potrebujes k vymene cohokolvek na aute, ak ano tak je to urcite cesta ktorou by som siel. Pripadne zahranicne fora..

Napísané: 28.12.2015 14:22
od používateľa hjundai
načo kupovať nejakú pištoľ keď ju použijem raz-dva-krát za život auta.... mne to v hybride urobil garážnik v KE za 10E, bol som pekne pod autom pri tom, načo riešiť pumpu, starý olej, špinavé ruky.... urobil to popri iných veciach, ja som čistý, stálo ma to menej času a v konečnom aj peňazí.... aj on si zarobil E ked v tom čase má voľný zdvihák....

Napísané: 28.12.2015 14:34
od používateľa miso.eu
Jasne, ak mas moznost dat na zdvihak a byt pri vymene, tak preco nie. Nie kazdy ma ale takeho znameho a ostatni mechanici priam zboznuju, ked je zakaznik pri nich a radi im :d :D
Lepil si nakoniec na vypustaciu skrutku ten magnet?

Napísané: 28.12.2015 18:09
od používateľa trucker694
V niečom súhlas, v niečom nie. Nie je značkový servis vždy zárukou kvality, tak ako nie je vždy garážový servis zárukou serióznosti.
Značkový servis MB v krajskom meste, môžu byť akokoľvek kvalitní mechanici keď príjmací technik je c.huj, a nerozumie tomu čomu by mal rozumieť. Skúsenosť s výpisom závad urobeným v krajskom meste, kde príjmací technik s vážnou tvárou boha múdrosti tvrdil, je to OK, a ten istý výpis prečítal technik v okresnom servise a povedal AAM modul je KO!
A prípad druhý, keď garážový automechanik venujúci sa len koncernu, Ťa presviedča aký je kápo, a motor hhh kód je od obdobia a do obdobia b c.hujový a treba tam meniť skrutky na ojnici, inak Ti ojnica podá ruku cez blok a on TOTO ZVOLÁVANIE poznal a ignoroval to info, tak sa ojnica našťastie len zakusla, ale motor v p.i.či, ale ja som čávo. TAkže ako kolegovia píšu, radšej sám s niekoľkými hodinami googlenia ako takíto t.upci, čo mi dcéru pripravili o niekoľko stoviek éčiek, namiesto výmeny osem šróbov, lebo tupec sa nevzdelával,a dokáže len meniť olej, poloosi, a sem tam predražené rozvody na vw group kompelt kladky, remeň, vodná pumpa materiál za 300,-e ako pre teba po zľave. Drahšie ako v arraver nr, kde kedysi začínal. Ťoť vsjo :4012: