Audi A4 b8 , 2.0 tfsi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 14.12.2021 19:59 Zdieľať na Facebook
Audi A4 b8 , 2.0 tfsi
Dobrý deň, uvažujem o kupé A4 B8 2.0 TFSI 155kw. Inzerát ktorý som našiel je model rv. 2010. Ma najazdených cca 220 000km. Je tam 8 stupňový automat. Myslite že je to dobrá voľba ?
Máte nejaké skúsenosti s tým motorom a prevodovkou ? Rozvody sú na tom ako ? Ďakujem za všetky odpovede
Máte nejaké skúsenosti s tým motorom a prevodovkou ? Rozvody sú na tom ako ? Ďakujem za všetky odpovede
-
- Príspevky: 1661
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 b8 , 2.0 tfsi
ruky preč .. najhorši ročník a séria tejto rady motorov (rozvody tikajúca bomba - ak nebol preventívne vymenený hydronapinák "K" a reťaz za inovovanú ktorá ale tiež nie je žiadna záruka, ak sa jazdí sťaženými prevádzkovými podmienkami tzn. časté štarty, krátke trasy, nízke otáčky či už tupým šoférom alebo jeeblým automatom a ešte ak aj v kombinácii s tým tzv. LongLife kktným olejovým servisným intervalom.. bože zavaruj ) dalej sprasené piesty resp. stieracie krúžky s úzkymi len vŕtanými otvormi na odtok oleja - záruka skorého zajebania karbónom a ich uplnemu zatuhnutiu a oči pre plač čo to narobí s motorom ak sa rastúca spotreba oleja nerieši promptne). Plus viacero ďalšej bižutérie na motore (nemám náladu a ani čas to všetko rozpisovať), ktoré majú tendenciu zlyhávať a robiť vrásky na čele majiteľovi, nakoľko spôsobujú väčšie či menšie problémy a bránia v pohodlnom užívaní vozidla.
Sám tento motor v Leone 1P FR vlastním od nova 2010/11 ca 300tis.km aktuálne (ako jedno z mojich 3-och áut) a aj keď som ho vďaka mojmu prístupu - ako značne nadpriemernym servisovaním, tak aj spôsobom zaobchádzania s autom resp. motorom, tak aj to akým štýlom je prevádzkované - dlhšie trasy, minimálna početnosť studených štartov k danému počtu prejdených km..atď. udržal v plné prevadzkyschopnom stave bez zvýšenej spotreby oleja.. tak by som ho v minulosti vrátiť sa v čase a mať tieto znalosti rozhodni ani náhodou nekúpil.
Naviac ty ani len netušíš čo je to za vyťahaný vergel a v akej skutočnej kondícii, keďže nepoznáš čo to auto reálne zažívalo a prežilo.
Sám tento motor v Leone 1P FR vlastním od nova 2010/11 ca 300tis.km aktuálne (ako jedno z mojich 3-och áut) a aj keď som ho vďaka mojmu prístupu - ako značne nadpriemernym servisovaním, tak aj spôsobom zaobchádzania s autom resp. motorom, tak aj to akým štýlom je prevádzkované - dlhšie trasy, minimálna početnosť studených štartov k danému počtu prejdených km..atď. udržal v plné prevadzkyschopnom stave bez zvýšenej spotreby oleja.. tak by som ho v minulosti vrátiť sa v čase a mať tieto znalosti rozhodni ani náhodou nekúpil.
Naviac ty ani len netušíš čo je to za vyťahaný vergel a v akej skutočnej kondícii, keďže nepoznáš čo to auto reálne zažívalo a prežilo.
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 04.10.2010 18:15 Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 b8 , 2.0 tfsi
Ako povedal Filip Turek: Zivot je prilis kratky na to aby som sa vozil na nemeckých autach..
-
- Príspevky: 749
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 b8 , 2.0 tfsi
Ale no... Mal som - Wartburg... Na tú dobu v porovnaní s ostatnými vtedy dostupnými pre náš chudobinec to bolo auto. Je pravda, že motor bol koncepčne DKW z roku 1932, no to bol len taký malý detail. Nápravy (zavesenie) boli na tú dobu stále nadčasové vrátane jazdných vlastností a stability. Teda aspoň v zemiach pseudokomunistických...
No inak pravda - po nejakých poznatkoch a skúsenostiach kamarátov, kolegov so zázrakmi techniky ako Audi, "folcík" "škoda peňazí" atd - a mojej pani s Polom HTP - a hlavne súčasného vývoja, kedy sú ich autá ešte väčšie sračky, než sračky ďaľších firiem - NIE.
Dôchodca.
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 23 neregistrovaných