Audi A6 3.0 BiTDi, 240 kw - neštartuje

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Filipko 1231
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Audi A6 3.0 BiTDi, 240 kw - neštartuje

Príspevok od používateľa Filipko 1231 »

Dobrý deň, minuly týždeň sa mi pokazilo auto. Ide o Audi a6 3.0 Bitdi 240kw s označením CVUB. Na aute sa mi pri jazde na diaľnici motor zastavil, zhasol, začala blikať kontrolka žhavenia a motor už následne nešiel naštartovať. Motor točí, no vnútri niečo klepe a nenaštartuje. Neviete niekto o čo by mohlo ísť pripadne nemáte nejakú skúsenosť? Pri napojení na diagnostiku ukazuje len stratu synchronizácie klukovej hriadele. Ďakujem
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 3.0 BiTDi 240kw motor

Príspevok od používateľa ivko1 »

Tie 3.0TDi či už staršie, či novšie majú reťazové rozvody, tak či nie sú náhodou KO.
Točíš štartérom kluku, ale nie zvyšok motora
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 3.0 BiTDi, 240 kw - neštartuje

Príspevok od používateľa seven549 »

prdli rozvody a vsetko zomleli na kasu.tak to mal aj kolega.bol upozorneny ze uz je cas na servis,gulal si to domov cuklo autom a uz len doplachtil na krajicu.nepojazdny zvysok predal poliakom.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 3.0 BiTDi, 240 kw - neštartuje

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Ak tam uz nieco vyslovene mechanicky klepe tak motor von, rozobrat, zhodnotit skody........
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
miminko23
Príspevky: 83
Dátum registrácie: 09.10.2009 08:24
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 3.0 BiTDi, 240 kw - neštartuje

Príspevok od používateľa miminko23 »

AK nieco hrkoce v motore urcite by som ho ani neskusal startovat. Urcite odtiahnut do dobreho servisu ktory to skontroluje aby si nesposobil este vacsie skody. Kolko mate najazdene bolo burane? Zena mala konkretne toto auto dlhodobo a neboli s nim problemy okrem filtra pevnych castic ale to bolo sposobene nespravnym rezimom jazdeni a bolo az nad mieru spolahlive vzhladom na najazd a vek. Ak by bola chyba len a vyhradne v audi urcite by sa im tak nedarilo a nemali zisky a predaje.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A6 3.0 BiTDi, 240 kw - neštartuje

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Škoda že pán už žiadnu ďalšiu informáciu neposkytol.Už tu zaznelo a dá sa súhlasiť že silne pravdepodobný je scenár poškodenej reťaze.Motor zhasne,stratí signál vačky a klepe pri točení štartérom.Dosť ľudí to nabudí pustiť štiplavejšiu zlomyselnosť na značku čo nepomôže ani im ani druhým.Viac by pomohlo ak by téma pokračovala a mala vyústenie to niečoho pozitívneho.To pozitívne by som považoval zamyslenie nad tým že aj v tejto oblasti platia určité zákony.Jeden z nich hovorí (mal by) že ak sa objaví nový zvuk,nová vec ktorá včera nebola,tak 50:50 je možná prkotina aj vec pre ktorú kľakne motor.Samozrejme je tisíc možných prejavov anomálií,ale pre človeka mimo oblasť je rozumné počítať zo všetkými možnostami.Druhá vec ktorá sa akosi zrejme nikdy neudomácní v slovenskej hlave je jednoduchý fakt,že opravy a údržba pôvodne drahých aut bude až do samého konca stáť veľké náklady.A už maličká oprava ktorá by pri bežnom aute ničím nehrozila je tu likvidačná a presahujúca nákupnú cenu jazdenky.
Že je 3,0 Tdi "zaujímavý" stroj zistilo nespočet majiteľov.Ako BiTdi to platí ešte viac.Mám dopodrobna a detailne zdokumentovanú jednu takú opravu V6 ky ktorá dokonca okrem desivého zvuku žiadny problém neprodukovala.Je to komplexný materiál z diagnostickými protokolmi a fotodokumentáciou určený pre diagnostické fórum pretože obsahuje riešenie aj postupy diagnostikovania poruchy ktorá zatiaľ nebola nikde publikovaná.Čo ale vypuklo z celého prípadu kričí,je že v zásade halierový komponent u 3,2Fsi V6 dokáže vyžiadať taký balík úkonov že oprava ide do štyroch cifier.Tak isto ako BiTdi reťaz a tiež pod zotrvačníkom.Aj najmenší problém žiada motor von.Materiálove sa nepoužil ani cent mimo vyslovenej a zdôvodnenej nutnosti.Akonáhle je v aute mimo vyšperkovanho motora plus DSG,plus štvorkolka,stúpa cena opravy len preto že tam sú a teda pribúda úkonov celý kopec.Máte von DSG a má 220 tis km? a nikdy nemenený olej.Skúste nevymeniť dvojspojku a nevyriešiť olej.Máte odokrytý celý reťazový rozvod ? Dobre rozmýšlajte čo teraz.
Dnes po oprave majiteľ síce z úsmevom ale sám hovorí,že nemal ani potuchy s čím vlastníctvo tejto techniky chodí.Nejde o peniaze v jeho prípade,tie nechýbajú.Denne sledoval opravu a myslím že podstatu pochopil dokonale.Opätovne zdôrazňujem,na opravu išli materiálove smiešne peniaze,len zistenie že za všetkým je prkotina vyžiadalo rozborku motora na stole.Ja týmto nijako nechcem vstupovať do rozhodovania ako kto naloží z peniazmi pri kúpe jazdenky,ale nemalo by tam chýbať zamyslenie nad bodom č.jedna.Auto má km a dnes zajtra začne vyžadovať veci prirodzene z titulu životnosti,a nech boh chráni ak sa udeje niečo čo prekvapí a je to vec ktorú je nutné riešiť.Aj v najlepšom prípade že práve natrafíte na ideálneho opravára to zabolí v peňaženke.Takže dopredu si premyslite či práve "toto" potrebujete a či tie štyri kruhy sú práve pre vašu príjmovú skupinu
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných