Audi A6 C7 - chip na 180 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Ricardinho83
Príspevky: 922
Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ricardinho83 »

Japonci maju a mali spickovu technologiu v autach ked este nemecke premiovky iba zavadzali prve. Videl som reportaz o novom lexuse LSku, tam sa moze Sko alebo 7ka ist technologicky ucit. Toyota ma spickovu technologiu 50 okov, preto uplne prevalcovala americky trh. To, ze maju nemecke premiovky skvely marketing je fakt.

Ja som povedal slovo keketina v suvislosti s Vaculikovym videom kde je vidiet, ze uz 8 rocna BMW3 vyzaduje kontinualne investicie v tidicoch Euro rocne . Tam sa nebavime o cloveku, ktory si ju kupi novu, ale o blbeckovi co da 10 000 Euro za toto namiesto Japonca, Octavia, noveho auta, ameriky atd a nasledne nema na servis.

A neni to o peniazoch. Niekto radsej kupi byt bez hypoteky a chodi ma dovolenky, investuje do deti a jazdi na starych autach. niekto ini zase byva v garsonke, ktoru este splaca, k tomu leasing na nove BMW, hlavne ze vyzera :40bd:

Ked si niekto kupi nove Sko za 120 000 Euro cenu za servis neriesi, a presne pre takych su tie auta urcene.
Ricardinho83
Príspevky: 922
Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ricardinho83 »

Lubos, jasne ze je to tym. Kedysi bolo Made in Germany synonymom kvality. V tej dobe bol pojem "premiovka" plne zasluzeny. Aj dnes vidis jazdit stare Bavoraky, Audiny a Mercedesy, dokonca VW z 90tych rokov, to su presne oni.

Ale kapitalizmus a ruka trhu sa o to vzdy postara. Preco ked chces Landcruisera z roku 2007 musis vysolit takmer 15 000 Euro zatial co na Range Rover ti staci cca 7 tisic, v Nemecku aj za 5000. Zeby preto lebo LC je legenda takmer s kazdym motorom a RR je problematicke auto s takmer kazdym motorom? :d :D

A teraz uz vidim ako kazdy pozercek pozera na mobile.de RR :d :D
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Somariny.

Japonci prevalcovali US, lebo v case ropnej krizy ponukli lacne, spolahlive a usporne auta.

Potom sa prisposobili trhu - napokon taka Tundra nema nic spolocne s autami, ktore jazdia v japonsku.

V oblasti technologii neprisli s nicim zasadne novym. Su odbornici na to, aby okopirovali vymyslene riesenie a dotiahli do tak, aby spolahlivo fungovalo - vid hybridy napr.

A to je ich deviza, ktora sa premieta aj do cien ojazdenych aut. Pretoze kazdy vie, ze stary japonec bude lepsi ako stary mercedes.

Lenze ma to aj svoje ALE.

Napr dieselove motory japonci nikdy robit nevedeli. Bud su teda uzrate, alebo nespolahlive.

Podobne terz zaostavaju v elektromobiloch.

Takze noveho japonca?
Nie, je to technologicky zaostale.

Stareho japonca?
V benzine a holobyte urcite auto.
Ricardinho83
Príspevky: 922
Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ricardinho83 »

Jasne, japonci vzdy kopiruju technologie:D, pre teba asi sikmooky ako sikmooky, to skor na zapad od Japonnska by som pozeral.

Preco ten dieslovy Landcruiser stoji viac ako hociktora nemecka SUV premiovka z rovnakeho roka ked japonci nevedia diesle? Jasne, ze benzin je nieco ine. Toyota LC 100ka s 4,7 v8 motorom je legenda nad legendy

Tundra aj Nissan Titan su prakticky RAM pod inou znackou, pouzivaju Chrysler HEMI motory. To neni priklad Japonca, to je pravda.

Edit: blbost, su to japonske motory. Neviem kde som zobral ten Chrysler, su to Japonce, takmer cistokrvne :d :D

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných