Strana 1 z 1

Audi Q7 3.0tdi , 176kw 2008 - nizky tlak na raily

Napísané: 07.08.2020 08:16
od používateľa Lukymac
Dobrý deň, mám taký problém mám Audi Q7 3.0tdi 176kw a stále má hádže do núdzového režimu a ukazuje nízky tlak na raily. Podávacie čerpadlo nové, snímač na rampe nový, snímač na vysokotlakovom čerpadle tiež nový a nevieme prísť na chybu stále trysky sú dobre a čerpadlo vysokotlakové bolo na stolicy a tiež je dobre. Nedávno mi začala Audi dávať iný zvuk po pridaný motora ako hvízdanie a neprestane aj keď je zohriata. Chcem sa spýtať nemôže byt niečo zapchaté v rampe kde je ten snímač ? Už my dva krát odseklo gumičku ? Nemôže aj zato dávať iný zvuk ? A ak sa stretol niekto stouto chybou že hadzalo mu to do núdzového režimu a ukázalo nízky tlak na raily tak dajte vedieť ďakujem. A mechanici čo sú tu v okoli stoja za prd.

Napísané: 07.08.2020 08:41
od používateľa bjbbobek
Ak sa nepletiem tak podávacie čerpadlo a ešte prečerpávace . Treba overiť 100% funkčnosť niskotlakeho okruhu a to napojením manometra.

Re: Audi Q7 3.0tdi , 176kw 2008 - nizky tlak na raily

Napísané: 07.08.2020 09:00
od používateľa oco13
Lukymac napísal: A mechanici čo sú tu v okoli stoja za prd.
A bude to už len horšie - zvykaj si na modernú dobu. Inak Q7 robia Vráble takže by som sa bál aj o karoseriu. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:

Odpoved

Napísané: 07.08.2020 10:01
od používateľa Lukymac
bjbbobek napísal:Ak sa nepletiem tak podávacie čerpadlo a ešte prečerpávace . Treba overiť 100% funkčnosť niskotlakeho okruhu a to napojením manometra.
Aj tam sa dalo jedno nové a druhé bolo dobre tiež tak neviem už.

Re: Audi Q7 3.0tdi , 176kw 2008 - nizky tlak na raily

Napísané: 07.08.2020 10:02
od používateľa Lukymac
oco13 napísal:
Lukymac napísal: A mechanici čo sú tu v okoli stoja za prd.
A bude to už len horšie - zvykaj si na modernú dobu. Inak Q7 robia Vráble takže by som sa bál aj o karoseriu. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
A čo má spoločne toto stou mojou chybou ? :40bd:

Napísané: 07.08.2020 10:02
od používateľa lorak777
tlak sa da zmerat,auto ma dobru diagnostiku, len najst dobry servis, kde sa vyznaju, piskanie moze ist z turba, hadice a pod, vzhladom na vek moze byt niekde falosny vzduch, drobny defekt na hadici..treba diagnostiku...

Napísané: 07.08.2020 10:05
od používateľa lorak777
dobremu servisu nehovorim autorizak,kde sa mladi ucia a stari sa im smeju a kazdeho, co pride s drahym autom nenavidia...skoda take auto odpisat, lebo ma dobry motor, aj podvozok...mnohe veci z Vrabel sa daju vymenit, opravit....nie je to taka katastrofa...

Napísané: 07.08.2020 10:05
od používateľa oco13
A aký je teda odmeraný tlak v nízkotlakom okruhu??? Mechanikovi nepomôže informácia že bolo dané nové, lebo aj nové sa môže pokaziť chybnou montážou. Ak ti tu má niekto pomôcť potrebuje čísla , realne namerané údaje.

Napísané: 07.08.2020 10:13
od používateľa mhlavaty
Pre danú poruchu by bolo dobré ísť určitou postupnostou,ale tú si určiť na základe množstva informácií o správaní,súvislostiach,ale aj konkrétne data (ak existujú).A tu je prvý problém.Informácia že...ma hádže do núdzového stavu je minimálna informácia.Chyba má svoj kód,má svoje freeze frame detaily.Chyba má svoj vznik,auto má servisnú históriu,má konkrétne hodnoty ak sa čokoľvek už riešilo.Všetko čo je napísané v zadaní je len všeobecná informácia,týmto spôsobom sa nedajú riešiť problémy palivovej sústavy.Ten popis je len na debatu pri pive.Pre riešenie sú nutné presné informácie.Na základe toho čo je tu poskytnuté sa nedá riešiť nič,teba si dať dokopy úplne všetko od A po Z. Nech boh ochraňuje majiteľa aby mu niekto dal radu na základe toho ničového čo je v zadaní.

Doplním - nie je dôležité či sa niekde dalo sedem čerpadiel,dôležitý je tlak.Čiže informácia v nízkotlakom okruhu mám vstupný tlak x a výstupný y. Korekcie mám také,prepadové dávky také,tlak na rampe je taký,ak sa mení niečo teplom tak ...za studena takto,kolko Bar,za tepla takto,štartuje takto atd atd atd.Dve strany A4.Čo sa rieši cez klavesnicu sa bez vyčerpávajúcich vedomosti nedá riešiť,a rada iných čo sa im to správalo podobne je úplne k ho.... lebo taký istý prejav má x rôznych porúch od prkotiny po závažnú.

.

Napísané: 07.08.2020 11:08
od používateľa Lukymac
Dobre skúsim to dať nahrať tie info aj počas jazdy a hodím to sem potom teraz nemám nejako čas. Ale diki pozriem aj tu hadicu od turba či náhodou nieje niekde prasknuta

Audi q7

Napísané: 09.08.2020 15:43
od používateľa Filip125
Vymen striky a auto ti pojde,mal som ten isty problem.Ked chces vediet viac volaj 0905655684 Na kazdom striku mas okrem spicky ktora rozprasuje naftu aj pretlakovy ventil ktore mas vadne a na to v ziadnom servise nepridu

Napísané: 09.08.2020 16:12
od používateľa oco13
Filip125 napísal: a na to v ziadnom servise nepridu
Len ty si genius a zistil si to bez toho aby si vôbec auto videl :40bd: :40bd: :40bd:
Lukymac napísal:A čo má spoločne toto stou mojou chybou ?
No že ťa budú postihovať ďalšie a ďalšie chyby , ktoré bude ťažko vyriešiť. :4012: Holt smúla, nikedy je príčina chyby schovaná hlboko v rodokmeni daného vozu , bohužial len príčina, nie riešenie :300f:

Napísané: 09.08.2020 16:25
od používateľa Filip125
Ja niesom genius odniesol som striky do firmy kde robia go strikov a maju a na to specialne vybavevie tam na to prisli.Ako to suvisi s tebou mas nisky tlak nafty ak ano tak toto je tvoj problem. mam ten isty motor 176kw a na rozdiel od teba uz ma do nudzaku nehadze.

Napísané: 30.10.2020 20:20
od používateľa Phorak84
Cau, potykam se s uplne stejnym problemem. Vyresil si ten tvuj?

Diky