Strana 1 z 3

Multitronic, Tiptronic a Stronic

Napísané: 30.10.2018 16:38
od používateľa jurco1990
Prosím Vás, vie mi niekto stručne vysvetliť v čom sú rozdiely v týchto automatoch u Audi?

Napísané: 30.10.2018 21:03
od používateľa tommi2
Multitronic je CVT, Tiptronic je klasicky hydromenic a Stronic je dvojspojka-dsg.

Napísané: 30.10.2018 21:59
od používateľa mastik29
Ani jedno nekupovat a aspon do buducna nebude potrebovat to niest do opravy napr. k Ľubomt... Lacny spas to neni...

Napísané: 30.10.2018 22:03
od používateľa jurco1990
A najlepšie z týchto 3 prevodoviek? Multitronic to asi nebude keďže sa už nevyrába :D

Napísané: 30.10.2018 22:12
od používateľa jurco1990
tommi2 napísal:Multitronic je CVT, Tiptronic je klasicky hydromenic a Stronic je dvojspojka-dsg.
Viem, že DSG je spolahlivá prevodovka len celkom ako laik nechápem pojmu dvojspojková

Napísané: 30.10.2018 22:29
od používateľa jurco1990
Tak vieš, ono keď sa človek o tú prevodovku stará myslím, že by to nemalo byť také strašné, a nechcem manuál už nie :D

Napísané: 30.10.2018 22:30
od používateľa bajo777
vsetky su super, pokial sa bavime o novom aute ;-)

ked sa bavime o vonavke po nemeckom primarovi na dochodku, tam ber nohy na chrbet a utekaj, co ti penazenka staci...

Napísané: 30.10.2018 22:43
od používateľa jurco1990
bajo777 napísal:vsetky su super, pokial sa bavime o novom aute ;-)

ked sa bavime o vonavke po nemeckom primarovi na dochodku, tam ber nohy na chrbet a utekaj, co ti penazenka staci...
Berme do úvahy auto po majitelovi, ktorý sa o to staral a pravidelne to servisoval. Určite to nemôže byť také strašné

Napísané: 30.10.2018 22:49
od používateľa martincichy
Dvojspojkova prevodovka su vlastne dve prevodovky v jednom obale. Jedna prevodovka s jednou spojkou (lamelou) pre parne rychlosti (2,4,6) a druha prevodovka s druhou spojkou (lamelou) pre neparne rychlosti (1,3,5). Realne su teda vzdy zaradene 2 rychlosti - jedna parna a jedna neparna ale jedna spojka je zopnuta a jedna rozopnuta. Vyhodou tohto riesenia je velmi rychle preradovanie prevodovych stupnov, konstrukcne je to jednoducha manualna prevodovka s tym, ze prevody hadze mechatronika a nie sofer.

https://m.youtube.com/watch?v=lFAtc-zOKZs

Napísané: 30.10.2018 22:52
od používateľa jurco1990
A teda ktorá z týchto prevodoviek je podla vás, skúsenejších odomňa, spolahlivejšia?

Napísané: 30.10.2018 22:57
od používateľa jurco1990
Do 15 000€ max

Napísané: 30.10.2018 22:59
od používateľa jurco1990
lubos zimovcak napísal:Majiteľ sa môže aj posr..t, až je raz SFUSOVANY výrobok na ZAČIATKU...., Tak používaním sa to bude iba zhoršovať.

W Passat, Audi Q3, AUDI A6..., S 2.0 TDI..., VŠETKY mali prasklinu v hlave motora.

To isté aj BMW 2.0 D... :3c90:
Podľa testov Autobildu na 100.000 km.
Detto multitronic.
Toto už nemôže byť náhoda



Takže teda podla teba ak automat tak Tiptronic, môžem dostať aj nejaké bližšie vysvetlenie? Asi sa tomu určite lepšie rozumieš ako ja

Napísané: 30.10.2018 23:04
od používateľa jurco1990
Tak ano do 15 000€ auto a potom samozrejme rezervu na následnú návštevu servisu. Nie že 15000 a nenechám si nič bokom to určite nie.

Napísané: 30.10.2018 23:07
od používateľa jurco1990
Oukej, dímy za info :D

Tiptronic

Napísané: 30.10.2018 23:43
od používateľa LuboH126
Najspoľahlivejšia voľba je podľa mňa tiptronic.