Strana 1 z 4

Napísané: 15.02.2018 19:14
od používateľa LOCHNESS
a sú tam na výber ?

1,9 tdi 77 kw
alebo 2,0 tdi 103 kw

či aj niečo iné tam je ?

Napísané: 15.02.2018 19:34
od používateľa mastik29
Kazdy len na tu spotrebu hladi a na servis uz nie. Nedavko som cital daku recenziu na Karoq, 2.0 TDI 150 koni. Zevraj vynikajuca priemerna spotreba 7,0 l/100 km, ze to urcite potesi kazdeho majitela.
7,0 litrov je skutocne tak skvela spotreba u TDI, nad ktorou sa autor recenzie tak rozplyval a podsuval ju citatelom, potencialnym zakaznikom ako tak skvely udaj?
No,TDIckari ziju v spotrebe 4,348 l/100 km…
Co sa tyka spolahlivosti, tiez nie dobra otazka. Pri tak starej jazdenke, bude najpodstatnejsi nalezny stav… A bud sa hlada top stav za vela €,co je hooodne tazke, alebo sa kupi daky priemer s nizsou cenovkou a auto si novy majitel odservisuje.

Napísané: 15.02.2018 20:26
od používateľa LOCHNESS
Skús napr. benzín . . ten je jednoduchší na údržbu a väčšinou sú tam menšie nájazdy a aj nižšie ceny.

Napísané: 15.02.2018 20:58
od používateľa laco1871
A3 je NAJPOPULARNEJŠIE auto strednej triedy hneď po Audi Q5

V TALIANSKU ...

opakujem, : v Taliansku.

Re: Audi A3 8P - spoľahlivý motor diesel

Napísané: 15.02.2018 21:19
od používateľa karool
lacikalaslo napísal:Zdravim chcem si zakúpiť Audi A3 r.v.2005-2007 viete mi poradiť spoľahlivý motor TDi aj spotreba nafty vaše skúsenosti od majiteľa tohto typu vozidla.dakujem za normálne a pozitívne odpoveďe.
hm......

Napísané: 15.02.2018 21:25
od používateľa mastik29
Ved tam je tolko moznosti, napr. ceny, konkretne rocnik 2005 az 2007 je cca 3500€ az po cca 8000€.
Ja neviem co je tazke pochopit na tom, ze tu sa neda poradit nic konkretne.
Ak ti niekto napise, ze jednoznacne 1.9 tdi a ty kupis vydojenu kravu, tak budes len v servise stat, obzvlast, ze ked nemas schopneho mechanika.
Kupis 2.0 tdi a to iste.
Zober mechanika so sebou a vyberaj.
Bud kupis lacno a das urobit, alebo kupis lepsi stav (aspon na oko…).
Je smutne, ze tie TDI uz v podstate dozivaju a napriek tomu ich dokaze spolahlivo opravit len male % dielni…
Inak este… Predpoklad na kupu diesloveho auta su predovsetkym vacsie porcie kilometrov. No, len to tak nejako koliduje s kupou 13 rocnej jazdenky, kde o dakej uspore sa teda hovorit neda.
Ale nic, ty mas penazenku, ty kupujes.
Za mna jednoznacne 1.6b, ked uz silou mocou rapkat, tak 1.9 tdi, lenze ten 2.0 tdi ide podstatne lepsie a jeho servis zas nemusi byt az tak podstatne drahsi. Aj to lepsie vyzera, ked ma to oznacenie 2.0 TDi, budi respekt.

Napísané: 15.02.2018 21:33
od používateľa laco1871
13 ročná jazdenka je furt o K.KO.T..e

Už len vzhľadom na vysedené sedačky a opotrebovanie interieru
vratanie nefunkčnosti klimatizácie,vetrania a kurenia !

Ďalej poškrabané čelné sklo, zníženú svietivosť svetlometov
a obtrhané kľučky dverí....

A to platí aj keby sme ostatné technické stranky auta vobec nebrali do uvahy.

Napísané: 15.02.2018 22:20
od používateľa mhlavaty
Pre absolutné zjednodušené vyberania Tdi,treba si pamätať jednoduché číslo - 1,9
Môžeš kúpiť akékolvek Tdi,kým je tam to 1,9 zatiaľ sa nemáš čoho báť,dokonca ani keby motor klakol deň po kúpe.Kým sa toho držíš,je úplne jedno ktorý si vybereš,v kombinácii z A3 čo je servisný miláčik tak dobre sa robí,môžeš pokojne spávať.Ani krádeže sa netreba báť,normálnemu to neukradnú,berie sa iba lenivým premýšlať.

Napísané: 15.02.2018 23:55
od používateľa trucker694
Sir, budem Vám oponovať! U nás v rodine kľakol pol roka po kúpe motor 1,9 ten dym ignorujem, výkon 77kw iba kvôli tomu, že servisak pozabudol na to, že na tento typ bola zvolavacka na výmenu skrutiek na ojniciach. A výsledok ojnica NAŠŤASTIE NEPODALA RUKU CEZ BLOK. Takže výmena motora, a bordel okolo toho. Odvtedy nikdy nechcem ten bordel od groupy vidieť na dvore. A so servisakom som si to rýchlo vysvetlil. Takže, motory od vw 1.9 tiež nie sú tie NAJ. Určite sú na svete podarenejsie chrochtaky,ako ospevovane dymovnice. :40bd:

Napísané: 16.02.2018 00:57
od používateľa mastik29
Ono ani vysypany motor neni problem dat do poriadku, ale to sa v podstate tyka kazdeho beznejsieho motora.
Problem je vsak najst servis, kde to urobia.
A druhy problem je zas na strane zakaznika, ktory nehodla tak hlboko siahnut do kapsy, aby tu adekvatnu, kvalitnu pracu vedel zaplatit.
Bezne servisy sa uz v podstate takou pracou nechcu zaoberat, 7 mesiacov zarabaju na pneu, je totiz docela plno, takze neni dovod brat inu pracu. Zvysne mesiace su vykryte beznymi pracami na brzdach, capoch, napravach a podobne. Kto ma auto, vie ako je to s prezuvanim, popripade dostat sa na inu vec do servisu, zrovna v sezone pneu.
Nieco ako jednoduchost 1.9 tdi tu pada na hubu.
Ze je par dielni na Slovensku, ktori su skveli a rozumia technike TDi, je k nicomu. A ten zvysok narobi len viac problemov, aj ked sa tvaria, ze veci rozumeju.
Mne napriklad menili hydra, odrazu aj gumicky na vstrekoch a dake drobnosti. Teraz je vsak problem. Domnievam sa, ze koli srobom na vstrekoch. Totiz, oni pouzili povodne. Ano, tie M6x88. Zevraj ich nikdy nedavaju nove.
Takze ani servis 1.9 neni prechadzka ruzovou zahradou.

Napísané: 16.02.2018 03:38
od používateľa Dzibi
Jasne su to uzanse motory! Mam A3 1.9TDI. Uz mam za sebou vymenu turba 400€, všetkých trysiek 1200€, kompresoru klímy 260€, a teraz ma caka vodna pumpa, a to naj na konec: HLAVA MOTORA.. takze odporucam!! Radšej benzina a nech zere aj 25l/100...

Napísané: 16.02.2018 08:43
od používateľa mp3turbo
ty si uplne jasny chlape... uplne jasny.

tie jednasestky zeru aspon 19 na 100km kazda jedna z nich a vsetky diesliky zeru maximalne trojku - ale to len vtedy ked za sebou tahas dvojtonovy prives hore kopcom.

Prajem ti aby si mal obrovske stastie a kupil nejaky kus kde ta predavajuci neosmekne na celej ciare, lebo vidim ze autam prd rozumies a specialne motorom podla ktoreho si vyberas karu.

Hlavne ze to ma nekompletne olympijske kruhy na sebe a tédéí. To je zaklad. Je to audi, musi to byt najlepsie na svete a este zaklincovat tedeickom pretoze vsetci vedia ze to najmenej zerie (desatina ta asi zabije) a najviac stoji v servise.

Auto nie je len spotreba.

Mimochodom, 1.6 prerobena na plyn jazdi O POLOVICU LACNEJSIE NEZ DIESEL. O polovicu. Za sedem litrov som s tym behal v Bratislave na Ocktavii ci Okctavii ci ako sa tie auta volaju - takze trosku tazsom vacsom aute nez A3 - a kamarade za tri a pol litra nafty tu Bratislavu neotocis ani ked ta budu dvaja tlacit hore kopcom.

O POLOVICU jazdi lacnejsie krasny uberspolahlivy benzinovy neturbovany motorcek pretoceny na LPG nez tvoj vysnivany dieslik.

A prakticky sa na nom nema co pokazit. A aj bez LPG to vobec nie je tragedia ked ta chyti dieslovy stvorboj turba-vstreky-dvojhmoty-estevolacoine, napriklad 2.0tdi kamarat vysolil 2.200eur za vymenu EGR ventilu i ked musim priznat ze to bol novy motor a nie generacia na ktoru sa pytas - len ti ilustrujem ake su cenovky spolu s chlapom na konci predchadzajucej strany.

A v neposlednom rade - ked si vyberas masinku za malo penazi, mal by si pozerat inde nez na Audi. Dostanes daleko viac.

Ja viem, to uz by nebol ten velmi hrdy pocit v hlave slovenskeho sudruha... ja mam premiove audi.

Napísané: 16.02.2018 09:15
od používateľa mhlavaty
Lubo keby to napísal iný,poviem dobre..nevie čo píše
A3...môžeš okašlať tie štyri kruhy,tak ich tam nedajme a dajme okrídlený šíp o škodovice prvú či druhú generáciu Octávky.A ja napíšem úplne to isté...nech sa drží čísla 1,9 a urobí dobrý krok.
Ťahať sem kto a za koľko vymenil EGR,aj ty vieš že ho mohli vymeniť za štvrtinu peňazí,Prečo nie tu nechcem otvorene pobúriť puklikum.
1,6 si môže každý a ktokoľvek užívať,môže dať plyn a potom ešte viac.Ale nie je to v téme,až bude možme čosi k tomu napísať tiež aké terno to je,len sa pozabudlo že minca má dve strany.
Tdi (je reč iba o tých 1,9 .kach) sú v dieslovej histórii niečo čo už sa opakovať nebude.A nech sem nikto netrepne že boli diesle ešte lepšie o Mercedesu...lebo nech si ho kúpy ak je tak múdry.
O čom je reč,o tom sa bavme. Ak tu niekto napíše že 1.9 Tdi nie je v súčasnosti vlastne už jediný z moderných dieslov ktorý je dobrou volbou,ktorý sa servisovať dá ľahučko a jednoducho a aj lacno,tak nevie o motoroch nič.Zhola nič. Ak tak jednoduchý a to doslova až debilne jednoduchý motor niekto nevie odservisoť z úsmevom,nemal by sa k autám približovať inak ako divák.
Takže...vrátme sa k téme....A3

Napísané: 16.02.2018 09:44
od používateľa karool
lacikalaslo napísal:Vies ten benzín 1.6 v Audi sám vieš nič moc a ten benzínový motor nevydrží a stať stále na benzínke tiež nič moc.moj názor 1.9tdi dobrá motorizácia a najlepšia vw-group
benzinovy motor nic nevydrzi a stat stale na benzinke a Vw group je najlepsia-toto su tak otrepane frazy

Napísané: 16.02.2018 09:47
od používateľa mhlavaty
mastik29.... ja viem presne o čom píšeš a preto mi nedá nezareagovať.Ano,keby mechanik nebol retardovaný a vedel čo ide robiť,tak ešte pred dotykom motora ti dá parametre....že - budeme meniť hydroštely,budeme meniť (bez diskutovania) aj panvičky vačky.Budeme meniť všetky tesnenia tj tandem,sanie atd,gufero,skrutky vstrekovačov.A budeme merať vačkovicu či nemá niektorý hrb podmierečný.
Budeme vidieť do hrdla turbíny,budeme mať dole sanie EGR atd. to sa vyčistí. Kedže takýto čas sa robí úplná diagnostika motora,podľa nej budeme vedieť stav vstrekov (či nie je nutné riešiť oringy). Ak by diagnostika na vstupe ukázala na orig streku, príde okamžite telefonát že pozor !!! ak vstrek vyberieme riskujeme že je vytlačená šachta vstreku,tj s tým sa budeme hrať a existuje cca 10% možností že neúspešne a bude nutné vyvložkovať tie šachty (4 x 20.-) ale plus tesnenie hlavy.
O čom sa tu preboha bavíme ? O debilovi čo nevie zakázníkovi dopredu povedať že pozor,s týmto chodí toto a s tamtým zase tamto.A to stojí v prvom prípade toľko a v druhom hentoľko.
Ako chcú potom chlapci cukrový riešiť vyžšie generácie dieslov,ale týka sa už dnes ešte viac nevých generácií benzínu lebo predtihol diesel zložitostou celkom slušne.
Tak si treba kupovať dnešnú generáciu,ale jedine ako nové auto.
1,9 Tdi si môžeš pokojne kúpiť 15 ročné,môže ti vyletieť ojnica,môže ti (pri 800 tis) poškrabať kľuku a kúpim ti druhú 100% za 40 e.- !!!
O čom sa tu bavíme ? Chdí tu na fórum taký pán,ktorému sa to pri 800 tis robilo a tu sme o tom písali,že na Octávke vymením kľuku bez vybratia motora.urobte to na čomkoľvek inom,ale hlavne zdokumentujte. A nepíšte sem chlopotiny lebo máte v dedine magora v dielni
[img]https://s5.postimg.org/hz9h1pdtf/DSCN7048.jpg[/img]

K benzínu sa mi nechce vyjadrovať,motory sú jednoduché,väčšina ale papá olej...nechce sa mi o nich ani slovo.