Audi A6 2.4 LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 01.10.2009 23:23 Zdieľať na Facebook
Audi A6 2.4 LPG
audi A6 2.4 benzin-plyn, r.v. 9/1999
rozhodujem sa ci to mam kupit alebo nie, auto vyzera byt v dobrom udrziavanom stave, tak interier ako aj exterier.. mate nejake skusenosti, popripade naco si mam davat pozor?
dik..
rozhodujem sa ci to mam kupit alebo nie, auto vyzera byt v dobrom udrziavanom stave, tak interier ako aj exterier.. mate nejake skusenosti, popripade naco si mam davat pozor?
dik..
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
najväčší problém je asi v tom, že sa kúpe auta veľmi nerozumieš
Lebo si povedal to čo väčšina slovákov, je pekne na pohľad. To by ťa malo trápiť ako úplne posledné. To, že máš prevalený blatník alebo nejaký škrabanček je to najmenej, opraví to hociktorý klampiar. Dôležitý je motor, nápravy ak sa ti toto pokašle, alebo bude srať v kuse, tak sú to iné pálky a nestačí už hocaký mechanik, ale mechanik ktorý takéto autá pozná a vie kde môžu byť problémy.
!!!!!!! Takže kašli na rady na čo dať pozor a zober si mechanika, čo ti to skontroluje !!!!!!
Radšej prísť o 10 - 30 €, ako kupiť rachotinu !!!!!!
Lebo si povedal to čo väčšina slovákov, je pekne na pohľad. To by ťa malo trápiť ako úplne posledné. To, že máš prevalený blatník alebo nejaký škrabanček je to najmenej, opraví to hociktorý klampiar. Dôležitý je motor, nápravy ak sa ti toto pokašle, alebo bude srať v kuse, tak sú to iné pálky a nestačí už hocaký mechanik, ale mechanik ktorý takéto autá pozná a vie kde môžu byť problémy.
!!!!!!! Takže kašli na rady na čo dať pozor a zober si mechanika, čo ti to skontroluje !!!!!!
Radšej prísť o 10 - 30 €, ako kupiť rachotinu !!!!!!
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 01.10.2009 23:23 Zdieľať na Facebook
Kujon78 napísal:najväčší problém je asi v tom, že sa kúpe auta veľmi nerozumieš
Lebo si povedal to čo väčšina slovákov, je pekne na pohľad. To by ťa malo trápiť ako úplne posledné. To, že máš prevalený blatník alebo nejaký škrabanček je to najmenej, opraví to hociktorý klampiar. Dôležitý je motor, nápravy ak sa ti toto pokašle, alebo bude srať v kuse, tak sú to iné pálky a nestačí už hocaký mechanik, ale mechanik ktorý takéto autá pozná a vie kde môžu byť problémy.
!!!!!!! Takže kašli na rady na čo dať pozor a zober si mechanika, čo ti to skontroluje !!!!!!
Radšej prísť o 10 - 30 €, ako kupiť rachotinu !!!!!!
kujon kujon, ja viem, ze zachovalost interieru a exterieru nie je vsetko, a ze hlavne je aby bolo to auto dobre po motorickej stranke. Mal som na mysli, aby mi tu niekto napisal nejaku skusenost, ze napr.: "ja mam to auto a som spokojny, jedine co som menil bol olej a take bezne veci.." alebo "ja som mechanik a chlapik presne s takymto motorom mi chodi do servisu kazdy tyzden lebo mu nezabera" alebo nieco podobne chapes? Ja viem, ze umyte zachovale auto nie je vsetko.. nejdem kupovat auto prvykrat, len som chcel vediet ake maju skusenosti ludia..
takze tak kujon
-
- Príspevky: 1002
- Dátum registrácie: 08.06.2009 20:43
- Bydlisko: Slovensko Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 23.04.2008 21:19 Zdieľať na Facebook
hi,
na motor si daj pozor.
Ani nie tak na spolahlivost (vychadza z 2.8, mal by zniest bez problemov 500 000km) ale skor ci sa predchadzajuci majitel o to stral.
Zvykne z nich tiect olej, ktory zvykne casto kvapkat na vyfukove zvody a potom ten dym taha do klimy.
Motor je cely zaolejovany. Otvor veko dolievania oleja, ci tam neni pretlak. (znamemu sa upchali hadice odvetravania veka ventilov a tlacilo mu olej von cez tesnenia.)
Ak je motor moc uteceny od oleja, popripade chybaju nejake spodne kryty motora, tak ruky prec radsej. Budes mat zbytcnu robotu s pretesnenim.
Co sa tyka toho lpg, to si daj radsej pozriet nejakemu odbornikovi. Ci je to dobre namontovane, nastavene atd.
Co mozes pozriet, pozri ci niesu popraskane hadicky na lpg (stare hadicky zvyknu popraskat), kedy bola vymenena nadrz. (ak nebola menena, sa ma menit po urcitych rokoch, ale teraz neviem presne,filtre, tak podla toho si mozes urobit obraz o majitelovi.
Ja by som sa skor poobzeral po nejakej 2.8. Spotreba takmer rovnaka a navyse o nieco vyssi vykon. PZP o 30E vyssia.
na motor si daj pozor.
Ani nie tak na spolahlivost (vychadza z 2.8, mal by zniest bez problemov 500 000km) ale skor ci sa predchadzajuci majitel o to stral.
Zvykne z nich tiect olej, ktory zvykne casto kvapkat na vyfukove zvody a potom ten dym taha do klimy.
Motor je cely zaolejovany. Otvor veko dolievania oleja, ci tam neni pretlak. (znamemu sa upchali hadice odvetravania veka ventilov a tlacilo mu olej von cez tesnenia.)
Ak je motor moc uteceny od oleja, popripade chybaju nejake spodne kryty motora, tak ruky prec radsej. Budes mat zbytcnu robotu s pretesnenim.
Co sa tyka toho lpg, to si daj radsej pozriet nejakemu odbornikovi. Ci je to dobre namontovane, nastavene atd.
Co mozes pozriet, pozri ci niesu popraskane hadicky na lpg (stare hadicky zvyknu popraskat), kedy bola vymenena nadrz. (ak nebola menena, sa ma menit po urcitych rokoch, ale teraz neviem presne,filtre, tak podla toho si mozes urobit obraz o majitelovi.
Ja by som sa skor poobzeral po nejakej 2.8. Spotreba takmer rovnaka a navyse o nieco vyssi vykon. PZP o 30E vyssia.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Šak o 2,4 a 2,8-čke tu bolo toho kopec popísané. O LPG tiež. Keďže je to rok 98 a LPG tak tam bude nájazd km jak hovado. Treba počítať s poriadnym servisom keď to kúpiš.
či 2,4 alebo 2,8 sú po zhrnutí dobré motory, ktoré ale zvyknú papať olej. Ináč asi zlého na to veľa počuť nebudeš. Jedine že by to niekto zadrel alebo niečo iné, ale to už nie je vada motora, ale človeka.
Ak 99-tku a LPG tak počítaj s drahým servisom hneď ako to kúpiš. Neverím, že by niekto takéto auto predával v perfektnom stave. To radšej posunie rodine, alebo nejakému známemu, lebo to už veľku hodnotu nemá !!! a si treba uvedomiť, že je to 11 ročné auto s kopec km t.j. ak nič problémové, tak len unava materiálu bude robiť svoje.
či 2,4 alebo 2,8 sú po zhrnutí dobré motory, ktoré ale zvyknú papať olej. Ináč asi zlého na to veľa počuť nebudeš. Jedine že by to niekto zadrel alebo niečo iné, ale to už nie je vada motora, ale človeka.
Ak 99-tku a LPG tak počítaj s drahým servisom hneď ako to kúpiš. Neverím, že by niekto takéto auto predával v perfektnom stave. To radšej posunie rodine, alebo nejakému známemu, lebo to už veľku hodnotu nemá !!! a si treba uvedomiť, že je to 11 ročné auto s kopec km t.j. ak nič problémové, tak len unava materiálu bude robiť svoje.
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 30.11.2008 12:45 Zdieľať na Facebook
Ja ti poradím. Mám 2.8 Q vyše roka roka a je to R.V.98 a keď som ho kupoval tak som zaň dal dosť málo peňazí, preto som očakával investície, samozrejme rátal som prakticky zo všetkým. Vymenil som: nápravy,struny,tlmiče,komplet rozvody, predný nárazník, motorčeky v ostrekovačoch, kompresor klimatizácie,komplet všetky oleje a náplne aké len existujú v tomto aute, manžety, prepínacie páčky na volante, maxidot, odvetrávacie hadice, visko spojka, nejaké plasty, pretesnil motor (vačky, ventily, víka ventilov), potom mi niekto rozbil aj malé zadné sklo ako bonbónik, kupoval som pneumatiky, disky. Autu nič nechýba a až po takejto investícii viem, že aj staré auto ide ako nové. Plyn nemám a ani nechcem(zatiaľ), žere 11-13litrov. Chcel som, kúpil som, postaral sa a vozím sa . A poviem ti: keď som ho kupoval, všetko bolo ok. Ale mne to nedalo a všetko som vymieňal zaradom. Pokazil sa prakticky iba kompresor a praskla mi jedna struna na tlmiči a motorček ostrekovačov, a jedna vačka mi tiekla. všetko ostatné som menil pre vlastné uspokojenie, pretože som si naštudoval všetko o tomto aute, čo ma čaká a čo ma neminie.
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 04.06.2006 11:15 Zdieľať na Facebook
Icko7800 napísal:Ja ti poradím. Mám 2.8 Q vyše roka roka a je to R.V.98 a keď som ho kupoval tak som zaň dal dosť málo peňazí, preto som očakával investície, samozrejme rátal som prakticky zo všetkým. Vymenil som: nápravy,struny,tlmiče,komplet rozvody, predný nárazník, motorčeky v ostrekovačoch, kompresor klimatizácie,komplet všetky oleje a náplne aké len existujú v tomto aute, manžety, prepínacie páčky na volante, maxidot, odvetrávacie hadice, visko spojka, nejaké plasty, pretesnil motor (vačky, ventily, víka ventilov), potom mi niekto rozbil aj malé zadné sklo ako bonbónik, kupoval som pneumatiky, disky. Autu nič nechýba a až po takejto investícii viem, že aj staré auto ide ako nové. Plyn nemám a ani nechcem(zatiaľ), žere 11-13litrov. Chcel som, kúpil som, postaral sa a vozím sa . A poviem ti: keď som ho kupoval, všetko bolo ok. Ale mne to nedalo a všetko som vymieňal zaradom. Pokazil sa prakticky iba kompresor a praskla mi jedna struna na tlmiči a motorček ostrekovačov, a jedna vačka mi tiekla. všetko ostatné som menil pre vlastné uspokojenie, pretože som si naštudoval všetko o tomto aute, čo ma čaká a čo ma neminie.[/quote
presne tak ja mam rv 99 a je to super vozenie pred nedavnom som dorobil aj LPG ak si nechas peniaze aj na servis nebudes lutovat
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: grlakmario69 a 44 neregistrovaných