VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

S poteším,je to akýsi kondičný tréning aj pre mňa
Sline1
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.09.2019 22:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sline1 »

Keď na to prídem dám ti info
408cheytac
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 02.10.2019 14:07
Zdieľať na Facebook

A3 1.9 TDI BLS 77 kW s dpf

Príspevok od používateľa 408cheytac »

Ahojte
Tak som to opäť . Môj problém na strane 44.
Ako mi bolo doporučené šiel som som dať skontrolovať vačku a zdvihatka.. žiaľ výsledok vraj všetko v poriadku ziadné mechanické poškodenie ani viditeľne opotrebenie čo by vyžadovalo výmenu. Nanovo nastavené “vahadla ”, vymenený Rozvodový remeň a opäť na prípravky ... výsledok synch je -4.5 a motor stále bez výkonu.
Zo zúfalstva som šiel do autorizovaného servisu .. s popisom zavady motor bez výkonu , výsledok doporučená výmena turba .. Mal som možnosť komunikovať s mechanikom vraj motor je v poriadku a na otázku k vacke mi bolo povedané že to vylučuje A polohu vačky kontrolovali a je to v poriadku.
Tak som opäť šiel za mechanikom s tým že čo mi povedali autorizovaní odborníci a on trvá na tom že turbo kontroloval mechanicky je ok , banka tiahlo krásne potiahne, počítač chybu nepíše, žiadny dym z výfuku ani olej z turba.. pri jazde ho počuť, ak chcem vymení ho no zaručiť že to odstráni problém s výkonom nevie ..
chcem sa opýtať či je možné aby turbo bolo zle keď tlači 2000 ako vidieť na logu čo som pripájal ??
Je ešte daky nápad čo skontrolovať ? Alebo aké logy doplniť
Kontroly ma stali už skoro cenu jazdeného motora .. a už neviem čo s tým ďalej ..
Dakujem za info
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nuž pozri...celé zle.Je jedno kde si bol,ale dnes si mal mať za kufor protokolov logov prípadne fotiek.Ak jeden hovorí niečo,druhý zase iné a ani jeden nič nemá chytitelné,to je tak na koníkovú fujaru.Pri 280 tis je vačka dávno v čudu,ibaže na zmeranie ju treba zmerať,tj von.Až potom vidieť hydrá inak sú dokonale skryté.Ak urobia čo treba gazda má na "pamiatku" toto
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Inak je to ten istý motor,tie isté km.Veď si na samom začiatku,nič nevieš.Nepoznáš tlak tandemu,nevieš stav vstrekov a šácht,nedali ti žiaden výstup o práci čohokoľvek,záverečný blokmap,toľko urobí aj môj malý Jack Rassel,nechám ho to robiť,aj tak je stále zasr..ý od oleja,ale už dosť odkukané a vie určite viac ako hentá banda dokopy
majermiro
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 03.12.2018 19:18
Zdieľať na Facebook

Rada nad zlato

Príspevok od používateľa majermiro »

Dobry den prajem ,som tu novacik a tak dufam ze sa dostane do spravnych ruk, potreboval by som poradit kde je zrada ,
Auto je tupeee octavia 2 77 bxe https://ulozto.sk/file/8WtTaKzqWvRF/log ... 10-011-csv
Pozrite vopred dakujem za odpoved :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to pričipnuté ak dobre vidím.Ale tupé to byť musí má mizernú váhu vzduchu
majermiro
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 03.12.2018 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majermiro »

Pricipnute asi bude ,mam to rok ,kontrola turba ,cistenie sania ,vymena tesnenia hlavy, vymena voditok ventilov ,uz ma tiez nic nenapada len ta vaha , skusal som ale jednu novu zdalo sa mi ze to je to iste no mozno bola vadna
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nezriedka tam majú ľudia nesprávny tubus alebo nesprávnu samotnú váhu,tiež pozrieť prepoj na odvetranie a hlavne EGR ktoré vie urobiť falošný vzduch (nemeria ho váha)
Väčšinou u týchto 77 kW ak sú čipnuté sú hodnoty váhy pekne cez 1000-ku,tu sa to plazí kdesi okolo 840
majermiro
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 03.12.2018 19:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majermiro »

Dakujem za cenne rady ,skusim to pozret doladit :2f93:
Forewer2011
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 22.01.2020 00:02
Zdieľať na Facebook

Re: VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

Príspevok od používateľa Forewer2011 »

Zdravim Vas

mam log subor z dna 21.1.2020
https://ulozto.sk/file/nQk6VlWaPy8B/log ... 10-011-csv

a log s dna 15.1.2020
https://ulozto.sk/file/Bmuncely0YmP/log ... w-bmp-xlsx

mam passat b6 variant 103 kw, 2006 rv, kod motora BMP , manual 6 r , v aute 2 ludia a test sme robili na rovnej ceste ..

viete mi dat odpoved uz som zufali kde co riesit a hladat

na aute bola menena vacka komplet , vahatka hydrosteli atd
tandemove cerpadlo menene za novy kus
cistene EGR a Skrtiaca klapka

dakujem za kazdu radu ..

Forewer2011
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pozrel som,ale nejde to vyhodnotiť úplne jasne.V prvom rade nelogujte EGR-ko...je celú dobu logu nečinné!!!! načo to logovať ? Nedáva žiadnu informáciu !
Čo je treba..
001-010-011
1500 -4000 ot (stačí aj po 3200)
4 pr.st
plyn 100% a nepustiť,len plný
Forewer2011
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 22.01.2020 00:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Forewer2011 »

Zdravim

Dneska vykonam ten test a hodím to sem ..
Ale ja mám skôr podozrenie na plynový pedál..
Uvidíme ..
V logu z 15.1.2020 raz ide raz nie ...
V logu z 21.1 2020 už ide od nábehu až po 100%

Dneska večer urobím ten log .
Ďakujem za odpoved
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24974
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Plynový pedál je hnusoba a jeho problém (kým nie je zásadný) sa OBD diagnostikou nemusí zachytiť.Tu by ho načapalo z istotou len oscilo.

Čo doporučem aby log vyšiel na prvú ranu- na 3 st.ísť na cca 2000 ot. nachystať si logovanie ku štartu,preradiť na 4 st,pedál do podlahy a štart logu.a už iba držať podlahu do aspoň tých 3200 ot.
Nič viac,to je všetko.Samozrejme pre motor je začiatok (plný plyn a 4 pr.st) hotové peklo a pre motor najvyžšia záťaž akej môže byť vystavený,ale to je cieľ aby sa prejavila hoci aj malá vada a motor ak ju má padol do núdzového stavu.Radšej teraz pri takejto skúške,ako pri predbiehaní kamionu keď núdzak spolahlivo zabije a ešte bude každý krútiť nechápavo hlavou...aký to bol vyjazdený a dobrý šofér a na rovnej ceste...Chyby ktoré zabíjajú treba nechať nepoučiteľným
Forewer2011
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 22.01.2020 00:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Forewer2011 »

Prikladam log skupina 1-10-11

dialnicna jazda sam v aute

https://ulozto.sk/file/kWEA1RbI9H7B/log ... 10-011-csv

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných