812 245
inzerátov
Pridať inzerát

VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
<123394041424344>
Autor Správa
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.02.2019 22:22   
Takto elegantne aj oba logy aj opis...zriedkavosť.
Nenašiel som tam žiadnu chybu,myslím že to aj príslušne dobre ide,parametre na to sú.
Citovať
66peter
Založený: 03 február 2019
Príspevky: 2
Nabehané: 2 hod 11 min
PríspevokZaslal: 03.02.2019 22:36   
Ďakujem za odpoveď, moje prvé logovanie v tom prvom logu šofér ubral plyn lebo ho prekvapila rychlosť ,prajem uspešný štart do nového týždna
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 37
Nabehané: 20 hod 25 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 09.02.2019 19:23   
zdravím,
škoda octavia 2 1,9 TDI BJB 77kw chipnute , 2 osoby 4 prevod hore kopcom
Nove turbo (repas) asi 50 km dozadu
https://uloz.to/!nDlifqXCYfEY/log-01-001-010-011-csv

Po skonceny logovania sme odbocili na OMV kde sme chvilu postali na mieste chceli sme ist dalej no bohuzial na vyjazde od benzinky sa turbo rozpadlo zacalo neskutocne zavijat . To turbo ma nabehane asi 100 km ! čím to akoze moze byt ?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 09.02.2019 20:36   
Tak nejako vyzerá katastrofa.Do motora sa leje krhlou palivo,prietok na váhe mizerný,turbína je jedna katastrofa,asi dobre ak sa aj rozsypala. Čo turbu presne je si ani netrúfam odhadovať,videl som kadečo desné.Škoda hádať,uvidíte aj tak pôjde von
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 37
Nabehané: 20 hod 25 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 09.02.2019 23:47   
Trosku rozšírenejšie by som poprosil, prečo ten nízky prietok? A ta turbína?

V servisoch veľa toho nezistia
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 09.02.2019 23:54   
Nízky prietok je jednoducho to,že cez váhu prejde málo vzduchu,a kedže to je jadna z dôležitých veličín,RJ to berie do úvahy.
Turbína si tam robí čo chce,tam kde ešte tlak nemá byť tak je vysoký,a opačne.Turbína po repase to určite nie je,to je čosi akože
Ak nepískala a zrazu začala,má to príčinu,preto tak či tak musí von
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 37
Nabehané: 20 hod 25 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 10.02.2019 00:00   
Turbo staré dozilo na totalku, teraz je tam repas z janikoviec, písal som nemá asi ani 100 km.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 10.02.2019 09:18   
Je to jasné
Citovať
milan209
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 04 december 2008
Príspevky: 173
Nabehané: 1 dní 16 hod 13 min
PríspevokZaslal: 16.02.2019 18:37   
Dopredu sa ospravedlnujem, ak log bude na hovno, ale je to moja prvotina.
7L VW Touareg 3.0 V6 BKS AUTOMAT r.v. 2005, naj. 285.000 km. V aute sedeli 2ja. Rovina. Bola tam 4ka, ale po zatlaceni na plno plynu tak si to prehodilo aj ked bolo nastavene vpravo na sekvenčné radenie.
Však pozrite aspon, či su hodnoty normálne.

https://uloz.to/!OPGHy4ZoOkW1/log-01-001-010-011-csv
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.02.2019 19:02   
Automat je trochu problematický vo vyhodnostení,pretože sa mení zaťaženie ,napr tu sú dve prerušenia tj zrejme dva razy radil automat.Ale vyhodnotiť sa dá časť medzi radeniami keď záťaž nebola chvílu prerušovaná a v tých častiach je to v poriadku pekne sú plnené požiadavky RJ,tam niet problému.
Citovať
milan209
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 04 december 2008
Príspevky: 173
Nabehané: 1 dní 16 hod 13 min
PríspevokZaslal: 16.02.2019 21:09   
Ďakujem.
Citovať
milan209
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 04 december 2008
Príspevky: 173
Nabehané: 1 dní 16 hod 13 min
PríspevokZaslal: 17.02.2019 13:26   
Poprosil by som krátky návod ako si aj ja môžem pozrieť log. Len pre zaujímavosť, aby som videl, ako sa menia údaje, príp. čo konkrétny nameraný údaj znamená.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.02.2019 16:41   
Na Dieselpower je programček na ktorým sa dá csv súbor pretransformovať do krásnej a prehladnej tabulky viď ten prvý log

Citovať
milan209
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 04 december 2008
Príspevky: 173
Nabehané: 1 dní 16 hod 13 min
PríspevokZaslal: 18.02.2019 18:45   
Ďakujem. Mám ho. Akurát mne to zobrazuje len grafy. Keď prepnem na text, aby mi tu tabuľku dalo tak nič. Iba sivé okno.
A ešte otázka, teda pokiaľ to nie je tajné čo presne znamenajú tie údaje? Niečo chápem, niečo nie. Verím, že nie som sám koho by detaily zaujímali.

BLOCK 1
RPM /min - otáčky motora
Inj. Quantity mg/str - ?množstvo paliva?
Pressure bar - ? tlak čoho? oleja? turba?
Temperature oC - teplota motora

BLOCK 10
Mass Air/Rev. mg/str - ?množstvo vzduchu merané váhou vzduchu?
Absolute Press mbar - ? Absolútny tlak? toto nechápem aký?
Absolute Press mbar - ? Taktiež neviem ?
Duty Cycle % - ? zamačknutie plynového pedála ?

BLOCK 11
RPM /min - otáčky motora
Absolute Press mbar - ? Absolútny tlak? toto nechápem aký?
Absolute Press mbar - ? Taktiež neviem ?
Duty Cycle % - ? neviem ?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2332)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20096
Nabehané: 3 mes 24 dní 20 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 18.02.2019 19:42   
1/1 otáčky
1/2 dávka paliva na jeden vstrek
1/3 neviem u 3,0 Tdi lebo je rôzne podla motoru
1/4 teplota vody

10/1 prietok na váhe
10/2 atmosferický tlak (nadm.výška)
10/3 tlak preplňovania
10/4 plynový pedál (požiadavka)

11/1 otáčky
11/2 tlak preplňovania požiadavka RJ
11/3 tlak preplňovania tlak reálny
11/4 % spínania N75 elmagnetu pre podtlak variability

11/4 = N75 je pomer otvorenia ku zatvoreniu čo dáva výsledný podtlak podla toho pomeru

V transformácii do logview bude chyba vo formáte,miuí byť načitaný blockmap v csv

Pre každého kto robí z diagnostikou je alfa omega celého vedieť význam a hodnoty všetkého čo sa zjaví,to bez toho je o ničom len číselká.Čiže ku každému motoru je úloha č.1 mať výkladový vzor.To sa dá najskôr pozháňať v polštine alebo ruštine,čo hravo rozumie väčšina ľudí (mala by) vyzerá to potom viď ukážka z motora BRD


rozpis z VCDS je lahučký,je to málo kanálov,už UDS je o inom tam môže počet kanálov dosahovať k tisícke a osobitná kapitola sú benzinové agregáty.Tam už počnúc 1,8T motorom po Tsi Fsi atd je to viac než nutné,bez toho zbytočné čumieť do obrazovky pretože väčšinu parametrov treba vysvetliť kedže sú osemčíslí
Citovať
Odpovedať Nová téma
<123394041424344>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika