839 126
inzerátov
Pridať inzerát

VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
<123373839
Autor Správa
balint83
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 4
Nabehané: 38 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 09:49   
Na rovine bolo, 2 ludi. Bez vetra. Slaby tah ma, ne ide tak ako predtym. Zato som sem dal log, aby niekto pozrel nato. Dakujem
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18981
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 10:04   
Log musí obsahovať údaje z toho úseku ktorý je najdôležitejší a kedy sa odohrá všetko podstatné (z hladiska slabého nábehu) preto sa začína z obrovskym zaťažením (4 pr.stupeň) od 1500 ot kedy musí maximálne zabrať a fungovať variabilita aby sa z tej brutálnej požiadavky auto rozbehlo (alebo padlo do núdze)
Preto musí plyn celú dobu už od začiatku byť 100% aby všetko prebehlo a nemenilo charakteristiku,nestrácal sa čas v regulačných slučkách.Preto je na začiatku popis a asi preto ho nik nečíta a myslí že vyhodnotenie je z krištálovej gule.Pozrieť na to môže aj aj stará Blašková,ale ty potrebuješ niečo,z čoho sa dá vychádzať a na základe čoho nevymeníš niečo,čo aj tak nepomôže.Aby z toho bolo možné vychádzať z určitým % istoty tak to musí mať presné pravidlá,inak je to k ničomu.Nesmieš na sekundu zabudnúť že kto to vyhodnocuje,ten v aute nesedí...preto musí mať v mnohých veciach úplnú istotu že sú ako musia byť.inak - strata času

Pozerám že to bolo logované niekde dole na juhu okolie NZ KN NR proste Podunajská nížina,taký barometrický tlak je tu
Citovať
balint83
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 4
Nabehané: 38 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 10:38   
Bolo to robene v kosiciach. Robyli sme to tak ako to bolo pisane 4stupen,od 1600 do nad 4000. Mozno daco sme pokazili neviem.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18981
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 11:09   
Tam iba chýba ten plný plyn,pretože ako náhle sa ním pohne a trocha pustí,začne regulačná slučka a zoberie práve špičkové hodnoty.To že sa žiada úplne max a požiadavka je nemenná,tak je logovanie jeden súvislý proces kedy je vidieť že niečo z hodnôt vybočí mimo,podlezie alebo prekročí to čo sa žiada.Ten úsek medzi 1500 a 2000 je úplne zásadne dôležitý,ďalej sa už sleduje či neprišlo k preregulácii tlaku a a odsleduje prechod do režimu keď už je všetkého dosť..tj ide v plnom kotli a postupne sa upokojuje a ustaluje.
Logovanie má preto prísne požiadavky aby bol vyhodnotiteľný aj dosiahnutý čas kedže je tam časové vzorkovanie.Čipované mašiny majú posunuté hodnoty a nikdy nie je známy presný rozsah úpravy,pretože nie je čip ako čip a nie je ani jasný zámer čipu čo bolo prioritné.Takže je nutné vyťažiť maximum z každej možnej informácie
Citovať
balint83
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 4
Nabehané: 38 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 11:57   
Hovoris ze este raz logovat? Aby bolo na 100% plin. Pedal a od1500 do maximum kolko ide, alebo staci do 4000?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18981
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 16:32   
Od 1500 do 4000,ak je silná premávka a pod stačí 3700-3800 ako sa podarí.Tam už je všetko upokojené a už iba klesajú hodnoty.Ale plný plyn je nutný od 1500 hneď a držať
Odpovedať Nová téma
<123373839

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika