742 797
inzerátov
Pridať inzerát

VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
<12338394041>
Autor Správa
balint83
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 4
Nabehané: 38 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 09:49   
Na rovine bolo, 2 ludi. Bez vetra. Slaby tah ma, ne ide tak ako predtym. Zato som sem dal log, aby niekto pozrel nato. Dakujem
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 10:04   
Log musí obsahovať údaje z toho úseku ktorý je najdôležitejší a kedy sa odohrá všetko podstatné (z hladiska slabého nábehu) preto sa začína z obrovskym zaťažením (4 pr.stupeň) od 1500 ot kedy musí maximálne zabrať a fungovať variabilita aby sa z tej brutálnej požiadavky auto rozbehlo (alebo padlo do núdze)
Preto musí plyn celú dobu už od začiatku byť 100% aby všetko prebehlo a nemenilo charakteristiku,nestrácal sa čas v regulačných slučkách.Preto je na začiatku popis a asi preto ho nik nečíta a myslí že vyhodnotenie je z krištálovej gule.Pozrieť na to môže aj aj stará Blašková,ale ty potrebuješ niečo,z čoho sa dá vychádzať a na základe čoho nevymeníš niečo,čo aj tak nepomôže.Aby z toho bolo možné vychádzať z určitým % istoty tak to musí mať presné pravidlá,inak je to k ničomu.Nesmieš na sekundu zabudnúť že kto to vyhodnocuje,ten v aute nesedí...preto musí mať v mnohých veciach úplnú istotu že sú ako musia byť.inak - strata času

Pozerám že to bolo logované niekde dole na juhu okolie NZ KN NR proste Podunajská nížina,taký barometrický tlak je tu
Citovať
balint83
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 4
Nabehané: 38 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 10:38   
Bolo to robene v kosiciach. Robyli sme to tak ako to bolo pisane 4stupen,od 1600 do nad 4000. Mozno daco sme pokazili neviem.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 11:09   
Tam iba chýba ten plný plyn,pretože ako náhle sa ním pohne a trocha pustí,začne regulačná slučka a zoberie práve špičkové hodnoty.To že sa žiada úplne max a požiadavka je nemenná,tak je logovanie jeden súvislý proces kedy je vidieť že niečo z hodnôt vybočí mimo,podlezie alebo prekročí to čo sa žiada.Ten úsek medzi 1500 a 2000 je úplne zásadne dôležitý,ďalej sa už sleduje či neprišlo k preregulácii tlaku a a odsleduje prechod do režimu keď už je všetkého dosť..tj ide v plnom kotli a postupne sa upokojuje a ustaluje.
Logovanie má preto prísne požiadavky aby bol vyhodnotiteľný aj dosiahnutý čas kedže je tam časové vzorkovanie.Čipované mašiny majú posunuté hodnoty a nikdy nie je známy presný rozsah úpravy,pretože nie je čip ako čip a nie je ani jasný zámer čipu čo bolo prioritné.Takže je nutné vyťažiť maximum z každej možnej informácie
Citovať
balint83
Založený: 09 apríl 2008
Príspevky: 4
Nabehané: 38 min
PríspevokZaslal: 03.12.2018 11:57   
Hovoris ze este raz logovat? Aby bolo na 100% plin. Pedal a od1500 do maximum kolko ide, alebo staci do 4000?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2018 16:32   
Od 1500 do 4000,ak je silná premávka a pod stačí 3700-3800 ako sa podarí.Tam už je všetko upokojené a už iba klesajú hodnoty.Ale plný plyn je nutný od 1500 hneď a držať
Citovať
sambush
Založený: 30 jún 2015
Príspevky: 2
Nabehané: 1 hod 12 min
Predmet: 1.9TDI 85kW AUY - stav regulacie PríspevokZaslal: 15.01.2019 13:00   
Zdravim Vas,

chcem Vas poprosit o komentar k logu 1.9TDI 85kW 4MOT

nepada do nudzoveho rezimu.

https://ulozto.sk/!mP2VOFa1MeNX/log-01-001-010-011-csv

dakujem

Michal
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 15.01.2019 13:46   
rovina ?
počet osôb ?
prevodový stupeň ?
po vetre čo proti ?
Citovať
sambush
Založený: 30 jún 2015
Príspevky: 2
Nabehané: 1 hod 12 min
PríspevokZaslal: 15.01.2019 14:12   
Prvy zub mierne stupanie, druhe rovina, prevodovy stupen 4, vietor rano nefukal. Pocet osob 1.

Auto ma na tacho cez 260 000km, 2001, dovoz z Rakuska (210 000km)

Po dovoze mi obcas hodilo koli prekroceniu max plniaceho tlaku do nudzaku, ale po par jazdach po dialnici, odvtedy to prestalo. Chcel som urobit repas turba (koli tomu nudzaku) ale neriesil som to. (pristup SAG 4 motion k turbu je zufaly).

Neviem ci je tam orig palivova mapa - neviem celu historiu posledny zaznam v servisnej bol 165 000 ale v roku 2011.
Chcel by som vediet ci ten nastup tlaku (posunutie oproti pozadovanemu pri zoslapnuti a nasledne preregulovanie avsak v medziach je v poriadku alebo je to sposobene zatuhnutim resp mozno mensim podtlakom )

dakujem

Michal
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 15.01.2019 17:45   
Hodnoty nie sú zlé,a upravené to nebude.Len trocha spomalené ale možno tam nejaký podiel na celom bude mať horšie plnenie cez zapratané sanie.Ak čistené nebolo,bude to zúžené.Niečo podielu môžu mať mäknúce hydroštely,pri tých km budú na výmenu,a je pravdepodobné že spolu z vačkou.Ten motor by potreboval vyčistenie teraz,kým to nie je problém,ak sa robí čistenie sania dá sa preč plech pod stieračmi,tak ani SAG nie je katastrofa,trochu nadávania pre ten náhon,ten to rozhodne značne komplikuje.Ale..raz to treba,bude sa čakať bude to drahšie.
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 36
Nabehané: 19 hod 30 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 02.02.2019 14:05   
Nazdar som tu znovu. Apkove auto Seat Alhambra 2010 1,9 TDI 85 KW BVK 4x4 (kratka prevodovka) chipovane je stav cca 380 tisic
start na 5 kvalt dve osoby prudsi kopec dialnica
S motorom nebol nikdy problem ale dva dni dozadu padlo auto do nudzaku iba raz ziadna zaznamena chyba zaujimave

https://uloz.to/!83tz6tEdltye/log2-csv
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 02.02.2019 14:53   
Turbína tlačí vyžší tlak už od 2300 stále presahuje potrebu a vďaka tomu že to trvalo dlho sa stal núdzový.Problém nebol ani tak vo velkom presiahnutí,ako v tom že sa nezreguloval načas a dlho to prevýšenie trvalo. Regulácia N75 správne žiada - znížiť tlak,nevykoná sa to
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 36
Nabehané: 19 hod 30 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 02.02.2019 17:06   
Čiže môže to byť vadný n75? Viem ho skontrolovať pomocou diag?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2199)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19218
Nabehané: 3 mes 17 dní 11 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 02.02.2019 17:58   
Do určitej úrovne sa skontrolovať dá cez akčné členy.Z istotou musí byť aj podtlakomer či N75 úplne odstavuje podtlakovú banku
Toto nemusí byť iba v N75,môže uviaznuť samotná variabilita.
Citovať
66peter
Založený: 03 február 2019
Príspevky: 2
Nabehané: 2 hod 6 min
Predmet: posúdenie LOGu PríspevokZaslal: 03.02.2019 21:34   
https://uloz.to/!6kCo384vt3x7/log-01-001-010-011-csv

Zdravím prosím ak by bol niekto ochotný o vyhodnotenie môjho Logu.ide o            typ motora PassatCC 103 kw, kod  CBAB , 192 000 km  okolnosti logovania, dlhá rovinka okolie Humenného,obsadenie osobami:  2 osoby , použil sa 4 prevod.stupeň ,  bezvetrie. udalosti pred logovaním: motor padal do nudzového režimu,výpis s pamete zavad : P2563-snímač polohy ovladače plníciho tlaku-sporadická ,P0299-regulačního rozsahu nedosaženo-sporadická. pri hladaní zavady najdená zmáčknutá hadička od N75 ku podtlakovej regulácií turba.po vymene ide  dobre.log je spravený po odstránení pravdepodobnej závady.dakujem Peter.
Citovať
Odpovedať Nová téma
<12338394041>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika