839 132
inzerátov
Pridať inzerát

VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
<12336373839>
Autor Správa
mm09
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 apríl 2016
Príspevky: 27
Nabehané: 19 hod 3 min
PríspevokZaslal: 23.06.2018 19:11   
Tak to keď nový diel nie je dobrý a lacné teda nie sú. Pôjdem ju v pondelok reklamovať. Ďakujem za odpoveď.

Ešte sa opýtam, aké sú "normálne" hodnoty, ktoré by tá váha mala ukazovať, aby som to dokázal vyhodnotiť, keď tam dám druhú? Ďakujem
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 23.06.2018 19:48   
Z reklamáciou by som sa neponáhlal kým nie sú overené veci ktoré tiež vedia sôsobiť že je prietok malý.Zle priechodný filter,nedovreté EGR,prasklý prepoj odvetrávania,ale tiež ťažko priechodné a zanesené sanie,bambule karbónu na sacích ventiloch,biedny stav hydroštelov,zle priechodný výfuk
Normálne hodnoty...v oblasti 1900-2200 ot by mal prekročiť prietok 1000 mg/str
Citovať
mm09
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 02 apríl 2016
Príspevky: 27
Nabehané: 19 hod 3 min
PríspevokZaslal: 23.06.2018 19:52   
Filter je pred mesiacom menený, to mením každých 12 000. EGR sa naposledy čistilo zhruba pred 20 - 30 000km. Prepoj odvetrávania som dnes kontroloval a prasknutý nevyzerá. Sanie som čistil komplet zhruba pred 45 000km.

Karbón na sacích ventiloch ako odstránim ? Hydroštely rovnako overené nemám. To auto nemá podľa techničáku katalyzátor, nesprávnu priechodnosť môže mať teda zrejme len zadný tlmič ?
Citovať
Daniel Misuda
Založený: 14 marec 2009
Príspevky: 1
Nabehané: 4 hod 8 min
PríspevokZaslal: 25.06.2018 19:56   
Zdravím prosím o vyhodnotenie môjho Logu.
Ide o Seat Leon 1.9 TDI PD 110 kw + chip

Motorom pri akcelerácii (ked tlačí turbo) poriadne trasie. Zo dňa na deň z ničoho nič.
Vag neukazal žiadnu chybu v pamäti závad, nedymí, zmeny v spotrebe nevidieť, motor nemá ťah, do núdzového to nepadlo.
Log bol po rovinke, dvaja v aute 4rych. okolie Piešťan

Prvý Log - Vrbové > Piešťany / Druhý log Pieštany > Vrbové

https://uloz.to/!3VboZb7yS6eh/log-leon-prvy-001-010-011-csv
https://uloz.to/!P9gllwyatGHv/log-leon-arl-001-010-011-csv
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 25.06.2018 21:31   
mm09 napísal:
Filter je pred mesiacom menený, to mením každých 12 000. EGR sa naposledy čistilo zhruba pred 20 - 30 000km. Prepoj odvetrávania som dnes kontroloval a prasknutý nevyzerá. Sanie som čistil komplet zhruba pred 45 000km.

Karbón na sacích ventiloch ako odstránim ? Hydroštely rovnako overené nemám. To auto nemá podľa techničáku katalyzátor, nesprávnu priechodnosť môže mať teda zrejme len zadný tlmič ?



EGR...jedna vec je čistenie a druhá či je dovretý a funkčný pod podtlakom.
Zistuje sa ľahko podla prietokov na váhe vzduchu,napr zavr 450 mg a otvorený 240 mg/str / kanál 003 - druhá a tretia hodnota

Karbón zo sacích je problém si nasvietiť a pozrieť zrkadielkom,nieto ešte vyčistiť.všetko čoho by sa človek tam dotkol by napadalo do štrbiny ventil/sedlo a to je cesta do pekla.To urobím iba pri demontovanej hlave alebo motore.keď sa dá otočiť kanálmi k zemi,inak ani nesiahnem.

Hydroštel sa skúša podsunutím mierky 0,2 mm ak vôjde ide hydro preč
Protitlak výfuku sa meria jemným manometrom,za zberným potrubím sa urobí vývod trubičkou ktorá sa po meraní zaslepí.Znie to možno desivo,ale je to otázka cca 5 minút.
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 33
Nabehané: 18 hod 3 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 16.07.2018 15:18   
https://ulozto.sk/!Gs8txbg5iZH2/passat-csv

dopredu sa ospravedlnujem viem ze tam chyba kanal 01 ale bohuzial iny log od daneho vozu nieje
passat b5.5 96kw TDI avf 3os. mierni kopcek 4kvalt
boli menene pred nedavnom podtlakove hadicky
momentalne chybovy kod 17965
vyzera to na slabu vahu vzduchu no turbo celkom rychlo nabieha, auto niekedy celkom pekne reguluje inokedy nie
otazka či to robi N75?variabilita na turbe pripadne vaha asi skor nie
Dakujem za odpoved ak sa podari dohladnej dobe skusim splasit lepsi log
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.07.2018 15:45   
Treba to akútne riešiť pretože je priam zázrak že nepadol do núdzového stavu,ale tlak turbíny je priamo devastačne vysoký len našťastie sa prudko prepadne o vyše 800 mbar !!! a to je vlastne záchrana.To auto raz pri predbiehaní majiteľa zabije ak sa nedá do poriadku.
Váhu ..netrúfam si ju hodnotiť pre neštastne urobený log,jednak chýba mi info o dávke paliva z 001,jednak sa plný plyn zošliapol až pri 1800 ot a teda celé to najkritickejšie pásmo (variabilita) 1500 - 2000 otáčiek je nevyhodnotitelné.
Citovať
brian88sp
Založený: 30 december 2011
Príspevky: 4
Nabehané: 3 hod 9 min
PríspevokZaslal: 25.07.2018 09:23   
https://www.ulozto.sk/tam/_ZdKnnzoFJRdQ
Zdravím, prosím o skontrolovanie logu. Auto je octavia 2 1.9 TDi BKC 4x4. Je tam iné turbo je v odkaze nejaký graf čo som dostal. Išli sme po rovinke 2 chlapi cca 200kg teplota bola okolo 30°C. Log bol robený na 4st. Ďakujem pekne
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 25.07.2018 11:51   
Nefunkčná variabilita,nemá podlak,vadná banka,prasklá hadička,vadný N75 ...treba dohladať prečo sa nehýbe
Citovať
brian88sp
Založený: 30 december 2011
Príspevky: 4
Nabehané: 3 hod 9 min
PríspevokZaslal: 25.07.2018 11:56   
Aj keď nevypisuje chybu a auto nejde do núdzového režimu ? Auto pocitovo ide normálne akurát odspodu je lemravé ale potom už ide v poriadku
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 25.07.2018 12:18   
Je to vec rozporu medzi očakávaním a realitou hodnôt napr.tlaku preplńovania a času,pokým rozpor trvá.RJ má určité sekundy trpezlivosť zo stavom a čaká,kedže dáva pokyny na nápravu tak musí počkať aby sa reálne vykonali.Núdzový je vtedy ak trpezlivosť stratí lebo sa jej to nedarí stihnúť v limite.

Určitý podiel môže mať na celom napr váha vzduchu,preto sa pre podobné prípady nahodí nová aby už ďalej netrebalo o nej uvažovať.
Ale popravde treba povedať že správny postup je taký,že pred logovaním sa skontroluje či variabilta chodí,je volná v celom rozsahu,či je pravdepodobnosť chyby váhy (podla hodnot a práce EGR) až po základnom skontrolovaní sa ide logovať.Tak ale tak je to v dielni kde príde auto s pomenovaným problémom.Pre majiteľa je správne ak to robí hoci aj priamo že ide nalogovať ako prvé
Citovať
brian88sp
Založený: 30 december 2011
Príspevky: 4
Nabehané: 3 hod 9 min
PríspevokZaslal: 25.07.2018 15:31   
Tak turbo je tam od februara tak snáď je oukej hadičky sú nové lebo mi niekde niečo syčí v motore keď pustím plyn tal do cca 1.500ot počuť take rezonácie. Inak je všetko oukej okrem tej variability ?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 25.07.2018 17:29   
Mne už doniesli repas turbo kde bola deravá banka,takže tak,príde turbo treba si ho skontrolovať pred nahodením,aspoň to ako pri akom podtlaku začne a skončí pohyb variability.
Tam nič nie je v poriadku,pretože všetko pracuje v súvislosti a závislosti od iných vecí.Ak netlačí turbo,tj nedosahuje svoj výkon tak ani nesaje potrebné množstvo vzduchu,keď je nedostatok vzduchu tak RJ obmedzí palivo,keď nie je palivo tak nie sú prdy pre pohon turbíny...finito,slučka sa takto uzavrie
Citovať
adam1345
Založený: 13 august 2007
Príspevky: 33
Nabehané: 18 hod 3 min
Bydlisko: Levice
PríspevokZaslal: 17.08.2018 18:29   
som tu zas jedna osoba 4ka toledo tdi 96kw asz

https://ulozto.sk/!tNw9psEUsOO5/log-01-001-010-011-csv

na zaciatku nedava ta vaha nejako malo ? aj davka nafty sami nevidi.

Kontroloval som podtlaky vyzera ze unik nieje len staci 3x slapnut na brzdu a podtlak nulovy a chvilu trva kym ho ledva dotlaci na -0,7 až -0,8
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2128)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18982
Nabehané: 3 mes 14 dní 0 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 17.08.2018 19:54   
Je to čipované ? Tečie tam paliva ako z krhle,ale variabilita nabieha biedne,váha zhruba sedí
Citovať
Odpovedať Nová téma
<12336373839>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika