837 627
inzerátov
Pridať inzerát

VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod

   Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika
Odpovedať Nová téma
<123373839>
Autor Správa
milok
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 20 apríl 2012
Príspevky: 53
Nabehané: 21 dní 23 hod 55 min
PríspevokZaslal: 25.08.2014 17:25   
milok napísal:
... Uvidim po vymene posilovaca brzd a dam vediet...




Tak posilovac vymeneny, ale pocitovo ziadne zlepsenie na vykone :/ ale aspon uz nesyci. Dal som si rovno skontrolovat aj banku a podtlak drzi v pohode. Asi to s vykonom nesuvisi, ale skontrolovala sa aj klapka regulatora (tzv. chcipacia klapka) a EGR a tiez vsetko v poriadku (plastove kolieska, zanesenie je v norme). Zatial to asi necham tak ...
Citovať
Olsen
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 01 február 2010
Príspevky: 136
Nabehané: 2 dní 15 hod 24 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 07.09.2014 14:32   
...mozno blba otazka ale robil som log podla navodu vyssie uvedeneho ale neviem kde sa mi ten log po skonceni ulozil. Kde alebo pod cim ho mam hladat.
_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 07.09.2014 14:37   
Hladaj adresar roos-tech.

Ibak cesta, kam to chces ulozit sa da nastavitesne pred logovanim...
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
Olsen
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 01 február 2010
Príspevky: 136
Nabehané: 2 dní 15 hod 24 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 07.09.2014 15:10   
Vdaka, mam sice len kkl kabel ci ako sa to vola ale pavdepodobne mi to nikde neulozilo. Ono sa ani nepytalo ze kam to ma ulozit. Tak teraz neviem...
_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2014 15:32   
Neviem,nech poradia fachmani,či to neskúsiť pohľadať v menu počítač - posledne použité- tam sem tam ja hladám ak mi niečo zmizne
Citovať
Olsen
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 01 február 2010
Príspevky: 136
Nabehané: 2 dní 15 hod 24 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 07.09.2014 16:37   
http://ulozto.sk/xkVUCP13/log-01-001-010-011-csv

...asi sa mi to podarilo najst a nahrat, len nerozumiem tomu ze som logoval 3x a nasiel som len jeden log. Podla datumu by mal pasovat.
Auto Ford Galaxy 1.9tdi pd automat AUY. Motor fachci ale netaha tak ako by mal. Raz za polroka alebo rok pada do nudzoveho rezimu. Zaujimave ze nie pri vytacani alebo predbiehani, ale pri kludnej jazde. Ak naposledy spadol tak vypisal chybu 17 965 - regulacia plniaceho tlaku a P1557 - 35 00.

Turbo a veci okolo neho este povodne. Naj. 278 000km
_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2014 19:18   
Nepoteším,je to nepoužitelné.A nielen z dôvodu nízkej teploty,ale nie celkom rozumiem,prečo nebol pedál plynu vonkoncom stlačený ? Nepoužitelný je aj z dôvodu vzorkovania,predsa skok z 861 ot na 2100 medzi dvoma časovými úsekmi (5,22 a 6,42) je akýsi vtip
Inak ale..váha vzduchu nulová,tlak turbíny tiež a všetko za dávky paliva 4,1 je inou rečou vlastne volnobeh
Nepoužitelné
Logovať za podmienok...plná teplota (mala by aspoň dosahovať 85 °C,má to presný význam),pedál plynu na 100%, zaradená štvorka a začať od 1500 ot a držať kým nepadne,alebo nedosiahne 4000ot
To pri vyhodnocovaní dáva zmysel a výsledok
Len režim plnej záťaže overí všetky funkcie systému a vyvolá istý pád do núdzaku,ak samozrejme vada presiahne prípustné hranice.A logicky vydá špičkové hodnoty ktoré je schopné dosiahnuť či už na strane paliva,vzduchu atd
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (615)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 19175
Nabehané: 2 mes 11 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 07.09.2014 19:23   
Píše, že má automat, tam by to mohlo byť zložitejšie, resp. "nekonečne dlhý log".
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
Citovať
Olsen
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 01 február 2010
Príspevky: 136
Nabehané: 2 dní 15 hod 24 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 07.09.2014 19:35   
...dakujem za reakcie, poprosim o strpenie so mnou - bol to moj prvy log. Co najskor sa budem snazit dat sem k nahliadnutiu aj druhy dufam pouzitelnejsi.
Ano je to automat/tiptronic. Miesto D som mal zaradenu 4 a po radikalnom stlaceni plynoveho pedala prevodovka podradila do 3 a potom do 4ky.
Mam tu po ruke dost dlhy a tiahly kopec tak to budem skusat.
_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 07.09.2014 19:49   
Áno,prehliadol som ten automat.no proste ale zásada je taká,dosiahnuť max záťaž aby sa siahlo na dno schopností ale samozrejme tak,aby sa pád do núdze nedosiahol ak je stroj OK.Preto je aj ten začiatok otáčok overená hranica z ktorej sa ešte dobrý menežment vyhrabe bez núdzaku.Čiže systém nezabiť,iba z neho vytiahnuť maximum.Tie automaty sú také požehnanie,a toto je jedno z nich
Citovať
Olsen
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 01 február 2010
Príspevky: 136
Nabehané: 2 dní 15 hod 24 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 14.09.2014 15:16   
...tak vazeni budte niekto tak dobry a pozrite sa mi na ten Log. Dufam ze teraz sa mi uz podaril.

http://uloz.to/xLmT2jjJ/log-ford-csv
alebo este jeden
http://uloz.to/xLFaquuS/log-ford2-csv

Auto a ine detaily o par prispevkov vyssie.
_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.09.2014 16:14   
Doslova uvažujem čo napísať.Ten kto pozerá na tie číslice nič iné nemá,preto dostať neúplné informácie kde sa stratí podstata ..no to dosť dobre nejde.Najdôležitejšia časť logovania chýba tj otáčky cca 1400/1500 a nástup do výkonu.Evidentne ide o automat a podradenie prevodovky je zdrojom prepadov.
Takže aspoň čosi...dávka paliva vcelku obvyklá,váha dáva menej než má a ide poslabšie,turbína by mohla tlačiť málinko viac,čo môže ovplyvńovať práve váha.
Citovať
Olsen
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 01 február 2010
Príspevky: 136
Nabehané: 2 dní 15 hod 24 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 14.09.2014 17:59   
Dakujem za vyjadrenie sa k Logu. Ako som uz spominal s Logovanim za jazdy to su moje prvotiny. Je mi jasne ze pri manualnej prevodovke sa to ma robit na 4 prevodovom stupni od zaciatku otacok az po max. ale ako to urobit pri automate? Mam zaradenu 4ku idem v niskych otackach a ked pridam na podlahu tak to podradi do trojky vytoci a zaradi stvorku a toci az do max. Alebo to logovat na trojke?

Alebo to skusit logovat na stvorke a pomaly s citom pridavat plyn aby bol citit zatah az k max. otackam?
_________________
Ford Galaxy 1.9TDI PD Ghia Tiptronic
org. Wolf tuning 150PS

VW New Beetle 1.9 TDI 66kW
Citovať
milok
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 20 apríl 2012
Príspevky: 53
Nabehané: 21 dní 23 hod 55 min
PríspevokZaslal: 14.09.2014 18:15   
Neviem ako funguje automat u teba, ale u mna na DSG prepnem na manualny rezim, dam stvorku a plyn na podlahu, ale nezatlacat celou silou, len sa plynom jemne dotknut podlahy. Je tam totiz prepinac, ktory ked sa zatlaci, prepina sa prevodovka na S rezim a podradzuje.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2129)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18987
Nabehané: 3 mes 14 dní 2 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 14.09.2014 18:36   
V každom prípade nevyčítam logovanie,beriem do úvahy dané možnosti.Tieto prípady obmedzenej možnosti získať ideálne logovanie by sa riešilo v dielni kontrolovou systému ovládania turbíny,súhry podtlaku,kontrolovalo by sa napätie na čidle tlaku v daných otáčkach,skontrolovalo v daných možnostiach dávkovanie paliva,korekcie vstrekov,tlak tandemu,hodnovernosť atm.tlaku,hodnôt troch teplôt atd.Šlo by preveriť váhu oscilom ale to je hračičkovanie a rýchlejšie je tam strčiť novú ktorá sa práve pre skúšobné jazdy drží.Až potom by sa robil skúšobný log,v podstate už ide auto na cestu v čase keď je kopec vecí preverených.Na 90% už log iba potvrdí čo už pred jazdou vieme že to bude OK.
Citovať
Odpovedať Nová téma
<123373839>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Diagnostika