1 039 289
inzerátov
Pridať inzerát

Užívať premiovy diesel?

   Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva
Odpovedať Nová téma
<12
Autor Správa
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (124)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2519
Nabehané: 21 dní 16 hod 34 min
Bydlisko: Luzna
PríspevokZaslal: 22.01.2016 13:43   
to pochybujem, ze by predavali letnu v zime, mozno si mal v masine staru naftu a ta este bola letna alebo nejaka prechodova a akurat ti zacali mrazy.
Mozes nacapovat do litrovej flasky a nechat vonku, ze ci stuhne.
Citovať
krawa
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 13 október 2009
Príspevky: 1012
Nabehané: 14 dní 21 hod 33 min
Bydlisko: LM
PríspevokZaslal: 22.01.2016 15:52   
Ked som ju tankoval uz bola skoro ako mlieko biela
_________________
A4 3.0Tdi 2009 176 kw
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (571)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18596
Nabehané: 2 mes 3 dní 8 hod
PríspevokZaslal: 22.01.2016 15:59   
Dnes -19 obycajna nafta zo shell, absolutne bez problemov.
Citovať
krawa
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 13 október 2009
Príspevky: 1012
Nabehané: 14 dní 21 hod 33 min
Bydlisko: LM
PríspevokZaslal: 22.01.2016 17:51   
Tak ono bude aj rozdiel ci plastova nadrz v aute,alebo plechova ako mam ja na masine,v aute som tiez nebadal problem ked bolo okolo 20 ale ked pritiahlo tych skoro 25 tak uz bolo zle aj tam
_________________
A4 3.0Tdi 2009 176 kw
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (571)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18596
Nabehané: 2 mes 3 dní 8 hod
PríspevokZaslal: 22.01.2016 18:49   
A ktora je horsia?

Dava plech este niekto iny ako korejci?
Citovať
krawa
Nová tvár - Trabanto (15)
Založený: 13 október 2009
Príspevky: 1012
Nabehané: 14 dní 21 hod 33 min
Bydlisko: LM
PríspevokZaslal: 22.01.2016 22:33   
Osobne si myslim ze v plechovej ta nafta asi viac ochladne,neviem..
_________________
A4 3.0Tdi 2009 176 kw
Citovať
rookie
Založený: 10 marec 2016
Príspevky: 1
Nabehané: 1 hod 28 min
PríspevokZaslal: 15.03.2016 12:58   
ochladne uplne rovnako..
Citovať
megosvk
Založený: 04 jún 2014
Príspevky: 60
Nabehané: 5 hod 24 min
PríspevokZaslal: 30.03.2017 08:49   
V januári som mal problem naštartovať na obyčaj slovnaft diesel. Bolo od -10 do -23 a ráno nie a nie naskočiť. Musel som štarter točiť minútu, kým nabehol motor. Takže dosť utrpenie pre baterku. KeĎ som nalial premiovy, tak štartovalo za sekundu. Takže do -10 a menej premium. Už budem vedieť :)
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (124)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2519
Nabehané: 21 dní 16 hod 34 min
Bydlisko: Luzna
PríspevokZaslal: 30.03.2017 10:03   
ale premiovy neznamena, ze sa automaticky inak sprava pri minus 25.
Okolo minus 20 je zlom, kedy zimna nafta konci a je potrebna arkticka. Ale mame vidiet, ako pumpy dobrovolne minaju svoje peniaze navyse. Sak on ti nacapuje z podzemia, kde je nad nulou, takze z pumpy odides aj pri minus -25 a na druhy den rano to uz nie je jeho problem.
Citovať
megosvk
Založený: 04 jún 2014
Príspevky: 60
Nabehané: 5 hod 24 min
PríspevokZaslal: 30.03.2017 11:00   
Ale mne ten slovnaft premium pomohol dosť cíteľne... v tom zmysle, že sa motor správal úplne inak, nabehol za sekundu a mal síce 1400 otačky, ale iba kým sa zohrial. Za minútu to už bolo klasicky 850. Kdežto pri klasickom diesli som štartoval minútu a keď naveľa naveľa motor nabehol, tak otačky skákali od 600-1600 a vôbec to nereagovalo na to, že som plyn držal na podlahe... sranda
Odpovedať Nová téma
<12

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva