UKRADNUTÉ VOZIDLO GALANTA

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pavel11
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 26.01.2013 11:03
Zdieľať na Facebook

UKRADNUTÉ VOZIDLO GALANTA

Príspevok od používateľa pavel11 »

Prosím o zverejnenie tejto správy verejne. Dnes po 3 rokoch som uvidel moje ukradnuté auto zn Renault trafic, krátka verzia modrej farby v Galante na prevozných značkách. Ako som ho uvidel nedalo mi to a šiel som sa pozrieť hneď som ho spoznal lebo na vodičových dverách som ho amatérsky opravoval iným modrým sprejom. Vodiča - RÓMA - s plešinou na hlave som sa spýtal či sa na to auto môžem pozrieť. Načo mu trklo že je problém, okamžite sadol do auta a zdrhol mi v GALANTE. Prosím ak by ste videli toto auto a pomôžete mi dopátrať sa môjho auta odmením vás.
To auto už bude zlikvidované po troch rokoch ale chcem sa domôcť toho aby bolo opäť moje a aj vás týmto poprosiť skúste sa pozrieť niekde či nie je odpparkované v GALANTE alebo v okolí. Polícia už po ňom pátra ale moc vás prosím o pomoc.

Poznávacie znaky - Na vodičových dverách je obyčajným modrým sprejom opravený škrabanec tak cca 2 centimetre veľký

Na bokoch auta je ošúchaný od konárov

Stierka za pravým predným kolesom je rozbitá od reťazí.

Je to verzia combi van, kufrová časť je na bokoch okapotovaná a vzadu má ťažné zariadenie.

V zozname ukradnutých áut na tejto stránke je aj fotka.

Ak by ste ho našli prosím kontaktujte ma na mail: dapol.sk@gmail.com
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Bože taká chyba...mal si ho "chcieť" kúpiť,a tak pozrieť
pavel11
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 26.01.2013 11:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pavel11 »

Rozumiem vám ale už je neskoro. Skúšal som to pred troma rokmi aj odmenu som ponúkal a nič. Po dnešku daný dotyčný, ktorý má moje auto OZNAMUJEM: môžeme sa dohodnúť!!!!!!!!