Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Napisal si toho tak malo, ze neni inej rady, nez aby si isiel do servisu.
To ze diagnostika neukazala ziadnu chybu, nic neznamena, su tam jednotlive kanaly a treba to porovnavat s pozadovanym stavom, hodnotami. Taktiez nic neni napisane o udrzbe. Ale asi kazdy normalny clovek by ako prve riesil aspon sviecky, kedze to je najjednoduchsie.
Takto to bude len spekulovanie o tisicoch moznostiach, komu robilo nieco podobne a co sa menilo. Myslim, ze ani ty nechces menit vsetky diely, co by to mohli sposobovat, stylom pokus/omyl…
To ze diagnostika neukazala ziadnu chybu, nic neznamena, su tam jednotlive kanaly a treba to porovnavat s pozadovanym stavom, hodnotami. Taktiez nic neni napisane o udrzbe. Ale asi kazdy normalny clovek by ako prve riesil aspon sviecky, kedze to je najjednoduchsie.
Takto to bude len spekulovanie o tisicoch moznostiach, komu robilo nieco podobne a co sa menilo. Myslim, ze ani ty nechces menit vsetky diely, co by to mohli sposobovat, stylom pokus/omyl…
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Re: Trhanie motora, vynechávanie motora, trasenie 1.2 TSI 77
Nič extra si nenapísal, ale zo smutnej skúsenosti ti položím jednu otázku:janmatus1996@gmail.com napísal:Deje sa to iba pri rýchlom pridávaní plynu, pri pomalom rozbiehaní je všetko OK.
Pri požiadavke prudkého zrýchlenia, teda pri rýchlom pridaní plynu, koľko má tvoj motor práve otáčok a aký prevodový stupeň má práve zaradený?
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Newapkoval si motor? Mne v servise vyvapkovali a nepivedali ale po prejdení pár metrov motor hapkal a zdochynal... Potom povedali ze ho umývali zvnútra-sviečky a voda nejdu dokopy... Skus tie je to to najlacnejšie co by si na tom vysávači mal skúsiť.... Tsi som mal a už nechcem ani keby mi ho ponúkali ako odškodné za tie nervy... Možno 2.0 Tsi by som skusil
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 25.04.2010 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 05.05.2008 16:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
vážne?gnagy napísal:Z 1.2 TSI do 2.0 TSI. Z blata do kaluže.
Tak niečo z reálneho života, nie len z počuťia.. Môj 2.0TSi r.v. 2010, nabehaných aktuálne 200tkm (kúpený mnou ako fungel nový), nežerie ani "kvapku" oleja, emisie má ukážkové, prejav a chod motora krásny-žiadna pazvuky a pod, ťahá ako lokomotíva, nemal jediný problém.
Asi to nebude až taká kaluž.
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
na 50% je najvacsi nepriatel auta sofer :D pri niektorych drziakoch aj na 90%.Sparing1 napísal:vážne?gnagy napísal:Z 1.2 TSI do 2.0 TSI. Z blata do kaluže.
Tak niečo z reálneho života, nie len z počuťia.. Môj 2.0TSi r.v. 2010, nabehaných aktuálne 200tkm (kúpený mnou ako fungel nový), nežerie ani "kvapku" oleja, emisie má ukážkové, prejav a chod motora krásny-žiadna pazvuky a pod, ťahá ako lokomotíva, nemal jediný problém.
Asi to nebude až taká kaluž.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Napíšeš toto isté aj v roku 2060 ??????Sparing1 napísal:vážne?gnagy napísal:Z 1.2 TSI do 2.0 TSI. Z blata do kaluže.
Tak niečo z reálneho života, nie len z počuťia.. Môj 2.0TSi r.v. 2010, nabehaných aktuálne 200tkm (kúpený mnou ako fungel nový), nežerie ani "kvapku" oleja, emisie má ukážkové, prejav a chod motora krásny-žiadna pazvuky a pod, ťahá ako lokomotíva, nemal jediný problém.
Asi to nebude až taká kaluž.
Lebo ja ano - motor škoda Spartak r.v.1956 - prežil neznámy počet aut. Olej strávi akýkolvek ,a v každom počasí štartuje na tri otáčky. Ale to hlavné - určite prináša majitelovi viac úžitku ako 2,0TSI.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Ok bez smiechu - tak ako človeka môžeš hodnotiť na sklonku jeho života , tak aj auto sa dá hodnotiť po milione km alebo 50tich rokovh. Naši dedovia také bežne vyrábali , tak prečo my podliezame ešte aj čínsku latku kvality.
Ps : 200t km je nájazd lepšieho obchoďáka za rok.
Ps : 200t km je nájazd lepšieho obchoďáka za rok.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Prajem Ti, aby si mal aj nasledujúcich 200kkm takých spokojných Ináč v Dánsku používajú policajti tieto motory v Superboch, Passatoch, aj 3.6 V6. Používajú aj Mercedes C63 AMG... Drvivá väčšina dánskych policajných áut je benzínových a majú šialené km. Ale natankovať a prejsť 400km, to neviem, či bude úplne najideálnejšieSparing1 napísal:vážne?gnagy napísal:Z 1.2 TSI do 2.0 TSI. Z blata do kaluže.
Tak niečo z reálneho života, nie len z počuťia.. Môj 2.0TSi r.v. 2010, nabehaných aktuálne 200tkm (kúpený mnou ako fungel nový), nežerie ani "kvapku" oleja, emisie má ukážkové, prejav a chod motora krásny-žiadna pazvuky a pod, ťahá ako lokomotíva, nemal jediný problém.
Asi to nebude až taká kaluž.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: 66QUATTRO, ivavro, seven549 a 6 neregistrovaných