Toyota RAV4 2,2D - výmena tesnenia pod hlavou
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Toyota RAV4 2,2D - výmena tesnenia pod hlavou
Zdravím vás páni. chcem sa spýtať, či ste menili TPH na tomto aute bez vyberania motoru z auta. Za odpovede ďakujem.
Rav 4 2,2 130KW
Rav 4 2,2 130KW
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
lubos-medzi rozvod a karoseriou nevopchas ani ruku,nie este golu.Teda motor von.Ale ako?Najprv odmontovat tlmice,brzdy od napravnice,kardan,rozvodovku vychodit,napravnicu povolit,motor s prevodovku a napravnicou spustit dole,teda vsetko ostane na zemi,len auto treba zdvihnut minimalne na 1 meter.Samozrejmostou je vymontovanie chaladicov,naraznika,atd.A dalsia otazka preco neide teda motor von dopredu?Jeden poj..ny priecnik je navareny a nie je naskrutkovany ku karoserii!!!Ano,presne kvoli tomu priecniku.Dokonca na naoravnicu je namontovany motor s prevodovkou,ale ku jednej skrutke sa nedostanes,len ak je uz vsetko na "zemi"Teda napravnicu vies oddelit od motora len a len na zemi.Na mieste nemas sancu.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Tak tak doba žigulov a embéčiek bohužiaľ skončila ...tam sa dalo dostať skoro ku všetkému bez demontáže ostatných vecí. Posledné také auto je asi tak Felicia.....
A čím novšie, tým viac vecí pod kapotou takže miesta málo a ešte menej, k tomu tvary podriadené dizajnu, kde servisovateľnosť a ľahký prístup nieje zadanie pre konštruktéra.
A čím novšie, tým viac vecí pod kapotou takže miesta málo a ešte menej, k tomu tvary podriadené dizajnu, kde servisovateľnosť a ľahký prístup nieje zadanie pre konštruktéra.
-
- Príspevky: 192
- Dátum registrácie: 15.06.2009 12:52 Zdieľať na Facebook
presne tak, aj nemci sú majstri na komplikácie.
Skús vymontovať štartér na B5FL 2,3 5V 4 motion, výfukové potrubie dole, silenblok motora dole a aj tak máš 6,5cm medzi nápravnicou a vaňou, podvihnúť trocha motor, potom pretočíš imbus, navaruješ 12 ku skrutku a flexuješ trocha z prepínača račne, aby vošla, zaebana skrutka napokon išla, no skončilo to prasknutou vretennou kosťou a mesiac v sadre.....
Skús vymontovať štartér na B5FL 2,3 5V 4 motion, výfukové potrubie dole, silenblok motora dole a aj tak máš 6,5cm medzi nápravnicou a vaňou, podvihnúť trocha motor, potom pretočíš imbus, navaruješ 12 ku skrutku a flexuješ trocha z prepínača račne, aby vošla, zaebana skrutka napokon išla, no skončilo to prasknutou vretennou kosťou a mesiac v sadre.....
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Inac, ak sa TPH meni koli sucasnemu prehriatiu agregatu, tak sa smiechu nezdrzis. Motor je celohlinikovy a teda v takýchto pripadoch hrozi vymena celého polomotora. Nie kazdy sa da totiz zachranit (vyrovnanim dosadacich ploch). Podobne je na tom hlava.
Problemy su v zasade 2:
- TPH tuhe jak zula, ktore sa vmacka do hlavy aj bloku (do r.2009)
- krutenie hlinikoveho bloku a hlinikovej hlavy pri prehriati
Ak je mechanik skuseny, tak by to mal (rovnost oboch dosadacich ploch) skontrolovat automaticky.
Problemy su v zasade 2:
- TPH tuhe jak zula, ktore sa vmacka do hlavy aj bloku (do r.2009)
- krutenie hlinikoveho bloku a hlinikovej hlavy pri prehriati
Ak je mechanik skuseny, tak by to mal (rovnost oboch dosadacich ploch) skontrolovat automaticky.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných