Toyota RAV4 2.0 benzin a automat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Vdaka za komentare, auto bude jazdit prevazne mesto, denne do 20km. Mesto je ale male aj na slovenske pomery takze pojde o plynulu jazdu s max 3 semaformi. Podzemne garaze nemame tak toho som sa nebal. Laka ma ale stale ten hybrid, konkretne Prius 1.8, 2011. Cital som nan len chvalu (okrem toho, ze nad 120kmh je tam neznesitelny hluk, to ale vzhladom na par dialnicnych jazd rocne dokazeme prezit). Cez vikend pojdeme dva pozriet, ked nie tak zoberiem tu RAVku
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Len aby si potom nenadával na japoncov, keď si doteraz mal nemcov
Zvyk je železná košeľa a budú Ti nejaké veci vadiť. Práve teraz som na tom tak ja, že furt len o japoncoch sa tu vykladalo ako o super autách a nakoniec ten pocit nemám.
Nemčúri sú všade a veľakrát si auto dopriali na ukázanie aj tí, ktorí na to nemali ...takí, že prečo mať fábiu, keď môžem mať obstarožného passata a potom nadávajú. Ale načo passata, keď za tú sumu môžem mať vylágrované audi A6.
Takže skús sa na tých autách poriadne povoziť, nie len pár km a potom sa rozhodni. Japonské automaty by som veľmi neriešil. Potom zohnať nejaký druhý ak by sa posral bude dosť drahé, alebo dosť zdĺhavé zohnať.
Offtopic: CVT prevodovky sú najhoršie prevodovky aké môžu byť. Nissan murano asi nie je, čo by nemalo problém s CVT, mondea a CVT je tiež zvláštna kapitola. Takže neberiem to ako výkvet kvality a techniky. Mal som možnosť skušobnej jazdy na novom murane s CVT a Pathfinderi s manuálom. Dynamika CVT je nulová, ba priam žiadna
Zvyk je železná košeľa a budú Ti nejaké veci vadiť. Práve teraz som na tom tak ja, že furt len o japoncoch sa tu vykladalo ako o super autách a nakoniec ten pocit nemám.
Nemčúri sú všade a veľakrát si auto dopriali na ukázanie aj tí, ktorí na to nemali ...takí, že prečo mať fábiu, keď môžem mať obstarožného passata a potom nadávajú. Ale načo passata, keď za tú sumu môžem mať vylágrované audi A6.
Takže skús sa na tých autách poriadne povoziť, nie len pár km a potom sa rozhodni. Japonské automaty by som veľmi neriešil. Potom zohnať nejaký druhý ak by sa posral bude dosť drahé, alebo dosť zdĺhavé zohnať.
Offtopic: CVT prevodovky sú najhoršie prevodovky aké môžu byť. Nissan murano asi nie je, čo by nemalo problém s CVT, mondea a CVT je tiež zvláštna kapitola. Takže neberiem to ako výkvet kvality a techniky. Mal som možnosť skušobnej jazdy na novom murane s CVT a Pathfinderi s manuálom. Dynamika CVT je nulová, ba priam žiadna
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 12.01.2009 14:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Po najazdeni par sto km mozem teda napisat prve dojmy. Auto je pre moju velkost (195cm) uplne idealne, sedi sa v nom pohodlne a ani po 900km ma nebolel chrbat. Vzadu uz mam problem so stropom, kedze zakrivenie stropu karoserie je nieco ako CLS ci CC. Pocit z jazdy je iny ako u klasickeho benzinu ci dizla. Rozbeh cisto na elektriku je pomaly, ked som sa snazil jazdit cisto na nu a teda nestlacat pedal viac ako do polovice, tak som v nasom hlavnom meste zvysoval tlak nejednemu cloveku, co sa ponahlal domov aby stihol Burlive vino. V mensom meste problem nebol. Nemozem povedat ze auto je pomale, pri "podlahe" nema turbo kopnutie ale taha pomerne slusne. Bateria sa rekuperaciou nabije pomerne rychlo, staci jeden dlhsi a strmsi kopec. Rychlejsie sa ale nabija jemnym brzdenim, na ktore nie som zvyknuty. V inych autach brzdim prudsie a na fazy. Auto je velmi tichucke, az tak, ze zase pocujem kazdy zvuk z podvozku, mam pocit akoby bola obcas vyduta pneumatika (nie na obdvode ale na dezene). Inokedy to ale nerobi tak to neriesim. Na servis pojdem pri 75k km (teraz ma 73,5k), za olej a filtre pytaju tusim 160eur. K spotrebe, z Nemecka na Slovensko po dilaniciach tempomatovych 120kmh vysla 4,2. Bolo ale vela spomaleni na 80, obcas kolona. Pri meste a okreskach ked som siel predpisovo tak vysla spotreba 3,8. Pri jazde na aku som bol zvyknuty to je cca 4,5.
Interier .. no japonec, potesilo aspon ze uz ma prehravac aj na CD :D Zvonka sa mi auticko velmi paci, vela robia aj 17 palcove kolesa. Vela ludi sa za nim aj otoci a neviem ci je to kvoli tomu ze sa im paci, alebo kvoli tomu ze pocuju len hluk z kolies
Teraz ma uz cakaju len tie horsie veci a to byrokracia na vsetkych moznych uradoch .. a ze EU. Inak plusom je, ze v papieroch ma uvedenych 73kw (spolu s elektromotorom ma vykon 100kw), takze je to bez registracnej dane.
Interier .. no japonec, potesilo aspon ze uz ma prehravac aj na CD :D Zvonka sa mi auticko velmi paci, vela robia aj 17 palcove kolesa. Vela ludi sa za nim aj otoci a neviem ci je to kvoli tomu ze sa im paci, alebo kvoli tomu ze pocuju len hluk z kolies
Teraz ma uz cakaju len tie horsie veci a to byrokracia na vsetkych moznych uradoch .. a ze EU. Inak plusom je, ze v papieroch ma uvedenych 73kw (spolu s elektromotorom ma vykon 100kw), takze je to bez registracnej dane.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
ten interiér ... no japonec skús trošku rozpísať
Už keď sa bavíme o čistej jazde na elektrike. Koľko 2,5 km spravíš ?? Akurát som minule na topgear-e pozeral test presne tvojho auta. A prešli skoro 3 km. Ale ako si hovoril plyn len hladíš a nemôžeš prekročiť určitú rýchlosť, ak si to už nepletiem
Tak nech dlho slúži. Som zvedavý, či konvertuješ na japonskú vieru, alebo budeš spomínať na nemeckú éru
Už keď sa bavíme o čistej jazde na elektrike. Koľko 2,5 km spravíš ?? Akurát som minule na topgear-e pozeral test presne tvojho auta. A prešli skoro 3 km. Ale ako si hovoril plyn len hladíš a nemôžeš prekročiť určitú rýchlosť, ak si to už nepletiem
Tak nech dlho slúži. Som zvedavý, či konvertuješ na japonskú vieru, alebo budeš spomínať na nemeckú éru
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Interierove plasty posobia velmi lacno, ale o tom som cital a vedel som do coho idem. Pocitam, ze este 2-3 zimy a budu vrzgat ako nas Golf IV (inak boli sme pozriet aj jeden Lexus CT, tiez hybrid a mal tam radio, ktore muselo byt uz v Corolle z 94 ). Dlho som si zvykal na to, ze "budiky" nie su pred volantom, ale v strede. Nebyt head up displeja, tak by sa mi rychlost udrzovala nepohodlne. To sa mi udrzuje aj teraz a praca s plynom vyzaduje trening. Ide o to, ze auto zrychluje do 50 dost tazkopadne, pretoze sa snazi ist co najviac na elektriku, tak clovek na to viacej slape pokial chce ist sviznejsie. Po 50kmh ale zrychluje "normalne", lenze noha mi ostava v rovnakej polohe a niekedy sa precitnem a 65km/h v meste na tachometri
Cisto na elektriku som neskusal, ale hodnote 3km verim. Do mesta totizto nepridem s plnou bateriou, kedze on ju vyuziva aj pri 90kmh, pokial je cesta dole kopcom a nepotrebuje tolko vykonu na udrzanie tejto rychlosti. V meste potom ako som spominal, na udrzanie tempa s ostatnymi je potrebne stlacat plynovy pedal viac a to uz zapina aj benzinovy motor. V idealnych podmienkach by som podla mna 4km dal, to by ale musela byt 4km rovinka a rychlost do 50kmh.
A dakujem, na zavery, ci ostanem(e) pri japoncoch alebo pojdeme naspat na nemcov je zatial skoro, no zatial som velmi spokojny, kedze som presne vedel do coho idem a neocakaval som nic ine.
Cisto na elektriku som neskusal, ale hodnote 3km verim. Do mesta totizto nepridem s plnou bateriou, kedze on ju vyuziva aj pri 90kmh, pokial je cesta dole kopcom a nepotrebuje tolko vykonu na udrzanie tejto rychlosti. V meste potom ako som spominal, na udrzanie tempa s ostatnymi je potrebne stlacat plynovy pedal viac a to uz zapina aj benzinovy motor. V idealnych podmienkach by som podla mna 4km dal, to by ale musela byt 4km rovinka a rychlost do 50kmh.
A dakujem, na zavery, ci ostanem(e) pri japoncoch alebo pojdeme naspat na nemcov je zatial skoro, no zatial som velmi spokojny, kedze som presne vedel do coho idem a neocakaval som nic ine.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33 Zdieľať na Facebook
Ano, je to variator, cize ma to len jednu rychlost. To iste co v Audi multitronic. Len kvalitnejsie
Radenie teda necitis, netrha, pri kickdowne zvysi otacky na odhadom 3000 a drzi ich tam. V kopci som ho este neskusal ci pri pusteni brzdy zastane alebo sa bude hybat dozadu. Riadiaca paka je vpodstate len joystick, kludne tam mohli namiesto nej dat 4 tlacidla, ale takto sa mi to paci.
Jasna vec, auto je mestske, ale aj mimo mesta je to do 100kmh ako kazde ine auto. Nepocut ze by sa trapilo. Predbiehanie je uz otazne, tam do kopca asi nie .. asi urcite nie Ale po rovinke nie je problem. Dialnicnych 130kmh uz citit. Aj hlasovo aj spotrebovo. Ja ale vzdy jazdim tempomatovych 120 a pri tejto rychlosti je to prijatelne. Auto urcite bude splnat ucel, som zvedavy, ake budu jazdne vlastnosti v zime.
Radenie teda necitis, netrha, pri kickdowne zvysi otacky na odhadom 3000 a drzi ich tam. V kopci som ho este neskusal ci pri pusteni brzdy zastane alebo sa bude hybat dozadu. Riadiaca paka je vpodstate len joystick, kludne tam mohli namiesto nej dat 4 tlacidla, ale takto sa mi to paci.
Jasna vec, auto je mestske, ale aj mimo mesta je to do 100kmh ako kazde ine auto. Nepocut ze by sa trapilo. Predbiehanie je uz otazne, tam do kopca asi nie .. asi urcite nie Ale po rovinke nie je problem. Dialnicnych 130kmh uz citit. Aj hlasovo aj spotrebovo. Ja ale vzdy jazdim tempomatovych 120 a pri tejto rychlosti je to prijatelne. Auto urcite bude splnat ucel, som zvedavy, ake budu jazdne vlastnosti v zime.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných