Toyota Rav 4 hybrid 2.5 , rok 2018
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Z pohladu väčšiny je toto
velmi zlá myšlienka. Povedal by som rovnaká ako šikana alebo trápenie zvierat. Jediná možnosť je dať deťom dosť lásky a opory v rodine aby ich takéto veci nenapadali. Radosť z jazdy patrí na okruhy a nie do premávky.Išiel by som sa previezť..."
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 23.04.2008 13:34 Zdieľať na Facebook
Pytam sa preto lebo kedze auto nebude jazdit dlhe trasy tak je jasne ze nekupim diesel.Toyota ich uz aj tak nevyraba a v minulosti ich kvalita bola biedna.Preto som pisal ze mi nevadi aj 10 litrova spotreba lebo viem ze auto nebude jazdit daleko a nevadi mu ze chvilu ide chvilu stoji.Teda ratam ze hybrid je presne na ten ucel stavaný. A keďže mam nejaky standard plus sme 4členná rodina plus pes je jasne ze nebudem pozerat fabiu.Este raz vas poprosim nerieste co si vyberam mna ozaj zaujima skor osobna skusenost s tym autom.Teda teoretici co v tom nikdy nesedeli nech neradia.Dakujem.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 528
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
Stalo sa to aj mne. Možno chyba bola len v gumenom koberčeku, ktorý sa podsúval pod spojkový pedál. Pri štartovaní sa musí stlačiť na doraz, inak sa nedá naštartovať.jergusko napísal:"občas" blbol spojkový spínač, takže to nešlo naštartovať.
Skvelé auto.
Na hybrid systém tojota sa Fauvé vyjadrili, že sú 300 rokov pred nimi v Phev. Asi niečo na tom bude.
Ak už nevychytím zo zapadu časom nejakú 2.5 mazdu, tak potom jedine 2.0 hybrid auris alebo 2.5 camry/rav/gs
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja som v tom aute nesedel, iba som ho jedinykrat videl na dovolenke - dva tyzdne. Napriek tomu ti pisem co som ti uz napisal :
- je to spolahlivostou nepriestelne vozidielko, vela takych nenajdes
- ma fantasticku spotrebu aj ked ta spotreba nezaujima
- rocnik 2018 este nabeton bude v zaruke takze sa nemas coho bat
vyber si farbu, posud cenovku, hajde do toho. Zbytocne spekulujes tam kde nemas co spekulovat. Keby niekto kupoval 2018ku Mercedes/Audi/BMW, vies co mu poviem ? "Pozri kamos, je to drahe jak rit, padne ti vela na cene, ale over si dokedy ti plati zaruka (roky aj kilometre) a dovtedy si kryty".
Nic take som pri Toyote nespomenul, lebo proste nie je treba. Jednoduchy motorcek bez turbiatka, bez kompresora, spickovo spolahliva technika, nikto nerobi hybridy dlhsie nez Toyota, maju na tej technologii nakrutene nespocitatelne miliardy kilometrov od zakaznikov z celeho sveta...
Rozumiem ze ide o tvoje peniaze a nemale mnozstvo, ale zase takto : prvy majitel za tu RAVku vypleštil kludne aj 40 000 eur, takze zlavu mas obrovsku. A ako vravim, MAS TOVARENSKU ZARUKU pretoze ta je prenosna na dalsich majitelov (nielen pre prveho).
Vyber si farbu to je cele co ta ma trapit.
- je to spolahlivostou nepriestelne vozidielko, vela takych nenajdes
- ma fantasticku spotrebu aj ked ta spotreba nezaujima
- rocnik 2018 este nabeton bude v zaruke takze sa nemas coho bat
vyber si farbu, posud cenovku, hajde do toho. Zbytocne spekulujes tam kde nemas co spekulovat. Keby niekto kupoval 2018ku Mercedes/Audi/BMW, vies co mu poviem ? "Pozri kamos, je to drahe jak rit, padne ti vela na cene, ale over si dokedy ti plati zaruka (roky aj kilometre) a dovtedy si kryty".
Nic take som pri Toyote nespomenul, lebo proste nie je treba. Jednoduchy motorcek bez turbiatka, bez kompresora, spickovo spolahliva technika, nikto nerobi hybridy dlhsie nez Toyota, maju na tej technologii nakrutene nespocitatelne miliardy kilometrov od zakaznikov z celeho sveta...
Rozumiem ze ide o tvoje peniaze a nemale mnozstvo, ale zase takto : prvy majitel za tu RAVku vypleštil kludne aj 40 000 eur, takze zlavu mas obrovsku. A ako vravim, MAS TOVARENSKU ZARUKU pretoze ta je prenosna na dalsich majitelov (nielen pre prveho).
Vyber si farbu to je cele co ta ma trapit.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.04.2011 16:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
Hybridnu RAVku som sice nikdy nemal,ale zato som mal 7 rokov Lexusa RX 400h a môžem s plnou vážnosťou povedať že to bolo najlepšie auto aké som kedy mal.A to som tých aut mal za svoj život teda dosť vela a aj výnimočných,nie Felicii po 50 euro so zodratými brzdovými platničkami na železo ako tu jeden kvakoták na tomto fore.Snád slabinou na tom Lexuse bola 12v baterka,ktorá chudera nestíhala obsluhovať všetky tie príslušenstvá okolo motota a tak.Za 7 rokov zožral 3 baterky.No a na takomto aute je treba teda jazdiť stále .Odstaviť ho niekda na parkovisko v zime na pol roka bez pohnutia by mohla byť pre jeho baterky hotová smrť.
Naposledy upravil/-a Renova v 16.11.2020 18:51, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Pozerám aj ja po tomto aute, sedel a vyskúšal som si na predvádzačka h obe motorizácie 2.0 s cvt prevodovkou, strašná kombinácia, s tým kamión neobehnes... 2.5 to je iná balada, nové stoja okolo 40 000eur,2017-2018 stoja okolo 21-23000eur, treba sa informovať či má pri platenú záruku na baterky na 10r sa doplácalo 400eur pri kúpe, spotreba super, krátke jazdy v meste by tomu mali sedieť, veľkosťou je to 460cm dlhé, pohodlné úplne nový model je lepsie odhlucnený, čo som rozprával s predajcom reklamáciu ohľadom bateriek nemali, predsa od 97 začali s hybridom u priusa... Za mňa palec hore s 2.5 benzínom je už len mazda cx5 ale ta je cenou plus 5000eur cca v kombinácii s automatom
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
este aj CVT neni CVT vo vsetkych autach rovnake. CVT vzdy bol pruser, od Nissanu Micra az po... cokolvek.
Jedina vynimka : Toyota. Tie ich CVTcka su ina konstrukcia, planety obiehaju tak ako obiehat maju, fakt nepriestrelne. Ano, uzivatelsky prejav je nahovno, pribijes pedal na podlahu a huuuuuuuu a huuuuuuu a furt len monotonne uplne ze trapne huuuuuu ... kvoli niecomu to volaju vysavacovy efekt. Ani mne sa to nepaci, ale spolahlive to je nepriestrelne na rozdiel od VSETKYCH odstatnych CVT vratane multitronicu Audi co je pruser absolutne neskutocny.
Je prakticky nabeton garantovane ze Audi CVT umrie, ale Toyotacke CVT prakticky nikdy neumrie. Drobny rozdielik...
Neboj sa toho ani sekundu, paci sa ti farba a ma dobru cenovku ? Uz som to asi spominal nemas co riesit.
Jedina vynimka : Toyota. Tie ich CVTcka su ina konstrukcia, planety obiehaju tak ako obiehat maju, fakt nepriestrelne. Ano, uzivatelsky prejav je nahovno, pribijes pedal na podlahu a huuuuuuuu a huuuuuuu a furt len monotonne uplne ze trapne huuuuuu ... kvoli niecomu to volaju vysavacovy efekt. Ani mne sa to nepaci, ale spolahlive to je nepriestrelne na rozdiel od VSETKYCH odstatnych CVT vratane multitronicu Audi co je pruser absolutne neskutocny.
Je prakticky nabeton garantovane ze Audi CVT umrie, ale Toyotacke CVT prakticky nikdy neumrie. Drobny rozdielik...
Neboj sa toho ani sekundu, paci sa ti farba a ma dobru cenovku ? Uz som to asi spominal nemas co riesit.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: 06.04.2011 16:08 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných