Toyota Prius - "check hybrid system"

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

vili presne si to trafil, teda aspon podla priznakov, konecne som mal na to cas to kuknut:
What happens if the software defect causes a Prius to shut down?
The software defect could cause transistors to overheat in the electronic system that controls the gasoline-electric hybrid motor. Drivers would see warning lights on the dashboard, likely including a master warning light that is triangular and has an exclamation point. In the cases reported to Toyota, the cars power down to what the auto maker calls “limp home mode.” That means it can only move very slowly, allowing the driver to creep to a dealership or home, or pull to the side of the road.
ty vole presne toto sa udialo, auto ako keby stiahlo plynovemu pedalu len 5% vykonu aby si sa doplazil nejak domov

a toto z y.answers ma uz uplne dorazilo:
Schedule it in at the Toyota dealer and they will do the updates, which prevent the hybrid system from getting into a destructive mode, and will replace the inverter under warranty if it was damaged. In the process your problem will be identified and probably fixed under warranty.
cize vyssie pisali, ze ten SW prehrieva tranzistory a tu je presne spomenuty menic napetia ktory asi bude treba vymenit, cize uz bude asi sahnuty...

cize zaver:

vadny SW odpalil menic napetia, no vyborne ....
Naposledy upravil/-a miob v 28.03.2015 09:11, upravené celkom 2 krát.
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

OMG , len ty tu baterku nechaj napokoji lebo odpalite este aj tu(ak uz sa tak nestalo) a potom ti nedam uz ani tu 5ku co som ti nukal :d :D .

Nie som si na 100% isty ci to je len ten inverter alebo aj batt ale to je to prve co by som riesil. Neviem ako dlho mas to auto ale uz si si mohol vsimnut ako to funguje. V podstate ked je plna velka batt tak ti motor ide na plne obratky ked uberes plyn ( je to take rusive) a to preto lebo power co sa vyroby nema kde ist .Ako nahle slapnes na plyn motor zhasne. No a toto reguluje ten inverter a riadiaci modul ECU alebo ECM tak nejak. A kedze battery je velmi ale ze velmy zriedkavy problem tak to vidim na ten inverter, alebo tu jednotku.A kedze aj po 10tich rokoch sa nestava ze by te batt odchcdzali (leda ze by bolo auto utopene) tak si myslim ze problem je tam. BTW vravel si ze auto je z NL??
A poviem ti ze mam dome ine taketo podobne zariadenie a tiez mi tam odisiel inverter , len sa tu nejdem moc rozpisovat o tom , nie je to pre teba podstatne.

A ak to bude totok tak mi potom prosim ta posli certifikat z vodotlacou ze som makac na na prius. :d :D

A zabudni na toyota znackovy servis.Na taketo komplikacie tam nejsou lidi.
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

presne, takze teraz co ? v CZ nebudu promptnejsi u dealera ? ked u nas su uplne zaspati ..

a inak na tej zvolavacke u Toyoty sme boli (tak pol roka dozadu), 5hodin to tam riesili a nakonec ze OK nic to ani nestalo
ja ti poviem ze nemam z toho dobry pocit, podla mna to nepreinstalovali ani a preto sa to zosralo ...
Naposledy upravil/-a miob v 28.03.2015 09:17, upravené celkom 1 krát.
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

Nezabudni na ten certifikat :d :D . A pribal aj flasu dobrej whiskey nech ten dopis nie je taky lahky a aj posta nieco zaroby :2f93:


Menic kupis aj cez allegro.pl alebo v UK za relativne ok cenu , ale ten SW asi len u dealera lebo ak to neprepalia skor ci neskor budes tam kde teraz.
Myslim si ze by to mali spravit zadarmo , je to ich problem a ak nie tak by som pisal do JPN a vydel by si tie ofuky. Hned by im volali z Viedne . Toyota je neake meno. A mali na to zvolavacku tak je to ich problem , len u nas (Slovakistan ) sa kazdy chce zo vsetkeho vykrutit.

Drzim palce.
Naposledy upravil/-a vili111 v 28.03.2015 09:25, upravené celkom 1 krát.
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

pockaj, najskor to opravime, potvrdime ze certifikat dostanes a potom idem na to ;-)
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

No , takze to neries a rovno to napis do JPN na headquarters a nech to cele zacvaka ten slavny znackovy servis. A nezabudni tam pricapit vsetky doklady.
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

vili111 napísal:
Menic kupis aj cez allegro.pl alebo v UK za relativne ok cenu , ale ten SW asi len u dealera lebo ak to neprepalia skor ci neskor budes tam kde teraz.
Myslim si ze by to mali spravit zadarmo , je to ich problem a ak nie tak by som pisal do JPN a vydel by si tie ofuky. Hned by im volali z Viedne . Toyota je neake meno. A mali na to zvolavacku tak je to ich problem , len u nas (Slovakistan ) sa kazdy chce zo vsetkeho vykrutit.
Drzim palce.
daj nejaky mail nech ich nalozim, lebo realne neviem koho s tym sprdnut aby sa to dostalo tam kam ma. Aak mas link na allegro na ten inverter daj, nech sa mi pretocia panenky ...
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

musim pohladat , ale neskor. Inac vcera som bol v PL , bol by som ti ho aj doniesol ak by mali.
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

;-) tak asi si na blizku PL, to uz dohodneme transfer,
uz mam dohodnuteho elektrikara na pondelok
co to pomeria
aby sme boli naisto ze je menic v hajzlu

posli potom ten link az budes mat cas.
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

tu mas jeden a dava nan garanciu
http://allegro.pl/toyota-prius-inwerter ... 40273.html
a nieje to drahe
a tu je dalsi
http://allegro.pl/toyota-prius-1-8-hybr ... 56480.html
myslel som ze to bude drahsie, Je tam toho koooopa , aj bateriek.

A tu mas ten computer ECU co som spominal.

http://allegro.pl/komputer-ecu-toyota-p ... 08605.html
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

bomba chlape, uz len menit spravne veci, nie vsetko , dik zatim ;-)

ozvem sa z novinkami
miso.eu
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso.eu »

Z Polska je to fakt lacne, v podstate cena jedneho vstreku :-)
Hlavne nezabudni na to, ze je tam naozaj vysoke napatie a predtym nez sa cohokolvek chytite tak odpojte 12V bateriu a oranzovu poistku na hybridnej baterii. A samozrejme 1000V rukavice. V principe sa potom uz jedna o jednoduchu, aj ked casovo celkom narocnu vymenu, pretoze je potrebne demontovat mechanizmus stieracov, aby ste mali dobry pristup. Vsetko si vies vygooglit, uzivatelska zakladna pre DIY opravy je obrovska, kedze v USA je to velmi rozsirene a oblubene auto.

Pre info prikladam postup pre vymenu na 1. generaciu, pri troche stastia najdes postup aj pre 3. generaciu, aj ked ono sa toho prakticky nezmenilo, co ma len utvrdzuje v tom, aka dokonala technika to v roku 1997 bola a stale je.

http://idoneitmyself.com/2011/09/18/rep ... gen-prius/
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

lakinoo, na Teste sa frci stale, www.natesle.sk
miso.eu
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso.eu »

Mato to si ty? :-)
Cca 3 tyzdne dozadu cez vikend sme boli na jazde vo Zvolene (do ZH). Tak prajem skore vyriesenie problemu a som zvedavy na jeho priebeh, kedze take iste auto parkuje otec doma (myslim Priusa :d :D )
miob
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miob »

miso.eu napísal:Z Polska je to fakt lacne, v podstate cena jedneho vstreku :-)
Hlavne nezabudni na to, ze je tam naozaj vysoke napatie a predtym nez sa cohokolvek chytite tak odpojte 12V bateriu a oranzovu poistku na hybridnej baterii. A samozrejme 1000V rukavice. V principe sa potom uz jedna o jednoduchu, aj ked casovo celkom narocnu vymenu, pretoze je potrebne demontovat mechanizmus stieracov, aby ste mali dobry pristup. Vsetko si vies vygooglit, uzivatelska zakladna pre DIY opravy je obrovska, kedze v USA je to velmi rozsirene a oblubene auto.
wau, dik za rady a navod, nemusime hladat...

ja som michal inak

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných