Toyota Land Cruise 90 TD vs D4-D
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
Toyota Land Cruise 90 TD vs D4-D
Dobrý deň.
Ktorý motor by ste odporučili. Viem, že D4-D je úspornejší a výkonnejší ale je to comonrail a toho sa obávam. Dokáže ten starší TD spáliť aj menej kvalitnú naftu? Prípadne by ma potešili aj nejaké iné postrehy a skúsenosti.
Ktorý motor by ste odporučili. Viem, že D4-D je úspornejší a výkonnejší ale je to comonrail a toho sa obávam. Dokáže ten starší TD spáliť aj menej kvalitnú naftu? Prípadne by ma potešili aj nejaké iné postrehy a skúsenosti.
-
- Príspevky: 90
- Dátum registrácie: 28.03.2008 20:18 Zdieľať na Facebook
Mal som 3.0td,vyborny motor,nikdy ziadny problem,starty na brnk,spotreba 9-10mix,ked som ho predal mal cez 300t.O d4d si precitaj na toyota fore,vseobecne vstreky haklive na kvalitu nafty,neake scv ventily a neviem co este,do 150-200t ok,potom sa ich kazdy radsej zbavuje lebo opravy nie su najlacnejsie a hlavne nevies aky magor to mal a co tam lial do nadrze,takze stary motor bude asi rozumnejsia a menej rizikova volba.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
Ďakujem za postrehy. Rozmýšľal som aj nad 3,4i a LPG hlavne kvôli tomu, že by to malo byť využívané na krátke trasy do 20 km ale aj do 10 km, také skôr pracovnejšie auto. Ešte by som sa ťa axer opýtal, či si tam lial aj nie moc kvalitnú naftu napr. takú z bágrov a pod. Tiež by som chcel 3 dverový, ako je na tom kufor?
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
blastrik - ako nehnevaj sa na mna chces kupit landcruiser ma s na to auto a pytas sa na naftu kde usetrist 20-30 centov na litry jazdit 10-20km to ti stoji za stres ci nedohnojis nieco z lacnejsiu naftu ? ozaj nepochopitelna otazka , ked uz kupit naftu zdruhej ruky tak vediet odkial pochadza a kto mi ju predava a ak je nafta vytiahnuta znejakeho bagra kde bola normalne natankovana niekde z pumpy tak nemoze byt ziadny problem , tankovat naftu a nic onej nevediet je risk do kazdeho auta , mam kolegu ktory toto praktizoval a zhanal naftu od vselijakych traktoristov a podobne a potom nerobyl nic ine len menil filtre a cistil sitka v palivovej nadrzi takze v konecnom dosledku nic neusetril , ty vysolis 10000 eur za konzervu a potom nezmyselne rozmyslas ako ich dostat naspat
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1145
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
Stále ma máta aj 3,4 i samozrejme prerobiť na LPG, ale teraz mám Grand vitaru 2,4i na LPG a viem že úspora je asi tretinová. Takže ak by som s 3,0 TD jazdil za cca 11,5 l nafty tak na LPG by som jazdil za cca 16-18 l plus na štarty a rozjazd benzín takže v konečnom dôsledku je to za cca 10 l benzínu takže oproti nafte nič moc úspora a ešte aj zabratie miesta v kufri plynovou nádržou. Samozrejme 171 kw v benzíne oproti 92 kw v nafte je riadny rozdiel. Fakt mám dilemu. Doteraz som mal iba benzíny.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
3.4 V6 má 131kW. Porovnaj si údaje:
Maximálny výkon:
131 kW (178 hp)
Maximálny výkon RPM:
4600 rpm
Maximálny krútiaci moment:
303 Nm
Maximálny krútiaci moment RPM:
3600 rpm
http://auta.vsevedko.sk/toyota/toyota-l ... 55065.html
3.0 TD:
Maximálny výkon:
92 kW (125 hp)
Maximálny výkon RPM:
3600 rpm
Maximálny krútiaci moment:
295 Nm
Maximálny krútiaci moment RPM:
2400 rpm
http://auta.vsevedko.sk/toyota/toyota-l ... 55063.html
Rozdieľ v spotrebe podľa výrobcu je len 2 litre v neprospech benzínového. Budeš jazdiť len sám, budeš mať naložené v kufri? Ak nie, volil by som benzínový motor. Koľko km najazdíš ročne?
Maximálny výkon:
131 kW (178 hp)
Maximálny výkon RPM:
4600 rpm
Maximálny krútiaci moment:
303 Nm
Maximálny krútiaci moment RPM:
3600 rpm
http://auta.vsevedko.sk/toyota/toyota-l ... 55065.html
3.0 TD:
Maximálny výkon:
92 kW (125 hp)
Maximálny výkon RPM:
3600 rpm
Maximálny krútiaci moment:
295 Nm
Maximálny krútiaci moment RPM:
2400 rpm
http://auta.vsevedko.sk/toyota/toyota-l ... 55063.html
Rozdieľ v spotrebe podľa výrobcu je len 2 litre v neprospech benzínového. Budeš jazdiť len sám, budeš mať naložené v kufri? Ak nie, volil by som benzínový motor. Koľko km najazdíš ročne?
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Tomu 3.0TD myslím si, že nebude vadiť nič
Pre zaujímavosť: http://www.youtube.com/watch?v=Q7gvymoOPk8
Pre zaujímavosť: http://www.youtube.com/watch?v=Q7gvymoOPk8
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 90
- Dátum registrácie: 28.03.2008 20:18 Zdieľať na Facebook
Na take trasy ako planujes by som na benzin radsej zabudol,pokial ti nevadi realna spotreba na kratke trasy okolo 20l,samozrejme pri jazde po ceste so zohriatym motorom a olejom v difoch a pokial ju nenahanas sa da za 10,ale ten td vykonovo staci,je to nezmar a do 10 sa zmestis v pohode.Neake starodavne lpg by som asi tiez neriesil a montaz nového pri tom najezde velmi nema zmysel a okrem toho by si zabil kufor.S neakou pofidernou naftou zaseries palivovy filter,inak horsia kvalita by tomu motoru nemala prekazat,ale je na tebe ci ti stoja za to pripadne problemy ked zostanes visiet niekde v lese v blate a budes tam rozoberat palivovu sustavu koli usetrenym zopar e.
-
- Príspevky: 141
- Dátum registrácie: 31.08.2010 05:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní