Toyota Hilux,Mitsubishi L200,Ford Ranger

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tenere660
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 25.10.2014 15:03
Zdieľať na Facebook

Toyota Hilux,Mitsubishi L200,Ford Ranger

Príspevok od používateľa tenere660 »

Dobry den.

Chcel by som sa opytat na tieto tri auta,kedze planujem kupu jedneho z nich.Najlepsie majitelov tychto aut aby mi povedali klady a zapory a na co si davat pozor pri kupe.Rozpocet je tak do 20 000 eur.Vo vsetkych troch pripadoch by to mal byt 2.5l.Silnejsi mi netreba.Najviac sa mi pozdava Hilux,ale kludne si necham poradit.Potrebujem ho na tahanie 800kg privesu ktory budem pouzivat aj terene ale zaroven aj ako rodinne auto.Za odpovede vopred dakujem a poprosim sa vyjadrovat k teme.
Dakujem
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Mal som možnosť ísť Hilux-kom, 3 liter diesel, naozaj solídny ťah auta. Celkovo sa mi to auto hodne pozdávalo.
Čo sa týka servisu a pod, neviem, ale dojem z jazdy som mal pozitívny.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Jazdil som Hiluxom, 2,5D, 2,5TD, 3TD a za mňa je to jedno z najlepších terénnych áut, ktoré som mal možnosť šoférovať.
Nenáročné, nekazilo sa, išlo stále. Používané v extrémnych podmienkach, piesok, kamene, prach, +40°C a viac v tieni, na slnku teplomer neukazoval korektne. Klíma uchladila, auto šlo, bolo pohodlné a aj keď si šiel v tom aute 24h a v aute aj spal, tak si nebol dolámaný-sedačky pohodlné aj po 200000km v teréne.
To auto odporúča aj Taliban, aj Islamský štát.
Ak si všimneš videá zo zabudnutých oblastí z Blízkeho východu a Afriky, tak je to jedno z najrozšírenejších áut. Taký Amarok som tam ešte nevidel-ktovie prečo... :d :D

Mitsubishi L200 sme tam mali tiež niekoľko kusov - na ňom som tiež čo to najazdil na viacerych autách - 3TD - auto malo neskutočný ťah na ceste, ale v teréne bolo neskutočne nepohodlné, som cítil každú nerovnosť, sedačky nepohodlné a auto malo jemne cez 100000 km v teréne.
Ďalej bolo často v servise - s prevodovkou, elektronika si žila vlastný život, raz boli puknuté aj listové perá. Nevozilo sa na ňom nič ťažké - 2ja ľudia + výbava do 100kg, lenže zas ťažký terén, tak isto, ako u Hiluxu.
Nehovorím, že je to zlé auto, ale u tých niekoľkých áut v extrémnych podmienkach sa osvedčila Toyota viac, ako Mitsu.
Možno, že ľudia, čo na nich jazdili pred nami, mu dávali sódu, ale za nás sa s nimi jazdilo rozumne a jedno bolo veľakrát v servise a druhé len na povinný servis 1x za dva mesiace na výmenu oleja všade a všetkých filtrov po 5000km...

Takže za mňa určite Hilux. Ak by som si kupoval pick-up, nad iným ani nerozmýšľam. S ťahaním ti neporadím, to som vôbec neriešil, za to obdobie, čo som na tých autách jazdil.
Ak nejazdíš diaľnice, tak 2,5D, alebo TD bohate stačí. Ten 3liter bol super na dialničné presuny, ale tých bolo minimum.
Neviem, aké sú tie motory pre Európu, ja som jazdil autá určené pre Afriku a pre Blízky Východ. Tipujem, že veľký rozdiel tam nebude a budú to rovnako vydarené autá aj u nás.
tenere660
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 25.10.2014 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tenere660 »

Vdaka raven85 za vycerpavajucu odpoved.Ja som uz skusal oba hiluxy s 2.5 l aj s 3.0.Ale pravdu povedat,ten slabsi sa mi zdal sviznejsi ako 3.0,ale to asi preto lebo 2.5 bola v najslabsiej verzii a 3.0 bola v plnej a s automatom.A tak ten 20 kw deficit nebolo vobec citit.plus rozdiel vo vahe?O tom viem ,ze je to oblubene auto teroristov,sam som niekolko rokov pracoval na blizkom vychode.A to prave neviem,lebo 2.5 l verzie pre europu a australiu maju 106kw a napr pre afriku len 75 kw.bavime sa o verzii vyrabanej od asi 07-doteraz(nie hilux 8 gen.).
Mne osobne sa tiez pozdava viac Hilux a rozhodujem sa medzi nim a L 200.Zatial vdaka
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Ono kilowattovo sa nepamätám, ale ten rozdiel podľa mňa zodpovedá rozdielu medzi 2,5D a 2,5TD. Ak by sa jednalo o rovnakú motorizáciu, tak neverím, žeby dali na trh natoľko poddimenzovanú motorizáciu.
U 3.0TD sme mali zas verziu s turbom , tak isto, ako u Mitsubishi, akurát sa už nepamätám, či Mitsu, alebo Hilux bol aj Biturbo pri 2,5TD...
V teréne ti to je tak jedno - ale u jednej z nich sme mali jedno auto len čisto na rýchle dialničné presuny a matne sa mi marí, že to bola práve L200, ale my sme mali len manuály, kvôli spoľahlivosti...
Skús sa posadiť aj do L200ky aj do Hiluxu a skús, či sa ti bude dobre sedieť. Ja mám 188cm a mal som aj problémy s krížami, takže ja som si na komfort potrpel a keď bola možnosť voľby, tak som bral Hilux, kvôli pohodliu, keď som "žil" 24 hodín v tom aute.
Mitsu bolo za trest na takú dobu...
Paradoxne na krátke trasy mi viacej vyhovovalo Mitsu - malo lepšie pocitové zrýchlenie a dalo sa s ním chodiť, ako s osobákom, keď už som si zvykol na to, že je to veľká krava...
:40bd:
Ale potom, keď som si presadol do služobného Fordu Focus, tak som sa cítil, ako v motokáre... :40bd: :40bd:
PatrikBSC
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.12.2007 14:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PatrikBSC »

Co tak Amarok je to super auto nizka spotreba paliva nenarocne na udrzbu.
tenere660
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 25.10.2014 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tenere660 »

Dakujem ale nie,ja som zarity anti VAG a nic od koncernu nechcem ani len vidiet.ano urcite bude Amarok komfortnejsi,ale ja davam prednost spolahlivosti pred komfortom.Mozete ma tu aj ukamenovat,ale o spolahlivosti volksvagen versus Toyota viem svoje.Dlho som zil v krajinach kde veru Volkswagen je drviva az zanedbatelna mensina a miestny vedia preco. :3020:
tenere660
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 25.10.2014 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tenere660 »

Ako pise andrej 97,radsej by som bral Ford Ranger ako Amarok.
martinovic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 18.05.2005 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinovic »

Osobnu dlhodobejsiu skusenost mam len s L200, nemam tomu co vytknut, u mna vyhrala kvoli tomu ze ma medzinapravovy diferencial - tj vies pouzit 4x4 na zlepsenie jazdnych vlastnosti napriklad v dazdi alebo na zasnezenej ceste, zvysok okrem amaroku (vo verzii pohonu quattro s medzinapravovym diferencialom torsen) pripaja prednu napravu k prevodovke "natvrdo" v terene OK ale na zasnezenej okreske ti to nepomoze a viac nez 5 metrov dlhe auta auta s takou konstrukciou zadnej napravy, prevodom riadenia donekonecna... tam v rychlosti vyssej ako par km/h nemas moc moznosti korigovat smyk
Napísať odpoveď

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní